.
.
.
.
.
.
.
.
.❦ පලවෙනියටම.. ගොඩක් ස්තුතියි මේ කතාව කියෙව්වාට.
❦ ඔයාලගෙ කමෙන්ට් හැම එකක්ම වගේ මට ලොකූ ශක්තියක් උනා...
මුලින් මම වැඩ නිසා මේක ටිකක් අතහැරලා තිබ්බට ඔයාලා නිසාම මට හැමදේම බැලන්ස් කරගන්න ආස හිතුනා.❦ ඉතින්... ඒ විදියට අපි කොටස් පනස් හතරක් පුරා මේ කතාව රස වින්දා....
අදින් ගෝල්ඩන් බ්ලඩ් මේ විදියට ඉවර වෙනවා.....
.
.
.මුල් නිර්මාණය
*මේ ගැන මම කතාව පටං ගද්දිම කියලයි පටං ගත්තේ....
* මේක මගේ කතාවක් නෙවෙයි. ඒමත් නැත්තං මේක මගේ පිටපතක් නෙවෙයි... මේක තායිලන්තයේ කතා මාලාවක්.. ඒමත් නැත්තං සීරීස් (series) එකක්.. නමුත් ඒ තරං ප්රසිද්ධ උනේ නෑ.....
මං කලේ හුදෙක්ම ඒ දෘශ්යමාන නිර්මාණය ඒ ආකාරයටම වචන කිරීම පමණයි. ඒ නිසා මේ වචන මට අයිතියි. නමුත් කතාව නෙමෙයි...
* මුල් කතාවෙ නමත් golden blood. විකාශනය උනේ 2021 දි. මං ඒක ongoing යද්දිම බලපු කෙනෙක්..
පසු කාලෙකදි ඒකෙ කොටස් දකිනකොට මට මුලින්ම ආස හිතුනෙ ඒකෙ දෙවනි කපල් එකට.. ඒ දෙන්නා දකිද්දි යුන්මින් දෙන්නාව මතක් උනා.
මුල් නිර්මාණයේ ප්රධාන චරිත ඒ තරං ජනප්රිය අය නෙවෙයි.මේ ඉන්නෙ මුල් නිර්මාණයේ ටෙයොංග් (සන්), ජංකූක් ( ස්කයි),යුංගි ( පීච්), හා ජිමින් (බෑංක්) හා ) ගෙ චරිත වලට රංගනයෙන් දායක වූ ශිල්පීන්.
එතකොට මේ... මං වගේම ඔයාලා ගොඩක් ආදරේ කරපු ඇනබෙත් (ටොක්ටෑන්) හා රෝස් ( ජුනෝ).
🤧ඒ දෙන්නා සෙට් වෙනකං බලං හිටිය මෝඩ මම......
.
.
.
.
.ඒ චරිත වලට වඩා ඔයාලට අනිවාර්යයෙන්ම මේක දැනෙන්න ඇති... ඒක විශ්වාසයි...... ඒ වගේම මම ඒකෙ එක පුංචි කොටසක්වත්, දෙබසක්ම මග නොහැර ලිව්වා.. ඒ නිසා ඔයාලට ආයේ අමුතුවෙන් ඒක බලන්න කිසිම උවමනාවක් නෑ......
වෙනස් කරපු එකම දේ මේක... මල් ඔටුනු වෙනුවට එයාලට තිබ්බෙ මෙන්න මේ හැට්. ඕක ඔයාලට දැනෙන විදිහට තේරුම් කරන්න බැරි නිසයි මම මල් ඔටුන්න ගත්තේ...
මුල් කතාවෙ කොටස් අටයි. (8).
මං ඒක කොටස් පනස් හතරක (54) ලිව්වා. 😁👏
අවසාන වශයෙන්.
♥️ කෙනෙක් මේ කතාව මගේ ස්වතන්ත්ර නිර්මාණයක් කියලා හිතං හිටියා නම් සමාවෙන්න.... මම ඒ පිලිබද ඉගියකින්වත් කොහෙවත් සදහන් කරලා නෑ.. ආරම්භයේ සිට මම මුලු අයිතිය මුල් නිර්මාණයට ලබා දුන්නා.
🥺එහෙනම්. අලුත් කථාවකින් හම්බ වෙනකං මං සමු ගන්නවා...
අදහස් චෝදනා ඕනම දෙයක් අන්තිම දවසෙ කීයලා යන්න ඔයාලට අයිතිය තියනවා....මා එක්ක රැදෙන්න කැමති නම් ඇක් එක ෆොලො කරං යන්න කියලා ආදරෙන් ඉල්ලනවා.
Thank you so much for read this
Love u forever.-by Bear in @Soul_ChimBear
( Aaku ~)
22.07.22
DU LIEST GERADE
Golden Blood [ Taekook ] ✅
Fanfiction[Sinhala] ජංකූක් තවම කොලේජ් යන ප්රසිද්ධ මාෆියා නායකයෙකුගේ පුතෙක්. අනෙකුන් මාෆියා කණ්ඩායම් වලින් ජංකූක්ගෙ ජීවිතයට අවදානමක් ඇති වීම නිසා ජංකූක්ගෙ පියා විසින් ඔහුගෙ ආරක්ෂාවට විශ්වාසීය ආරක්ෂකයෙකු කැදවයි. නමින් ඔහු කිම් ටේහි්යුන් වේ. නමුත් අවසානයේ...