30.

918 201 12
                                    

බස් එක එක පාරටම බේරේක් කරපු පාර යුංගිගෙ උරහිසට ඔලුව තීයං හොඳ නින්දක හිටිය ජිමින් ගිහින් ඉස්සරහ ශීට් එකේ වැදුනා..

ජිමින් ආව් කියාගෙන ඔලුව අල්ල ගද්දි යුංගිත් හිමින් ඇස් ඇරලා බැලුවා...

" යා....... වාහන එලවන්න දන්නැ..." ජිමින් ඔලුව අල්ලං ඉන්න හැටි දැක්කම යුංගි ඩ්‍රයිවර් ට බයින්න වගේ නැගිට්ටත් ආයේ ජිමින් එයාව ශීට් එකට ඇදලා දැම්මා...

.
.
.

බ්රේක් කරපු පාර හැමෝවම වගේ ඇහැරිලා තිබ්බා.. කට්ටිය එන අතර තුර නට නට සිංදු කියමින් ආව නිසා අන්තිම හරියෙදි තෙහෙට්ටුවට හැමෝම නිදාගෙනයි හිටියේ..

හැමෝම අකමැත්තෙන් වගේ බෑග් ඒමත් අරං බස් එකන් බහින්න ගත්තත් ජංකුක් නම් තාමත් ටෙයොංග් ගෙ උරහිසට බර වෙලා සැපට නිදි...

" සර්....... සර් අපි ආවා... නැගිටින්න..." ටෙයොංග් හිමින් ජංකුක් ගෙ අතකට තට්ටු කරන ගමන් කිව්වා...

ඒත් තාමත් ජංකුක් නැගිටින පාටක් නෑ... තව ටිකක් ටෙයොංග් ගෙ අත වටේට තමන්ගෙ අත් දෙක දාලා බදා ගත්ත ජංකුක් මුණ හංගගෙන නිදා ගන්න ගත්තා..

ටෙයොංග් බැලුවෙ දැනටමත් බැහැලා යන ගෑනු ළමයි දෙන්නාත් ජිමිනුත් දිහා....

" සර්.... සර් නැගිටින්න.... අපි ඇවිත් තියෙන්නේ... සර්...." ටෙයොංග් කලින්ට වඩා ටිකක් සද්දෙන් කිව්වම ජංකුක් හිමින් ටෙයොංග් ගෙ උරහීසට තව ටිකක් බර උනා.

" මට.. තව.. ටිකක්... නිදා ගන්න දෙන්නකෝඕ අනේඒ..." ජංකුක් ගෙ කටින් පිට උනේ එච්චරයි..

" සර් අපිට වැඩ තියනවා.. අපි දැං මෙහෙ ආවෙ මිනිසුන්ට උදව් කරන්නත් එක්කනෙ........ එයාලා බලං ඇති.." ටෙයොංග් පුංචි ලමයෙක්ට තේරුම් කරනවා වගේ ජංකුක් ට විස්තර කරද්දි නම් ජංකූක් අකමැත්තෙන් හරි හිමින් ඇස් ඇරියා..

ඈනුම් අරිමින්ම තද ඉර එලිය නිසා එක අතකින් මුණත් වහගෙන ජංකුක් ශීට් එකෙන් නැගිටින්න ලැස්ති උනා.

" ම්.. යං.... " ටෙයොංග් කිව්වත් ආයේම දෙයක් මතක් උනා වගේ ජංකූක් එයාගෙ බෑග් එක ඇරලා මව්ත් ස්ප්‍රේ එකක් අතට ගත්තා..

Golden Blood [ Taekook ] ✅ Where stories live. Discover now