Iživcirano sam preokrenula cijelu sobu u potrazi za vražjim grudnjakom, ali kao da je u zemlju propao.
Pa gdje bi dovraga mogao biti? Još sam jednom pogledala ispod hrpe Justinove odječe, ali ga još uvijek nije bilo.
" Juss znaš možda gdje mi je grudnjak nestao? " prvo me zbunjeno pogledao pa se odvalio smijati. Pa naravno da je to njemu smiješno.
Kleknula sam te zavirila ispod kreveta, ali ni tamo ga nema. Uggh, pa gdje bi mogao biti?
Krenula sam ustati kad sam začula Justinovo mrmljanje, a ubrzo i ruke oko struka.
Maknula sam njegove ruke te krenula prema kupaonici da još jednom provjerim kada mi je pogled pao na njegov džep iz kojeg je virilo nešto crveno i čipkasto. Pa daj, stvarno?!
" Justin Drew Bieber! " zaderala sam se prilazeći krevetu. On kao da je baš sad odlučio iskušavati granice mog strpljenja nekim iritantnin tonom je rekao " Ja sam. "
" Jer to moj grudnjak u tvom džepu? " stala sam ispred kreveta streljajući ga pogledom.
" Možda. " mali smješak u kutu usana mu je krasio prelijepo lice. " Namjerno si to napravio? " osmijeh mu je postao veći kada je kimnuo.
Dobro, ako se želi tako igrati nema problema jer baš imam ideju koja će ga podpuno izludjeti. Sagnula sam se po dvije marame koje sam vidjela na podu.
" Š..što će ti to? " raširenih očiju je gledao dvije svilene marame u mojoj ruci. Samo sam ga ignorirala te sjela na krevet.
" Pošto je moj grudnjak kod tebe onda ti neće smetati ako skinem majicu? " primjetno je progutao knedlu ne skidajući pogled sa mene.
Svukla sam majicu kad sam čula da je opsovao nešto sebi u bradu. " Ispruži ruke iznad glave. " oči su mu se raširile te je počeo grickati usnu kako bi spriječio smješak da mu se pojavi na licu.
" Nećeš valjda? " rekao je zaigranim tonom. " O, ali baby itekako hoću. " šapnula sam te mu se lagano počela približavati.
Gledao me još par sekundi, ali me ipak naposljetku poslušao. Čvrsto sam mu vezala ruke za uzglavlje kreveta.
Zaigrani mu osmijeh nije silazio sa lica dok me promatrao. Sjela sam mu na frenda na što je on snažno uzdahnuo.
Lagano sam se spustila te mu po vratu počela ostavljati vlažne poljubce. Usnama sam osvajala put niz njegova razvijena prsa, preko čvrstog trbuha sve dok nisam došla do gume od boxerica.
On me promatrao napaljenije nego ikad što mi je blago rečeno pričinjavalo zadovoljstvo.
Obožavam tu moć, to kad im je jedan dodir dovoljan da ti se pokore. Pomaknula sam se na njegova bedra na što si je on ponovno opsovao nešto u bradu.
Lagano sam prstima prolazila iznad samog ruba gume na što su se njegove boxerice još više odigle.
Kad sam ga pogledala u oči doslovno sam vidjela da me moli pogledom da ga prestanem zezat.
Naglo sam uvukla ruku unutra te ga čvrsto uhvatila na što je on počeo stenjati izvijajući leđa. Lagano sam mu prelazila preko dužine.
" B..b..brže. " jedva je uspijevao doći do daha. Napravila sam još par brzih i snažnih pokreta te izvukla ruku. " Sia? " skoro pa režeći me zazvao.
" Baby? " samo sam mu se nasmiješila te zavezala kosu u visoki rep jer mi je odjednom postalo jako vruće.
