I opet me budi onaj alaram koji kao da mi buši mozak. Kad sam pokušala ustati čvrsta ruka oko struka me povukla natrag. Još uvijek u polusnu sam bacila pogled na drugu stranu kreveta kako bi vidjela usnulog Justina.
Kako ga dovraga nije probudio onaj prokleti alarm? Jedva sam uspjela maknuti njegovu ruku i nekako se izvući iz kreveta koji nikad nije bio udobniji. “ Što kažeš da danas markiramo? “ njegov jutarnji hrpavi glas mi je poslao trnce tijelom dok sam se protezala. Znači ipak je budan.
“ Ako nastaviš tako gola hodati po sobi možeš zaboraviti na ostale ljude i nastavu danas. “ jako primamljiva ponuda, ali ne znam. Nesvjesno sam se naslonila na zid te zaklopila oči. Stvarno mi treba odmor jer nisam spavala skoro cijelu noć.
Glasno sam zjevnula te se vratila u krevet. “ Imaš pravo, ostajemo, ali prvo me pusti da odspavam jer se osjećam kao da nisam spavala godinama. “ zločesto se nacerio te me ponovno zagrlio oko struka. “ Bila si vatrena. “ glas sam mu čula iz velike daljine dok sam sve više tonula u san slušajući otkucaje njegovog srca.
Osjetila sam toplu ruku na obrazu, ali sam bila prelijena da otvorim oči. Malo sam se promeškoljila kad sam čula doboki muški uzdah. Nisam mogla zadržati zločesti osmijeh te kad je on to najmanje očekivao sjela sam na njega.
Baš je krenuo nešto reći kad sam počela lagano mješati kukovima. Automatski je zaklopio oči dok su mu se ruke ukopale u moje kukove tamo me tjerajući da ubrzam tempo. Kad je ponovno otvorio oči imao je neki posebni sjaj u njima.
“ Ti hoćeš da ja poludim tu ispod tebe? “ morala sam zagristi usnu kako bi spriječila da se smješak pojavi na mojem licu, ali nisam uspjela. Lagano sam se spustila grudi naslanjajući na njegove. “ Sad vidiš kako je meni kad si mi u blizini. “ šapnula sam mu u vrat i poljubila to mjesto dok se njemu disanje sve više ubrzavalo.
Malo sam se odmaknula kako bi ga mogla pogledati u oči. Nježno sam naslonila usne na njegove istovremeno ubrzavajući mješanje kukovima.
Malo sam se odmaknula i on je zabacio glavu unazad glasno uzdišući zatvorenih očiju. Poljubcima sam počela osvajati put od njegovog vrata preko čvrsti prsa i pločica. Naglo sam ga uhvatila na što se on izvio ispod mene.
“ Ajme što mi radiš. “ glas mu je bio zadihan. Lagano sam se usnama krenula spuštati prema njemu dok me on pogledao raširenih očiju “ Nećeš v... “ riječi su se izgubile u glasnom izdahu kad sam ga uzela u usta.
Snaženo sam počela sisati usput se koristeći i jezikom i zubima. “ Ako ne želiš da ti svršim u usta odmakni se. “ polako sam dignula pogled i dalje ga držeći u ustima. Jezikom sam prošla cijelom njegovom dužinom kada je njegov glasan uzdah proparao sobu i ispunio moja usta slankastom tekućinom.
Polako sam se odmaknula duboko dišući. “ Jednom ću ti odužiti. “ glas mu je još uvijek bio zadihan dok je pokušavao doći do daha. Polako sam ustala sa kreveta i odšetala prema ormaru u kutu sobu.
Morala sam staviti ruku na usta kako se nebi počela smijati kad sam otvorila prvu ladicu. Bila je puna raznobojne čipke. Što tiše moguće sam zatvorila ladicu i otvorila drugu. Sadržaj mi je oteo uzdah na što se Justin gotovo u sekundi našao pored mene.
Polako sam ga pogledala dok je osmijeh rizične veličine krasio njegovo lice. “ Tko god je sređivao sobu stvarno je mislio na sve. “ unutra je bilo nekoliko pari lisica, bičeva i ostalih vatrenih igračaka. Baš me zanima tko je sredio ovu sobu.
Ponovno sam otvorila prvu ladicu i izvukla gaćice i grudnjak nježno plave boje. Bez riječi sam se uputila prema kupaonici. “ Mogu sa tobom? “ baš sam krenula zatvoriti vrata kad me zaustavio njegov glas.
