21.

1.1K 241 5
                                    


" සර්..... මේක වහලා..... අපි.... අපි වෙන එකකට යං...." ටෙයොංග් ජංකූක් දිහාත් බොඩ් එක දිහාත් බල බල කිව්වා.

ඒත් ජංකූක් නම් අත් දෙක සාක්කුවල දාගෙන තාමත් ටෙයොංග් දිහා බලං හිනා වෙනවා.

" එන්න සර්...." ටෙයොංග් හැරුනේ කාර් එකට යන්න.

ඒත් ඉක්මනට ඒ අතින් අල්ල ගත්ත ජංකුක් ටෙයොංග් ව තමන්ගෙ පැත්තට හරව ගත්තා.

" ඉන්න....... ඔව් මේක වහලා තමයි... ඒත් ඒ අනිත් අයට..... යං ඇතුලට..."

ජංකුක් ටෙයොංග් ගෙ අතෙන් අල්ලං ඒම කියලා ඇතුලට ඇවිදං ගියා.. ටෙයොංග් තාමත් ජංකූක් දිහා ඔහේ  බලාගෙන  ඉන්නවා.

සෙල්ලම් බඩු තියන තැං, එතනින් එහාට ගියාම ජූස් හට්... ගස් වල එල්ලලා තියෙන බල්බ් වලින් ලස්සනු හැඩවෙලා තියෙන පාර දිගේ ජංකූක් ටෙයොංග් ඉස්සරහට ඇවිදං ගියේ වහලා තියෙන ලොකු දොර ගාවටයි.

.
.
.

දෙන්නා දොර ගාව හිට ගන්නවා එක්කම වැහිලා තිබ්බ දොර දෙපැත්තට ඇරුනා..

.
.
.

ඇතුල... ඔව්.. එයාලට කෙලින්ම පේන්න තිබ්බෙ ලස්සනට චාම් විදිහට සරසලා තිබ්බ මේසයක්. ඒ වගේම ඒකෙ දෙපැත්තෙ පිටු දෙකක්.
සුදු රෝස මල් වලින් ඒ වටේම ලස්සන වෙලා තිබ්බ. ටිකක් ඈතින් කිචන් එකක් වගේ තැනක් තිබ්බ වගේම ලාවට පාට පාටින් එලිය දෙන බල්බ් පත්තූ වෙවි තිබ්බා.

දකින ඕන කෙනෙකුට ව එක පාරින්ම වේව්ලලා යන තරං සුන්දරත්වයක් තිබුන එතන දැක්ක ටෙයොංග් ගෙත් ඇස් උඩ ගියා.

ජංකුක් ට නම් ගොඩක් සතුටුයි. එයා පුදුම වෙලා ඉන්න ටෙයොංග් දිහා බලලා ටිකක් හිනා උනා.

" මොනාද බලං ඉන්නෙ....... එන්න යං..." ජංකුක් හිමින් පහත තිබ්බ ටෙයොංග් ගෙ අත අල්ලගෙන කිව්වා.

ඒ ස්පර්ශයට ටෙයොංග් ව ගැස්සිලා ගියා. එයාගෙ මුණ එලිය වෙලා.. එයා මේ වගේ ලස්සන දේවල් කවදාවත් දැකලා තිබ්බෙ නෑ. සටන් වලින්, ඩීල් වලින් පිරිලා තිබ්බ එයාගෙ ජීවිතේට කවදාවත් මේ වගේ පැත්තක් තිබුනෙ නෑ.

ජංකුක් එයාගෙ දත් පෙන්නලා හිනා වේවී ටෙයොංග් ගෙ අතෙන් ඇදගෙන ඇතුලට ගියා

Golden Blood [ Taekook ] ✅ Where stories live. Discover now