36.

867 206 10
                                    

කට්ටිය හිටියේ දෙවනි දවසෙ ඒමත් නැත්තං කෑම්ප් එකේ අන්තිම දවසෙ ගිනිමැලේ වටේට එකතු වෙලයි...

ගිටාර් එක අතේ තියං හිටියේ ඇනබෙත්.... හැමෝම එකිනෙකාගෙ කතා වල පැටලිලා ඉද්දි ඇනබෙත් ටිකක් හයියෙන් කතා කලේ හැමෝගෙම අවදානේ ගන්න කියලා හිතා ගෙනයි...

.
.
.
.

" ලමයි...... මේ අහන්නකෝ..... අද අපේ ගෑනු ළමයෙක් විශේෂ කෙනෙක්ට සිංදුවක් කියන්න කියලා අවස්ථාව දෙන්න කියලා ඉල්ලුවා ........... ම්...... කවුද ඒ......"

ඇනබෙත් ට ඒක  අමුතුවෙන් කියන්න ඕන උනේ නැත්තෙ දැනටමත් රෝස් එක දිගට ටෙයොංග් දිහා බලන නිසයි...

" පිලිගන්න....... මිස්ටර්... කිම් ටෙයොංග්....... " ඇනබෙත් අත දික් කරලා ටෙයොංග් ව පෙන්නමින් කියද්දි හැමොම හයියෙන් අත්පොඩි ගැහුවා...

ටෙයොංග්  නිකං වෙන ලොකෙකින් අත ඇරියා වගේ වටපිට බැලුව..... එයා සිංදු කියන්න දන්නව උනත් සෑහෙන කාලෙකින් ඒම කට්ටියක් ඉස්සරහා සිංදු කියන්න ගිහින් නෑ....

ටෙයොංග් පුදුමෙන් ජංකූක් දිහාත් බලනකොට ජංකූක් ගුඩ් ලක් කියලා කිව්වා....

ටෙයොංග් හිටියේ ජංකූක් ට ගොඩක් ලගින්... ටෙයොංග් ජංකූක් දිහා බලං ඔලුව දෙපැත්තට වැනුවෙ බෑ කියලා කියන්නයි....

ඒත් ජංකුක් හිමින් ටෙයොංග් ගෙ කන ගාවට ලං උනා......
" ඔයා හිතනවද ටෙයොංග් රෝස්ට විතරයි ඔයා සිංදු කියනවා අහන්න ඕන කියලා.........." ජංකූක් ඒම කියද්දි ටෙයොංග් ඉබේම ජංකූක් ගෙ මුණ දිහා බැලුවා.. ඒ ඇස් ලොකු කරං පුංචි හාපැටියේක් වගේ ටෙයොංග් දිහා බලං ඉන්නවා....

" මං වෙනුවෙන්......" ජංකූක් මුණ පොඩ්ඩක් ඇල කරලා තොල් දෙකත් කනපිට හරවන් කියද්දි ටෙයොංග් ට තවත් නම් අදිමදි කරන්න තරං හයියක් තිබ්බෙ නෑ...

.
.
.
.
.

(✏ - ඕතර් අසරණ වෙනෝ දැං.... 🙂)

.
.
.
.

ඔබට මා ඇසේදෝ....
දිවි තුරා ඔබව රැක ගන්නට පොරොන්දු වී....
මා සැමවිටම රැදෙන්නම් ඔබේ සිනහව වී....

ඔබේ සිනහව රැක ගැන්මටා..
කුමක් කල යුතු වුවත්.....
මා සැමදාම රැදෙන්නම් ඔබේ සිනහව වී.......

Golden Blood [ Taekook ] ✅ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz