35.

861 202 9
                                    

.
.
.
.

පුංචි පිරිමි ලමයෙක් තනියම පැත්කට වෙලා ඉදගෙන ඉන්න හැටි දැක්ක ටෙයොංග් ඉක්මනට එතනට ඇවිදං ගියා...

" පොඩ්ඩා.... මොකද මෙතන තනියම කරන්නෙ....." ටෙයොංග් පොඩි ලමයා ගාවින් ඉදගන්න ගමන් ඒ ඔලුව අතගාලා ඇහුව..

ඒත් පොඩි ලමයා හිටියේ හොඳටම අඩලා වගේ.....
" කො එන්න යං.. හැමෝම බලං ඉන්නවා...." ටෙයොංග් ඒම කිව්වත් පිරිමි ළමයා නෑ කියලා ඔලුව වැනුවා..

" මට කවුරුවත් නෑ හියුංග්ගි..... මගේ ඔම්මා අප්පාවත් නෑ........" පිංචි ලමයා බිම බලං කියාගෙන ගියා..

ටෙයොංග් ට දැනුනෙ සෑහෙන්න වේදනාවක්... එයාගෙ පුංචි කාලෙත් මේ වගේ නේද කියලා එයාට මතක් උන නිසා එයා පොඩි ලමයාව දෙපාරක් නොහිතලා බලාගත්තා....

මේ වෙන දේවල් කෙනෙක් ඈත ඉදගෙන බලං ඉන්න බව ටෙයොංග් දැනං හිටියෙ නෑ....

.
.
.

" ඒම හිතන්න එපා හරිද.... ඔයාට ටීචර්ස්ලා ඉන්නවනෙ.... ඒ නැතත් මං ඉන්නව හරිද..... දැං අඩන්න එපා.... හරිනෙ කො බලන්න ගුඩ් බෝයී....... ආන්න ඒම ඉන්න ඕන..." ටෙයොංග් පුංචි ලමයා එක්ක හිනා වේවී එයාව සනසන්න උත්සාහ කලා...

ඒ එකකම එතනට ආවෙ ඉස්කොලෙ ටිච කෙනෙක්....... " හ්හා පුතා. ඔයා මොකද මෙතන කරන්නෙ.. යන්න.. අර යාලුවො ගාවට යන්න... " ටීච කියද්දි පුංචි ලමයා ටෙයොංග් ටත් අත වනාගෙන එතනින් දුවලා ගියා...

" මෑම්...... "

" ඔ මිස්ටර්...." යන්න ගිය ටීචර් ආයේම හැරුනේ ටෙයොංග් එයාට කතා කරපු නිසයි.

" ඒ ලමයගෙ දෙමව්පියෝ නැති උනා කියලා...... "

" අනේ ඔව් මිස්ටර්... ඒ ලමයා අනාත දරුවෙක්..... අපි තමා ඒ ලමයාව බලාගන්නෙ....." තරුණ ගුරුතුමිය ඒම කියද්දි ටෙයොංග් ගේ මුණ පහලට හැරවුනෙ එයාට එයාවම මතක් උන නිසා...

" දෙමව්පියො නැති උන හැමොම අන්තිමට තනි වෙනවා...." තමන්ටම හිනා වේගෙන ටෙයොංග් කිව්වෙ ඈත ඉදං ඒක අහං හිටිය කෙනාගෙ පපුව පැලෙන්න තරං රිදෙන්න ගද්දියි....

ඒ කෙනාගෙ ඇස් වලින් කදුළු වැටෙන්න පටං අරං තිබ්බා...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ගුරුතුමියට ආචාර කරලා යන්න හැරුන ටෙයොංග් දැක්කේ එයා දිහා බලාගෙන ඉන්න ජංකූක් ව.......
ටිකක් වෙලා ඒ දිහා බලං හිටිය ටෙයොංග් ජංකූක් ව පහු කරං එතනින් යන්න ගියත් ජංකූක් ඉක්මනට ටෙයොංග් ගෙ අතකින් අල්ල ගත්තා....

Golden Blood [ Taekook ] ✅ Where stories live. Discover now