A sad ga izludim do kraja. " Ako se oslobodiš u roku minute ostatak večeri ću ti ispuniti sve fantazije koje si ikad imao o sexu, moći ćeš mi raditi što god poželiš. "
Mahnito je počeo trzati rukama dok sam se ja svim silama pokušavala ne odvaliti smijati.
" Samo da znaš imaš još dvadeset sekundi. " ubrzo se čulo paranje tkanine te sam se već sljedeće sekunde našla priklještenja na zidu njegovim mišićavim tijelom.
" Sad ti nema spasa. " promuklo mi je šaptao na uho. Naježila sam se od samog tona njegova glasa. Kako se nisam ranije sjetila ovo napraviti?
.....
Dva sata kasnije sam jedva gledala od umora. " Ovo je bilo wow. " jednostavno nisam mogla naći neku bolju riječ.
" Ovo je u mojim fantazijama bilo odlično, ali u stvarnosti je bilo tako jebno dobro. " prošaputao mi je u kosu dok sam ležala na njegovim prsima.
" Ono sa igračkama moramo ponovit jer je to nešto najbolje što sam ikad probala. " čula sam njegov tihi smijeh, ali kao kroz veo magle.
" Znao sam da će ti se to najviše svidjeti, baby. " neku sam toplinu osjetila oko srca na taj nadimak.
" Obožavam kad me tako zoveš. " nije ništa rekao, ali sam već znala da mu je na licu onaj slatki smiješak.
Odjednom je netko uletio u sobu na što sam prestrašno vrisnula te sakrila glavu u njegova prsa.
" Selena. " čula sam njegov sad već bijesni glas. Čekaj, čekaj jer on to rekao Selena?! Shit!
Krenula je prema krevetu dok joj je neki bolesni osmijeh bio na licu. Što je dovraga sada smislila?
Trznula sam se kad sam osjetila njenu ruku oko noge. Povukla me tako naglo da sam završila na podu.
Dobro, kučko ako želiš grubu igru dobit ćeš ju. Naglo sam ustala ignorirajući to što sam gola kao od majke rođena te ju svom snagom nabila šakom u nos.
Stvar koja me zbilja prestavila je bio smijeh. Ona je stvarno ozbiljni psihički slučaj.
" Sestrice, možeš se pozdraviti sa životom isto kao i tvoj dragi. " šapnula je stvarno jezivim glasom.
Zavukla me ruku ispod majice te izvukla nož zastrašujuće dužine i veličine. Nasrnula je prema meni dok se i dalje bolesno smijala.
Malo je falilo da mi ruku razreže kada sam ju naglo gurnula na pod. Samo je ustala protresla glavom te krenula prema Justinu koji nas je zbunjeno gledao.
Lagano sam joj prišla sa leđa te joj preotela nož dok nije obraćala pažnju.
" Posljednja želja? " šapnula sam joj na uho. " Crkni! " samo sam slegnula ramenima te joj zabila nož ravno u srce.
Krik joj je pobjegao sa usana prije nego što joj je mrtvo tijelo palo na pod.
Selena Gomez je napokon mrtva.
pa ovo je sigurno najcudniji nastavak koji sam ikad napisala. i selena je napokon mrtva. pa sto mislite?
sljedeci ce nastavak biti malo drugaciji, ali nadam se da ce vam se svidjeti.
posveta ide @just_something jer mi je prva ostavila komentar na proslom nastavku.
jer se samo meni događa da kad stisnem follow, izađem sa tog profila, ali se vratim samo sekudu kasnije da vise ne pratim tu osobu.
to mi se događa vec neko vrijeme i ako netko zna kako to zaustavit neka mi napise u komentaru ili mi posalje poruku u box.
volim vas ljudi
YOU ARE READING
Dark side of love
FanfictionSve je pocelo iz mržnje, ili možda ljubavi... No svemu dođe kraj. Nakon Iana vjerovala je samo u završetak i ponovu bol. Pronašla se u plesu, ali nije to bila samo plesna banda, već banda željna za osvetom i onim neopisivim adrenalinom. Neki od vas...