Sierra pov
Po prvi put u ne znam koliko vremena se budim sa osmijehom na licu. Zadovoljno se protegnem te bacim pogled na osunćani prozor.
" Pa netko nam je sretan jutros. " tople su mi usne nježno poljubile vrat. " Jutro, baby. " okrenula sam se prema njemu te nam spojila usne u nježan poljubac.
" Koliko je sati uopće? " dohvatila sam mobitel sa noćnog ormarića i blenula u ekran kad sam vidjela da je skoro četiri popodne.
" Sad će četiri, ajde diži se. " zbunjeno me pogledao te smo se oboje odvalili smijati. " Pa lijepo smo mi odspavali. " govorim dok navlačim neku crvenu majicu.
" Kad je ovaj krevet božanski udoban. " nasmijala sam se te obukla hlače i japanke.
" Idemo? " kad sam se okrenula prema njemu oči su mi skoro ispale. Bio je bez majice i u nekim havajkama, hoot.
" Baby znam da sam zgodan, ne moraš buljiti. " plazila sam mu jezik te potrčala iz sobe.
" Uhvati me! " zaigrano sam vrisnula i brzinom svijetlosti se sjurila niz stepenice. " Nije fer prva si krenula. " ali sam svejedno nakon još minutu trčanja oko struka osjetila snažne ruke.
Zaigrano sam vrisnula kada nas je par puta okrenuo oko osi. " Neobično je tiho, gdje su ostali? " samo sam slegnula ramenima jer nisam imala blagog pojma.
" Gladna sam. " čula sam njegov tihi smijeh prije nego što me prebacio preko ramena kao vreču krumpira.
" Justiiiiin. " nezadovoljno sam proskvićala što me izazvalo njegov još jači smijeh.
" Imaš dobro dupe babe. " jer mi to on upravo stavio ruku na dupe? Dobro dragi, ovu igru mogu igrati dvoje.
" Isto mogu reći i za tebe babe. " svom sam ga snagom lupila po dupetu na što je on prostenjao, zbilja?!
" Hoćeš me molim te spustiti? " rekla sam najslađim mogućim tonom.
" Neću. " pojačao mi je stisak oko struka na što sam nezadovoljno frknula.
" Juss muka mi je da si me ove sekunde spustio ako ne želiš snositi posljedice. " odmah me spustio te sam puno brzinom potrčala prema WC-u.
Nakon što sam dušu skoro tamo ostavila blijeda kao krpa sam ušla u kuhinju. Ajme što me boli trbuh.
Na kuhinjskom šanku me dočekala čaša sa sokom od jabuke i voćna salata. Ispod čaše je bila poruka.
Mi smo na plaži, a vas ni tenk vjerojatno nebi probudio tako da nismo ni pokušavali. Na našem smo mjestu, dođite kad budete spremni.
Pisalo je urednim Lininim rukopisom.
" Juss? " zaderala sam se dok sam nosila tacnu u boravak. Pa gdje je sad nestao?
Upalila sam TV lagano jedući salatu. Pogledala sam jednu epizodu Dva i pol muškarca te u međuvremenu pojela svu salatu.
Ostavila sam tacnu u kuhinji te produžila u svoju, a sada Justinovu i moju sobu kako bi obukla bikini.
On je ležao na krevetu tipkajući nešto po mobitelu. " Hoćemo na plažu? " govorim dok iz kofera izvlačim jednostavan crni bikini.
" Idi ti, meni se neda. " samo sam slegnula ramenima te otišla u kupaonicu da se presvućem.
Preko sam obukla neku njegovu veliku majicu, a na noge japanke.
" Vidimo se baby. " nježno sam ga poljubila te izašla iz sobe.
...
Nije mi se dalo dugo ostajati jer mi je bilo dosadno, tako da sam otišla već nakon pola sata.
YOU ARE READING
Dark side of love
FanfictionSve je pocelo iz mržnje, ili možda ljubavi... No svemu dođe kraj. Nakon Iana vjerovala je samo u završetak i ponovu bol. Pronašla se u plesu, ali nije to bila samo plesna banda, već banda željna za osvetom i onim neopisivim adrenalinom. Neki od vas...