56

981 74 5
                                    

Sierra pov

Sjela sam na krevet i dok su se one smještale uzela sam kutiju za nakit te ju otvorila.

Široko sam se nasmiješila te stavila prsten. Prvo ću im reći sretne vijesti pa onda istinu.

" Jer to..? " Ivy je doslovno buljila u prsten. " Zaprosio te?! " Bella je viknula te se u sekundi našla pored mene gledajući prsten sa svih strana.

" Kruna, aww kako slatko od njega. " nasmijala sam se još više " Kako se ovo dogodilo? " Jade mi je prišla te su sad doslovno napravile krug oko mene.

" Pa na onoj večeri. Kad je kleknuo ispred mene i pitao me želim li biti njegova kraljica srce mi je skoro stalo. "

" Pitao te da mu budeš kraljica, awww. " Bella se budalasto cerila. Ona je uvijek od svih nas bila ona najromantičnija dušica.

" A beba? Jesi išla već kod ginekologa? " refleksno sam stavila ruku na trbuh osjećajući toplinu oko srca.

" Nisam još, ali budem uskoro. "

" Trudna si i zaručena, wow. " odvalile smo se smijati zbog Jadinog tona glasa.

" Sad kad ste čule sretne vijesti vrijeme je da i saznate ostalo. Molim vas bez upadanja i znajte da sam vam mogla reći da stvarno bi. "

Uzela sam jedan jastuk te ga zagrlila. Huh, idemo.

" Ono kad sam naglo morala otići iz grada je bilo zato što sam saznala šokantnu istinu.

Pa kao prvo saznala sam da se moja majka Mirnada zapravo zove Athena. I da je ona sama grčka Athena osobno.

Nisam joj htjela vjerovati, ali su me događaji natjerali. Zbog sigurnosti sam morala ići u školu koja je napravljena posebno za polubožansku djecu.

Ali ni tamo nije bilo sigurno jer se Tama već bila uvukla unutra. Tama je ogranizacija koja je ubijala svu polubožansku djecu koja im se nisu htjela pridružit.

Najveći šok od svih je bio kad sam saznala da moja mlađa polusestra Selena vodi to sve.

Nju sam morala ubiti jer je bila prevelika pretnja za cijeli svijet.

A sad imate pitanja? "

Otvorila sam oči koje sam cijelo vrijeme držala zatvorene. One su me gledale rašrenih očiju i usta do poda.

" Znači ti si polubožica? " kimnula sam iako nisam uspjela uhvatiti čije je pitanje bilo.

" Dokaži. " Jade me pogledala sa podignutom lijevom obrvom.

" Dobro. " slegnula sam ramenima te ustala iz kreveta. Stvorila sam onaj portal. Iako ih mrzim na taj način ću ih najlakše uvjeriti.

Zakoračila sam u portal koji me odveo na drugi kraj sobe. " Vjerujte mi sada? " gledale su me bez treptanja.

" Ajme kako je ovo zakon. Sestra mi je Athenina kćer. " Jade je doletila do mene te me svom snagom zagrlila.

" Čiji je Justin sin? " gledala me sa vragolastim smješkom. " Kako znaš? " zbunjeno sam ju gledala.

" Očito je, a sad ispljuni. " slegnula je ramenima znatiželjno me gledajući.

" Aresov. " tiho sam promrmljala jer mi zbilja nije potrebno da se on još stvori ovdje.

" Dobro sada kad sve znamo, što kažeš da pogledamo neke vjenčanice? " Bella je već uzela moj plavi laptop sa stola.

" Sure. " slegnula sam ramenima te sjela pored nje. " Čekaj, imam ideju. " Anna je ustala te otrčala do svoje sobe vjerojatno.

Vratila se sa nekim ogromnim kablom. Jedan dio ukopčala je u moj laptop, a drugi u plazmu.

" Pametna mala. " plazila mi je jezik te se uvalila pored Ivy.

...

Nakon dva sata potrage i komentara na koje smo umirale od smijeha naišle smo na to savršenstvo.

