Sierra pov
Ovdje je tako lijepo da više nikad ne želim otići. Luke i ekipa su zakon, ali sam svjesna toga da se uskoro moram vratiti. Fali mi Gwen, a i moram naći tu kučku. Izašla sam na balkon gledajući čaroban zalazak sunca.
" Lorry. " šapnula sam u smjeru vjetra jer mi je zbilja falila da malena vila. Čula sam zvonki smijeh te je nakon par sekundi Lorry sletjela pored mene. " Bok. " široko mi se nasmiješila.
Ovo će zvučati jako glupo, ali zbilja želim da pođe sa mnom u školu. " Lorry imam jedan prijedlog za tebe. " tiho sam rekla te sjela na visoku ogradu. " Jer si ikad htjela vidjeti kako izgleda život na Zemlji? " polako je kimnula zbunjeno me gledajući.
" Pa jer bi možda htjela poći sa mnom? " čula sam tihi uzdah i onda uzbuđeno pljeskanje rukama. " Naravno da želim ići. " skakutala je dok je šarena prašina letjela svugdje oko nje.
" Ako već idem dolje, onda ti moram otkriti tu malu tajnu jer neću dolje moći više biti tako malena. " blenula sam u nju kad je skočila sa ograde. Oblak šarene prašine se pojavio oko nje i čuo se tup udarac o pod.
" Ovo je moje drugo obličije. " glas joj je bio tih, ženstven i vilica mi je doslovno lupila o pod kad je prekrasna cura ljubičaste kose i još lijepši tamnih očiju stala ispred mene. Wow, ovo nisam očekivala.
" I što kažeš? " široki osmijeh joj nije silazio sa lica. " Pa u šoku sam. " pukla se smijati te je dramatično zamahnula kosom. " Znam da sam predivna ne moraš mi to govorit. " smijale smo se sljedeći deset minuta jedva hvatajući dah.
" I kad krećemo? " gledala me velikim crnim očima u kojima sam jasno vidjela nestrpljivost i uzbuđenje. " Samo još Luke treba doći pa krećemo. " i već sljedeće sekunde se čulo kucanje po vratima. Možda me je čuo.
Krenula sam prema vratima, ali Lorry me pretekla dok se smijala kao napušena. " Ajde Luke požuri. " doslovno ga je povukla unutra dok ju je on zbunjeno gledao. " Sia tko je ovo? " zbunjeni je pogled prebacio na mene.
" Luke, upoznaj Lorry. " skoro sam se pukla smijati kad ju je pogledao raširenih očiju. " Ti možeš mijenjati oblik? " gledao ju je kao da je osmo svjestko čudo.
" Pa kao što vidiš mogu. " i već sljedeće sekunde je opet bila malena vila.
" Ajme mislio sam da su vilinski mijenjolici izumrli. " tiho je promrmljao. Lorry je opet narasla i Luka tako naglo pribila na zid da sam tiho vrisnula.
" Pa da vi bogovi niste bili ljubomorni na nas bilo bi nas više. " njen glas je bio pun boli, patnje, ali najviše bijesa. " Pusti me. " grebao je po njenoj ruci dok je ona izgledala kao da ju to uopće ne dira.
Wow, ovu njenu stranu još nisam vidjela i pomalo je jeziva. Luke je već počeo gubiti boju u licu kad sam se napokon trgnula. " Pusti ga. " glas mi je bio tih, ali oštar. Samo se kratko nasmijala i maknula ruku kad je on punom težinom tresnuo na pod.
" Dobro pa jesi ti normalna? " pritrčala sam Luku koji je hlapljivo hvatao zrak. Pomogla sam mu da ustane dok je streljao Lorry pogledom. " Ry, moraš shvatit da nije on kriv, nego viši bogovi, pa jebote skoro si ga ubila, a dobro znaš da on nije kriv. " samo je slegnula ramenima.
Sad sam već počela vidjeti mane ako ona krene sa mnom, želim li kučku uz sebe? " Oprosti zbog ovoga, ali to mi je stvarno bolna tema jer sam tako bila izgubila cijelu obitelj i sve prijatelje. " tamne su joj se oči napunile suzama i sad mi je već bilo žao.
