Vidio obazaveno pogledajte, mene je ostavio bez riječi. Na slici je Sia. Nadam se da će vam se nastavak svidjeti.
Uživajte.
Justin pov
Nalazim se u nekoj mračnoj šumi. Oko mene kao da je nešto čarobno zračilo, ali opet nisam vidio prst pred nosom. Osjećaj je sve više počeo jačati, a i prolazili su me trnci što se obično događa kada me netko promatra bez moga znanja.
Pet metara ispred mene je lišće počelo šuštati kao da je upravo netko pretrčao preko njega. “ Justin. “ čuo sam duboki muški glas. Ma koji?!
Par puta sam se okrenuo oko vlastite osi, ali nisam ništa uspio vidjeti. “ Justin. “ opet čujem taj glas. Ovaj put sam na vrijeme primjetio tog poznatog muškarca crne kose i kestenjastih očiju.
“ Jeremy. “ ozbiljno sam ga gledao dok je on samo mirno stajao, premirno. Oko njega je zračilo nešto drugačije, čarobno. “ Sin si Boga ponašaj se tako. “ rekao je mrtav hladan.
Ovo me skroz zbunilo: “ Što? “ sjajno, opet mi je jezik brži od pameti. Gledao me tako hladno da mi je počelo biti neugodno: “ Sin si grčkog boga rata, Aresa, ponašaj se tako. “ skoro je urlao od bijesa.
Na kojim je on jebenim drogama?! Kakvi prokleti bogovi i da bude još smješnije grčki. Što on misli da sam toliko glup da ću pasti na to?
Primio me za ruku i odjednom je mojim venama krenula teći moć. Počeo sam se osjećati kao božanstvo. Bijes mi se probudio i u rukama mi se počela stvarati vatrena kugla. Pogodio sam jedan od zidova ove čudne prostorije.
“ Vidiš, to mogu samo Bogovi i njihovi potomci. “ imam moći. Sad me više nitko neće moći zaustaviti. “ Ali pazi sine da ti jedna posebna djevojka ne pomuti razum. Čuvaj se... “
“ Justin. “ čuo sam poznati ženski glas kako me zove. Slika je počelja blijediti. Neee. Koje se cure moram paziti, tko je ona?
Otvorio sam oči i pokraj sebe vidio prekrasno plavušu zabrinutog pogleda poznatiju kao Sierra.
Čekaj, ono je sve bio san?! Pomalo razočarno sam uzdahnuom, ali tada mi je napokon došlo do glave da je Sierra u mojoj kući i da bude još bolje sjedi na mom krevetu. “ Što ti radiš tu? “ zbunjeno sam rekao.
Gledala me nekako nježno kao da zna što sma upravo sanjao: “ Trebala sam razgovarati sa Zaynom i dok sam prolazila pored tvoje sobe nešto si mumljao, zapravo derao si se pa sam se ovaj... hm.... spustila je pogled na što mi se pojavio mali smješak: “ zabrinula. “
Kada je ta zadnja riječ pala sa njezinih usana osjetio sam toplinu oko srca. Ona se brine za mene. Ma ne, Justin jesu tebi svi na broju? Ona te mrzi. Obrčao mi se unutarnji glas. Sad samom sebi želim opaliti šamar. Jer ja to upravo razgovram sam sa sobom? Ok, službeno je lud sam.
Nježno sma ju uhvatio za bradu i tako natjerao da me pogled u oči. Te smeđe oči zračile su brigom, sramežljivosti i nečim što nisam uspio raspoznati zato što se odmaknula.
“ Moram ići. “ promrmljala je i izjurila iz sobe.
Sierra pov
Ne znam zašto, ali imala sam neki osjećaj da se i njemu dogodilo isto što i meni. Brzo sam izaša iz njegove sobe, a i ubrzo iz kuće. Razgovor sa Zaynom pada u drugi plan. Sjela sam u svoj Audi R8 i vratila se kući.
Kada sam ušla vidjela sam cure kako se nešto dogovaraju. Kada su me vidjele Selena je došla do mene i povukla me u taj krug.
