60

866 77 2
                                    

Jade pov

Ne mogu vjerovati da ju stvarno opet vidim. Ajme ona je stvarno ovdje, pa što ona dovraga radi ovdje?!

" Jade što je bilo? " Sia je ušla u kuhinju te zatvorila vrata za sobom. Pa gdje je dovraga jebeni Joe, pa on ju je jebeno trebao paziti.

" Jade, počni govoriti jer dobro znaš da neću odustati. " rekla je već strožim glasom. Ne mogu vjerovati da ju vidim nakon četiri godine.

Kako mi je žao što sam prpoustila njene prve korake, prvu riječ. " O..ona je moja kćer. " rekla sam toliko tiho da nisam sigurna jer me uopće čula.

" Ako ne počneš pričati ovog trena, čekaj šta??! " pogledala me izbuljenih očiju.

" Imala sam samo 16 i to mi se činilo kao najbolje rješenje. " zajecala sam.

" Sad mi je tako žao, ali morala sam to napraviti. " pogled joj se smekšao te me zagrlila.

" Shhh, smiri se. " čvrsto sam ju zagrlila oko struka dok sam joj ridala na ramenu. Sad samo želim vratiti vrijeme.

" Jer ona zna? " rekla je nježnim glasom. " Valjda, ja mislim, ne. Da, ne znam. " skroz sam se zbunila.

Kad je Sia krenula prema vratima srce mi skoro stalo. " Sia nemoj molim te. " ali prekasno, već je otvorila vrata.

" Nora dušo, dođi. " počela sam lomiti prste što uvijek radim kad mi je neugodno ili kad sam nervozna.

Ubrzo je u kuhinju utrčala malena djevojčica duge smeđe kose i plavih očiju.

Sia je čučnula pored nje pogleda prikovanog za mene. " Nora, jer znaš tko je ono? "  prstom je pokazala na me mene.

" Mama? " rekla je slabašnim glasićem. Oči su mi se raširile jer sam mislila da me neće prepoznati. Sia je kimnula dok sam ja i dalje samo smrznuto stajala.

Predivan osmijeh se pojavio na njenom licu kada je potrčala prema meni.

" Mama napokon si tu. " čvrsto mi je zagrlila noge.

Dignula sam ju te čvrsto zagrlila " Tako mi je žao malena. " počela sam jecati isto kao i ona. " Mama volim te. " srce mi se skoro rastopilo na njene riječi.

" Volim i ja tebe. " glasno me poljubila u obraz na što smo se obje nasmijale.

" Gdje je tata? " iako mrzim tog gada sa njim ipak imam predivnu malu kćer. " Ne znam, rekao je da ga čekam na plaži i više nikad nije došao po mene. Rekao mi je da si mrtva. " još me čvršće zagrlila kao da se bojala da ću nestati.

" Tako mi je žao malena. Sada ću zauvijek biti uz tebe. Nikad te više neću ostaviti mišu mali. " šapnula sam joj u kosu na što se ona tako slatko nasmijala.

" Volim te mama. " srce mi se skoro rastopilo na njene riječi. " Volim i ja tebe mišu mali. " glasno me poljubila u obraz na što smo se obje nasmijale.

" Ajme kako te slatke. " okrenula sam se prema Sii kako bi ju vidjela da rukama maše ispred očiju kako bi otjerala suze.

" Sia hvala ti što si mi vratila moju malenu. "

Nora je pružila ručicu prema Sii na što se ona nasmijala. Čvrsto nas je zagrlila.

" Trudnički hormoni. " nasmijala se te obrisala oči. Stavila je ruku na trbuh dok joj je sanjarski smješak bio na licu.

" Mama, a hoću ja dobiti malog bracu? " na trenutak sam se smrznula na njene riječi kad me Sia spasila kao i uvijek.

" Da, ali ćeš ga dobiti od mene, a ne od mame. A kako bi htjela da ti se braco zove? " počela je veselo pljeskati ručicama dok se široko smješila.

" Toby. "

" Lijepo, pa kvragu kako se ja toga nisam sjetila? " nasmijala se. " A kad ću dobiti malog bracu? " pogledala ju je velikim sjajnim očima.

" Za 7 mjeseci. " promrmljala je sa glavom u oblacima. Bit će ona super mama.

" Cure jeste žive? " u kuhinju je ušao Justin. " Što se događa? " zbunjeno nas je gledao. " Jade je moja mamica. " veselo je vrisnula Nora grleći me oko vrata.

" Molim? " krenuo je prema nama zatvarajući vrata za sobom. " Duga priča, nije ni važno. Idemo nas dvoje da one malo vremena provedu same. " Sia ga je izgurala iz kuhinje pritom mi namigujući.

Sierra pov

" Što je ono bilo? " otišli smo u našu sobu kako bi one imale malo mira.

" Nora je njena kćer koju je rodila sa 16 godina. Nije važno. " svalila sam se na krevet jer sam odjednom postala jako umorna.

" Još samo 7 mjeseci, maleni. " čula sam Justinov šapat prije nego što sam zaspala.

...

Budi me snažna mučnina. Brzo sam ustala te jedva uspjela uletjeti u kupaonicu prije nego što sam povratila.

Taman sam krenula ustati kada je novi val došao, ajme. " Babe, jesi dobro? " osjetila sam tople ruke kako mi dižu kosu.

" Valjda. " naslonila sam se na kadu jedva dišući. Ne pamtim kad mi je zadnji put bilo ovako loše.

" Vode. " jedva sam rekla koliko mi je grlo bilo suho. Dodao mi je bočicu koja je uvijek tu baš iz ovog razloga.

" Idemo u krevet? " nježno je rekao. Kimnula sam te me on podigao i odnjeo u sobu. Donio mi je jedan lavor te mi ga stavio pored kreveta isto kao i još jednu bočicu vode.

Legla sam pokušavajući ignorirati snažnu bol u trbuhu.

Dark side of loveWhere stories live. Discover now