" Ry, žao mi je. " čvrsto me zagrlila dok su joj jecaji bježali sa usana. " Molim te, ne ostavljaj me ovdje. " promrmljala mi je u kosu dok su mi njene suze močile majicu. " Ry, naravno da te neću ostaviti. " nemam ju srca ostaviti ovdje, a i zavoljela sam ju u ovo kratko vrijeme.
" Hoćemo krenuti? " odmaknula se te sa malim smješkom na usnama kimnula. " Luke, jesi ok? " samo se malo nasmiješio kada je počeo stvarati portal koji će nas odvesti ravno u školu.
" Ry, dolje su svi zlobni i okrutni, osim moje Gwen, ali nemoj dopustiti da te to dira. " uhvatila me za jednu ruku dok Luke za drugu. Duboku sam udahnula kad smo kročili u portal.
Osjećam se kao da lebdim, osjećaj je stvarno čudan. Tupi me udarac vratio u stvarnost. Polako sam otvorila oči kako bih vidjela da se nalazimo iza škole.
" Idemo. " krenula sam prema ulazu dok su me oni slijedili. " Sia se vratila, ajme ne mogu vjerovati. Ona je stvarno tu. " razni su nas komentari sljedili dok smo išli prema ulazu.
" Sia! " čula sam veseli ženski glas i ubrzo njene ruke oko vrata. " Gwen. " šapnula sam te ju jako zagrlila. Ajme koliko mi je falila.
" Napokon si se vratila. " sreća se jasno vidjela u njenim plavim očima. " Tko je slatkiš? " šapnula mi je na uho dok sam ja jedva zadržavala osmijeh. " Gwen, ovo su Lorry i Luke. " Luke joj se široko nasmiješio i u sekundi su joj se obrazi zarumenili, aw.
" Sia, ajmo mi. " Ry me uhvatila ruku i počela vući prema ulazu. " Pustimo golupčiće. " tiho je rekla kad sam se ja pukla smijati. Osmijeh mi je u sekundi nestao kad smo prošle pored Jasona i Justina.
" Sia, čekaj. " jače sam stisnula njenu ruku dok nam se Justin približavao.
" Dalje od nje. " Ry je stala ispred nje i streljala ga bijesnim, tamnim pogledom. Moj anđeo čuvar. " Sia, molim te. " samo sam ga hladno pogledala u ušla u školu. Pa ovo je bilo neugodnije i čudnije nego što sam mislila da će biti.
" Znači to je Justin. " tiho je rekla dok smo išle prema uredu najdraže ravnateljice. " Moram priznati da je zgodan. " kimnula sam sa tužnim smješkom na usnama. " Ali je kreten. " tiho sam rekla te pokucala na drvena vrata.
Ušle smo u isti tami ured pun nekih biljki " Dobar dan. " hladno sam rekla kako bi privukla njenu pažnju. " Sierra? " iznenađeno me gledala. " Samo sam vam došla javiti da sam se vratila i dovela dvoje prijatelja. Ovo je Lorry, a Luke je vani, a sad doviđenja. " izašla sam i prije nego što je išta stigla reći jer sam dobro znala da bi dobila jezikovu juhu zbog bjega.
" Bit ćeš sa mnom i Gwen u sobi. " put do naše sobe nam je presjekla Ciara. Ajme, majko daj mi je strpljenja. " Vratila se tužna djevojčica, o vidim da si povela još jednu jadnicu. " napokon je pala njena maska nevinosti i dobrote.
" Ciara, tako mi je drago što te ponovno vidim. " nasmiješila sam se što sam iritantnije mogla. " Kako god. " okrenula je plavim očima i nestala niz hodnik. Ajme, koja čudakinja.
" Ona je i inače takva kuja? " samo sam kimnula uz uzdah te otvorila vrata sobe. Srećom ima dovoljno mjesta da stvorimo još jedan krevet.
" Dobro došla u pakao. " nisam mogla izdržati i pukla sam se smijati.
YOU ARE READING
Dark side of love
FanfictionSve je pocelo iz mržnje, ili možda ljubavi... No svemu dođe kraj. Nakon Iana vjerovala je samo u završetak i ponovu bol. Pronašla se u plesu, ali nije to bila samo plesna banda, već banda željna za osvetom i onim neopisivim adrenalinom. Neki od vas...