“ Mi smo počele smišljati novu koreografiju. Pa smo te htjele pitati što misliš. “ Ivy je govorila. Kimnula sam i samo se bacila u jednu od onih vrečastih fotelja.
Jade je pustila meni dobru poznatu pjesmu. Black widow, moja najdraža pjesma. Kada su završile mogu reći da sma se ugodno iznenadila, a Selena me ostavila bet teksta. Tako e brzo ukoplila. To je moja mala sestrica.
Došla sam do njih i one su mi polako pokazivale korak po korak. Nakon drugog pokušaja uspjela sam sve izvesti bez greške. Kada sam pogledala na sat vilica mi je lupila o pod. Vježbamo već tri sata bez pauze.
“ Cure svi u aute častim vas pizzom. “ glasno sam se proderala. One su počele veselo skakutati i vrištati. Trepnula sam i one su me već spremne čekale ispred vrata. Nasmijala sam se plazivši im jezik na što su se one nacerile.
Nakon deset minuta svađanja tko će sjediti u kojem autu napokon smo krenule. Bile smo pred semaforom kada mi je pogled pao na drugi auto koji je vozila Jade. Naravno nikome osim meni gospođic ne dopušta da joj vozi Ferarri.
Pogledala sam ju onim pogledom u smislu utrka sada i ovdje. Ona je samo potvrdno kimnula. Kada se napokon upalilo zeleno punom sam snagom stala na gas ostavljaući iza sebe prašinu i miris spaljenje gume.
Nakon pet minuta smo se našle ispred pizzerie i pobijedila sam ju doslovno u sekundu. Kada smo ušle naravno privukle smo svu pažnju zato jer smo mi ipak Angels.
Uzele smo dva najveća stola i spojili ih. Naručile smo tri pizze bez gljiva. Kada ljudi više što jedemo i u kolikim količinama i onda nam pogledaju tijela ostaju bez teksta.
Jednom mi je Ry rekao da jedem više od ruske vojske. To mi je rekao prije dvije godine, ali mi ta rečenica još uvijek mami osmijeh na lice. Pizze su baš stigle kada sam osjetila nečiju toplu ruku na ramenu.
Okrenula sam se i vidjela Biebera i Devilse iza njega. Svi u lokalu su sa iščekivanjem gledali u nas. Opće je poznato da se mi ne podnosimo pa sad vjerojatno očekuju tučanjvu ili svađu. Neće ići.
“ Ljepotice, možemo vam se pridružiti? “ govorio je uz maleni smješak jako svjstan situacije oko nas. Kimnula sam i usput pozvala konobara: “ Još tri i svakome po colu. “ čudno me pogledao i otišao u kuhinju.
Nakon par minuta prepiranja završila sam između Justina i Zayna dok su se ostali već nekako rasporedili.
Dok smo jeli osjetila sam nečiju ruku kako mi šeta bedrom. Prošli su me trnci i lagano sam počela podizati pogled. Nakon cijelog rukava od tetovaža gledala sam u dobro poznati osmijeh i kestenjaste oči – Justin. Stavila sam ruku na njegovu i lagano ju maknula.
Svi smo bili opušteni i smijala sam se kao nikada u životu sve dok on nije ušao unutra. Osmijeh mi je odmah nestao i poželjela sam ueti pištolj i dat mu jedan metak u to bezosjećajno srce. Na vratima je stajao Ian dok mu je u zagrlaju bila Ariana.
Selena je primjetila da mi je raspoloženje naglo palo i samo sam joj dala znak očima prema vratima. Pogledala je tamo i odjednom počela bijesniti: “ Ariana. “ bijesno je viknula. Shit, što ona radi?
YOU ARE READING
Dark side of love
FanfictionSve je pocelo iz mržnje, ili možda ljubavi... No svemu dođe kraj. Nakon Iana vjerovala je samo u završetak i ponovu bol. Pronašla se u plesu, ali nije to bila samo plesna banda, već banda željna za osvetom i onim neopisivim adrenalinom. Neki od vas...