07.

1.3K 303 18
                                    

දවස් දෙකක් නිකම්ම ගෙවිලා ගියා.
ලෙක්චර්ස් නිසා බිසී උනත් ඇනබෙත්, රෝස් නම් කොල්ලො ටික එක්ක කතා කරන්න කොමහරි වෙලාවක් හදා ගත්තා.

තමන්ට එක දවසක්වත් ඇනබෙත් එක්ක කතා කරගන්න බැරි වෙච්චි එක ගැන යුංගි නම් හිටියේ ඒ තරං  හිත සතුටකින් නෙවෙයි.

එදත් ලෙක්චර්ස් ඉවර වෙලා හොඳටම මහන්සි වෙලා ජංකූක් කාර් එක ගාවට දුවගෙන ආවා.

ඒත් එයාගෙ මග හරස් කලේ යුංගි..

" මොකද" ජංකූක් ඒම ඇහුවෙ තමන් දිහා රවාගෙන බලං ඉන්න යුංගිගෙන්

" ආ.. පොඩි එකාට ලෙක්චර්ස් ඉවරයි වගේ" යුංගි පාච්චල් සහගත හිනාවක් මවාගෙන කිව්වා.

" කරුනාකරලා අහකට යනවා.. මට තමුසෙ වගේ බූරුවෙක් එක්ක නාස්ති කරන්න වෙලාව නෑ.." ජංකූක් ඒම කියන ගමන් අඩියක් ඉස්සරහට තිබ්බා.

ටෙයොංග් ඒ වෙනකොට හිටියෙ ජංකූක් ට ටිකක් පිටිපස්සට වෙලා මේ වෙන දේ දිහා බලං.

ජංකූක් කිව්ව දේට ටිකක් කේන්ති ගිය යුංගි එක පාරටම අත මිට මොලවලා ජංකූක් ට ගහන්න ඉස්සරහට කලා.

ජංකූක් ඇස් වහ ගත්තා. ඒත් ඒ පාර එයාට වැදුනෙ නෑ. මොකද දික් කරපු අත තද කරලා අල්ලං හිටියේ ටෙයොංග්..

ටෙයොංග් ගෙ මූණෙ කිසිම හැගීමක් තිබුනෙ නෑ.. එක පාරටම යුංගිගෙ අත කරකවලා ගත්ත ටෙයොංග් යුංගිගෙ පිටිපස්සට ගිහින් අත ඒ පැත්තට හැරෙව්වා..

" ආග්ව්........" එක පාරටම යුංගිගෙ කටින් පිට උනේ එච්චරයි..

ටෙයොංග් තව තවත් ඒ අත පිටිපස්සට කරලා තද කරනකොට ජංකුක් බය උනා.

"යා.. ටෙයොංග්... අත අරිනවා...." ජංකූක් බය වෙලා ටෙයොංග් ගෙ අතට ගගහා කිව්වා.

" බෑ. මොකද මූ සර්ට කරදර කරන්නයි ගියේ" ටෙයොංග් හිටියේ ගොඩක් කේන්තියෙන් කියලා එවෙලෙ තමයි ජංකූක් ට තේරුනේ..

ජංකූක් ටෙයොංග් ගෙ අතේ එල්ලුවෙ අත අරින්න කියලා කෑ ගගහා..
" හොස්පිට්ල් යන්න උනොත් තමුසෙද මිනිහෝ යන්නෙ.. "
ජංකූක් කෑ ගහලා ටෙයොංග් ගෙ කොලර් එකෙන් අල්ල ගත්තා.

ජංකූක් මොනා උනත් කාටවත් කරදරයක් කරන ජාතියේ කෙනෙක් නෙවෙයි. ඉතින් එයා මේ වගේ දේවල් වලට බය උනා.

Golden Blood [ Taekook ] ✅ Where stories live. Discover now