29

1.5K 101 15
                                    

Ne, ne nije moguće, pa zato smo i došli ovdje, da se maknemo od svega. Iako me jako strah te Tame sad me već počinje opako živcirati.

Ne razumijem zašto se toliko petljaju u naše živote. Što oni više dovraga žele od nas?! Ne ide mi u glavu zašto su izabrali baš nas dvoje sad maltretirati.

Još da stvar bude malo gora Athena mi se opet počela uvlačiti u snove, ali lagano postajem toliko očajna da padam u napast da ju pitam za pomoć.

Ovo danas je bio prvi otvoreni napad na nas i sve me više strah da je ovo samo početak. Nigdje neću biti sigurna, kako to samo utješno zvuči.

Justin je od umora zaspao još prije sat vremena dok su mene potapale crne misli. Što da sad radimo ako su neki od Tame ovdje?

Ne možemo natrag u školu prije isteka vremena jer nitko ni ne zna da smo pobjegli, dobro osim Gwen i Jasona, a ni ovdje više nismo sigurni.

Ajme kako mi fali stari život bez ovoliko silne drame. Tiho kucanje me prenulo iz misli. U sobi je bio podpuni mrak tako da nisam mogla vidjeti prst pred nosom.

Lagano na prstima sam krenula prema vratima usput budeći svoju magiju. Bila sam na dva metra od vrata kada se kucanje ponovilo.

Polako sam stisnula kvaku i ubrzo me zapljusnuo hladan zrak. Pogled mi je letio tamnom plažom, ali nisam vidjela ništa neobično barem dok nisam pogledala dolje.

Jedan uredno presavijeni papir mi je bio ispred nogu. Polako sam ga uzela te oprezno otvorila. Iskreno, jako me strah toga što bi unutra mogla vidjeti.

Velikim slovima je pisalo

Uvijek možete bježati, ali nikad se ne možete sakriti. Pazi djevojčice gledamo vas. Znamo svaki vaš korak.

Prestravljeno sam zalupila vrata te otrčala do usnulog Justina. Legla sam pored njega jer se samo tako osjećam dovoljno sigurno. Moram što prije smisliti neki način kako da nas zaštitim.

San me sve više počeo hvatati, ali se nisam usudila zaklopiti oči. Bojala sam se da će doći po nas ako zaspim.

Što sam se ja više odupirala umoru to sam sve brže gubila bitku. Oči su me sve više pekle i jednostavno sam se prepustila.

(...)

Kad sam se probudila tek je svitalo. Odspavala sam svega par sati, ali i to je dobro. Polako sam ustala te se protegnula.

Sad mi ostaje samo to da se razbudim. Tiho sam otišla do kuhinje te skoro oslijepila kad sam upalila svijetlo.

Što bi danas mogla kuhati jer zbilja nemam hrabrosti za izlazak iz kuće. Nakon što sam našla sve sastojke bacila sam se na spremanje pizze.

Nisam više mogla biti u ovoj jezivoj tišini tako da sam upalila radio. Iscijedila sam nam sok na naranđe te mi se sad ostalo samo čekanje dok se pizza ne ispeće.

Vratila sam se u boravak baš kad se Justih počeo buditi. " Jutro. " promuklo je rekao te me pogledao sa nekim malim smješkom.

" Što to tako fino miriši? " krenuo je ustati, ali se uz bolni uzdah vratio natrag. " Otkrit ćeš za par minuta. " nasmiješila sam se te vratila u kuhinju baš u trenutak kad se začulo ono zvonce.

Sve sam lijepo izrezala i sa velikim pladnjem sjela pored njega na meki kauč. Bio je pun masnica i posjekotina, ali je ipak glumio frajera.

" Jer te boli? " nasmiješio se u stranu, ali je već trebao naučiti da mene ne može slagati. " Gle nemoj mi tu glumiti frajera nego mi iskreno reci. "

Uz duboki uzdah me pogledao u oči " Pa ima jedno mjesto koje me boli. " zabrinuto sam ga pogledala " Slobodno reci. "

Uzeo mi je ruku i stavio je sebi na kurac. " Tu me boli. " zaigrani smješak mu je plesao po licu. " Rado bi ti pomogla oko toga, ali ti si ozlijeđen. " glumila sam ozbiljnost iako sam jedva zaustavljala smješak da se pojavi.

" Ma jebeš to. " i već slijedeće sekunde sam mu sjedila na krilu. " Pa nešto ste danas zaigrani gospodine Bieber. " široko sam se cerila jer zbilja nisam više mogla izdržati.

" I vi bi bili gospođice Gomez da se ja sad skinem. " nisam baš shvćala o čemu govori dok nisam osjetila njegove tople ruke na leđima.

" Gospođice vi to namjerno ne nosite grudnjak? " njegov se osmijeh još više proširio kad sam kimnula. " Ne volim ga nosit. " još me više privukao k sebi ako je to uopće bilo moguće. " Onda ga jednostavno više nemoj oblačit. " govorio mi je sa usnama prislonjenim na moj vrat.

XxX. pov

" Ja ne znam za tebe, ali ću povratiti ako ih budem još gledala. " samo sam okrenuo očima makar me želja da ponovno pretučem tog kretena sve više obuzimala.

Ona je moja, samo moja. Mislio sam da će ga onaj napad uplašiti i da će pobjeći od nje, ali dobio sam podpuno drugačiji rezultat. Kvragu još više sam ih zbližio.

" Dobro hoćeš ih još gledati kako se hvataju i samo što nemaju sex?! " koji mi je kurac bio kad sam pristao sa njom obaviti taj zadatak.

Dobro jedan od razloga je bio što je mala vraški zgodna, ali jebote naporna je. Sia ne može biti ničija osim moja.

Pa ja sam ju upoznao sa životom, pa jebote nevinost sam joj uzeo. Priznajem da sam bio gad prema njoj, ali da sam tada znao da će ovako dobro izgledati nikad se nebi tako ponio prema njoj, a sad ju nakon svega ima taj kreten.

Jebote pa do prije par mjeseci su se mrzili dok su sada kao prst i nokat, ali ne zadugo. Razdvojit ću ih makar mi to bilo zadnje.

Moja ljubomra je dosegla vrhunac kad je kućom odzvonio njen glasni smijeh dok se grlila sa njime.

Jer smo se baš morali sakriti u jebeni podrum ove kućerine?! Svugdje po kući su smještene kamere i one bubice tako da točno znam kada i što radi.

Najdraži su mi oni trenuci kada pleše dok kuha. Te njene noge, uhh sve bi dao da ju mogu imati na još samo jednu noć, ali bi se ona radije ubila nego me pogledala, dok meni posao strogo nalaže da ju dovdem živu i zdravu u Sjedište.

Jebote da sam barem znao u kakvu će se ljepoticu pretvoriti, ali to su samo puste želje jer kad sam joj se prošli put pokušao približiti dala mi je metak u nogu.

Iz misli me prenulo glasno stenjanje. Jebote sve bi dao da budem na njegovom mjestu.

" Ian gasi to sranje pokušavam spavat! " jer ona zna komunicirati ikako osim prokletim deranjem?! Ugasio sam zvuk, ali i dalje nisam mogao skinuti pogled sa ekrana.

Hm, i jedan od agenata je Ian. Za one koji se ne sjecaju on je od Sie bivsi i ona je iz mrznje prema njemu pucala u njegovu nogu. Sto mislite tko bi mogao biti zenski agent, ali sjetite se da su oni osobe iz njihove proslosti.

nadam se da vam se nastavak svidio. vote? com?

volim vas ljudi

Dark side of loveWhere stories live. Discover now