“ Nije ti bilo dovoljno? “ gledala sam ga sa cerekom. “ Nikad. “ potrčao je prema vratima i uletio unutra sekundu prije nego što sam ih zatvorila. “ Tebe mi nikad neće biti dosta. “ pribio mi se uz leđa.
Polako sam upalila toplu vodu puštajući kadu da se napuni. “ Ovo je najbolji dan cijelom mojem životu. “ mrmljao mi je u vrat dok mi je mjesio grudi. Ja nisam mogla riječi jednu reć, a kamoli razmišljati koliko je ovo godilo.
Ubrzo sam izgubila tlo pod nogama na što sam iznenađeno otvorila oči baš u trenutku kad me Justin spustio u toplu vodu. Ugurao se iza mene te ruke vratio na moje grudi. Ajme što mi radi. Jedna mu se ruke spustila niz moj ravan trbuh i stala točno iznad intimne zone.
Disanje mi je bilo sve brže i dvije stvari su se dogodile u isto vrijeme. Jedan njegov prst je završio duboko u meni dok mi je zubima nježno zagrizao vrat radeći slavni ljubavni ugriz. “ Ubacit ću još jedan. “ mrmljao mi je u vrat.
Kad sam osjetila njegov drugi prst glasno sam uzdahnula izvijajući kralježnicu. Kako ovo jebeno godi.
(...)
Kad sam se konačno vratila u sobu Gwen me odmah na ulazu počela bombadirati pitanjima.
“ Ajme, moram se naći sa njime za sat vremena, a nemam pojma što da obućem. Da uzmem crvenu ili bijelu? “ u zrak je digla dvije haljinice koje su bile toliko kratke da su jedva stražnjicu prekrivale.
“ Ili da možda uzmem kratke hlačice i neku majicu? Kakvu frizuru da napravim, kako da se našminkam? “ cijelo vrijeme je hodala po sobi sa rukama na glavi dok sam ja zadržavala smijeh. Znači ovako izgleda kada cura ide prvi put van sa dečkom koji joj se sviđa.
“ Gwen, kao prvo diši, a kao drugo ja ću ti pomoći. Ti samo sjedi na krevet i opusti se. “ polako je sjela nervozno lomeći prste. Prišla njenom ormaru i kad sam ušla unutra morala sam se zbilja suzdržati da ne okrenem očima.
Ormar je bio pun haljinica najviše u rozoj i crvenoj boji i štikli dovoljno za izvoz. Brzo sam izašla iz njenog i ušla u svoj ormar. Nakon kraćeg razmišljanja uzela sam kratke, traper hlačice i crnu majicu koja se veže oko vrata i ima otvor skoro da kraja leđa.
Ponovno sam ušla u njen ormar i uzela jednostavne crne štikle te jednu ogrlicu u koju sam se zaljubila na prvi pogled. Kad sam se vratila u sobu ona je skoro počela gristi nokte od nervoze.
“ Samo ne grizi nokte. “ glas mi je bio strog jer apsolutno mrzim kad to netko radi, odvratno je. Iznenađeno je pogledala prema odječi “ Neću valjda to nositi? “ okrenula sam očima jer zbilja mrzim kad se cura želi obući kao kurva samo da bi privukla pažnju nekom dečku.
“ Samo obuci ovo i šuti. “ i ona je okrenula očima te otišla u kupaonicu da se presvuče. Ubrzo se vratila sa namrgođenom facom. “ Ne sviđa mi se. “ gunđala je. Samo sam ju povukla za ruku i posjela na stolicu ispred ogledala.
“ Samo molim te šuti. “ uzela sam prvu crno sjenilo planirajući napraviti smoky eyes. Na usne sam joj stavila malo prozirnog sjajila i na vrat i na zapešća dodala par kapljica parfema. “ I što kažeš? “ okrenula sam ju prema ogledalu kad su joj se oči naglo raširile.
“ Jer sam ovo ja? “ zadivljno je gledala u odraz u ogledalu. “ Ajme Sia najbolja si. “ našla sam se u njenom čvrstom zagrljaju. Ovaj zagrljaj ili možda prije gušenje prekinulo je kucanje na vratima.
Ona je veselo odskakutala do vrata i široko se nasmiješila osobi sa druge strane. “ Zabavite se. “ glasno se nasmijala te zatvorila vrata. Napokon sam sama i napokon imam malo mira.
YOU ARE READING
Dark side of love
FanfictionSve je pocelo iz mržnje, ili možda ljubavi... No svemu dođe kraj. Nakon Iana vjerovala je samo u završetak i ponovu bol. Pronašla se u plesu, ali nije to bila samo plesna banda, već banda željna za osvetom i onim neopisivim adrenalinom. Neki od vas...