48.

902 212 12
                                    

.
.
.

එදා රෑ ජංකූක් ටෙයොංග් ගාවට වෙලා ඉදං ඉද්දි ඇතුලට ආවෙ අලුත් ම කෙනෙක්. ඒ ජීහුන්ගෙ සෙකට්රි..

" සර්.... සර් හොඳින්ද කියලා බලලා යන්නයි මං ආවෙ..." සෙකට්රි කියද්දි ජංකූක් මැල උන මුණෙන් ඒ මනුස්සයා දිහා බැලුවා.

" ටෙයොංග් මේම ඉද්දි කොහොමද මං හොඳින් ඉන්නෙ අංකල්.." ජංකුක් ටෙයොංග් දිහාත් බලමින් උත්තර දුන්නා..

සෙකට්රි ඇවිත් ජංකූක් ගෙ පිට අතගෑවෙ දරුවෙකුගෙ වගෙයි..
" ටෙයොංග් එයාගෙ ජීවිතේම ඔයා වෙනුවෙන් දරුවේ වෙන් කරලා තියෙන්නේ.. එයා මේ හැමදේම කරන්නෙ ඔයා වෙනුවෙන්..."

ඒ මනුස්සයා ඒම කියද්දි ජංකූක් හිමින් සෙකට්රි දිහා බැලුවා.

" නෑ. අංකල්.. ටෙයොංග් මේ හැමදේම කලේ පා එයාට ඒම කරන්න කිව නිසා.. මේ හැමදේම එයා එයාගෙ ජොබ් එක නිස..... "
ජංකූක් කියාගෙන යද්දි සෙකට්රි එක පාරටම ජංකූක් ගෙ මුණ ඉස්සරහට පොතක් දික් කලා.

" ම්... මේක කියවලා බලන්න පුතේ.. ඔයාටම තේරෙයි ටෙයොංග් මේ හැමදේම කලේ රස්සාව නිසාද නැත්තං වෙන දෙයක් නිසාද කියලා... " මැදි වියැති සෙකට්රි ඒම කියලා ජංකූක් අතට පොතත් දිලා ආපහු පාටට තට්ටු කරලා කාමරෙන් ඒලියට ගියා.. එයා ඇවිත් තියෙන්නෙම ඒ පොත දෙන්න...

ජංකූක් ඒ පුංචි නෝට්බුක් එක වගේ එක අතට අරං ටෙයොංග් දිහාත් බලං පිටුවෙන් පිටුව පෙරලන්න පටං ගත්තා...

.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

ඔය අතර යුංගි හිටියේ එයාගෙ ගෙදර වොශ්රෑම් එකේ... රෑට නිදා ගන්න කලින් දත් ටික මැද්ද යුංගි සාලෙට එනකොට ජිමින් සොෆාවට වෙලා එක ටවල් එකක් ඇදගෙන තවත් එකක් බෙල්ලට දාගෙන ඉස්සරහා බලං කල්පනා කරනෝ..

.
.
.

යුංගි පිටිපස්සෙන් ගිහින් බෙල්ලෙ තිබ්බ ටවල් එක අරං ජිමින්ගෙ තෙත කොන්ඩෙ උඩින් දැම්මා..

ජිමින් අත් දෙකත් බැදගෙනයි හිටියේ.. උරහිස උඩින් හැරිලා යුංගි දිහා බලපු ජිමින් " මොනාද කරන්නෙ අනේ." කියලා ඇහුවා.

" යා.. අනිත් පැත්ත හැරෙනවකෝ. " යුංගි ඒම කියලා ජිමින්ගෙ තෙත කොන්ඩෙ පිහිදාන්න පටං ගත්තා.

Golden Blood [ Taekook ] ✅ Where stories live. Discover now