" Ova? " bila je to jednostvna, ali opet tako prelijepa vjenčanica u grčkom stilu. Imala je nešto malo šljokica i draguljčića i to je to. Predivno, a opet tako jednstavno.

" Tu uzimaš makar te morala vući do dućana. " opet smo se odvalie smijati dok nam je Anna samo plazila jezik.

" Koje boje će nama biti haljine? " Jade se već bacila u potragu za savršenom bojom.

" Sia koje si boje htjela da prevladavaju u dekoru? " Jade me upitno pogledala.

" Crvena i bijela. " nakon kraćeg razmišljanja sam odgovrila. " Aww slatko. " opet nas je Bellin komentar nasmijao.

" Cure tako mi je drago što se ne ljutite. " osjetila sam blago peckanje u rubovima očiju. Zbilja?!

One su se nasmijale te oko mene napravile grupni zagrljaj. Ajme koliko ih volim.

" Jeste se već dogovarali za imena? " sjele smo na pod u krug dok smo u sredinu stavile razne sokove i slatkiše koje skrivam na tajnom mjestu od dalje od svih.

" Zapravo i jesmo. Ako bude curica ja bi da bude Aurora dok je Juss pak htio Monica. A ako bude dečko Juss bi Christian dok je David. Što je vama bolje? " upitno sam ih pogledala.

" Ajme zamisli da budu blizanci. " Bella je stavila ruke na obraze cereći se poput posljednje budale.

" Aurora i Christian. " Jade je rekla, a cure su samo slegnula ramenima.

" Cure moram vam nešto reći. " Lina je tiho rekla lomeći prste. " Pucaj. " Jade se cerila isto kao i ja jer smo dobro znale što će reći.

" Jaden i ja smo zajedno već četiri godine. " još je tiše prmrmljala kad su cure doslovno poludile.

" I mi to tek sad saznajemo?! Izdajico. " Jade se držala za srce glumeći uvrijeđenost dok smo se mi doslovno cijepale do smijeha.

" Ajmo gledati neki film. " Ivy je skočila za noge te sa kreveta uzela moj laptop.

" Ajmo prvo glasat za koju ćemo kategoriju. " Jade je to izjavila sa jednim prstom u zraku. Ako je ona uvijek nešto znala to je organizirati nešto.

Ustala je te sa mog stola uzela neki papir i olovku.

" Tko je za horor? " Jade, Ivy, Lola i ja smo odmah digle ruke u zrak.

" Dobro, a komedija? " Ivy i Kim. Već znam da će horor pobjedit, ali nema veze.

" Romantični? " Bella i Nicki su odmah digle ruke u zrak. " Anna što bi ti? " Jade ju je upitno pogledala.

" SF. " kratko je rekla uz sleganje ramenima. " Pa imamo pobjednika. " pokazala je prstom na mene dok sam se ja cerila poput cerigradske mačke.

" Ja uvijek pobjeđujem. " digla sam obrvu i zamahnula kosom što je njih gotovo do suza nasmijalo.

" Dobro, kraljice imaš li onda neki prijedlog? " Anna mi se podgrubljivo nacerila na što sam joj plazila jezik.

" Pa zapravo i imam. Ali onaj tko ima slab želudac nebi ovo trebao gledati. " samo su kimnule iako sam primjetila da su Bella i Nicki malo problijedile. A dušice strašljive.

" Wrong turn 1. " one su odmah počele odmahivati glavama. " Nema jebene šanse. " osjetljive dušice su se odmah proderale te doslovno potrčale do vrata.

Samo sam slegnula ramenima te se okrenula prema ostalima. " Što vi mislite? " moje riječi je popratilo snažno lupanje vratima.

" Sure. " slegnule su ramenima. Smjestile smo se po krevetu i nekim foteljama te pustile film.

Odmah sam uzela jastuk te ga zagrlila.

hello, pa evo jos jednog nastavka. kraj se sve vise blizi nazalost. sto bi vi da bude, curica ili deckic?

volim vas ljudi

Dark side of loveDove le storie prendono vita. Scoprilo ora