32.

855 199 4
                                    

" ලමයි...... ලමයි මෙහේ එන්න... මේ බලන්නකෝ" රිසෝට් එකේ අයිතිකාර  ජීන්සූ අන්කල් මොකක්ද මන්දා ලොකු මැටියෙන් හදපු කල හතරකුත් අතේ තියං කෑ ගහන්න ගත්තා..

කට්ටිය හවස් වෙනකංම ඉස්කොලෙට උදව් කරලා ඇවිත්  සෑහෙන්න මහන්සියෙන් රිසෝට් එකේ ගස් යට තැන තැන වැතිරිලයී හිටියේ. අංකල්ගේ කෑ ගැහිල්ල නිසා කට්ටිය අදිමදි කර කර හරි හිමින් කෑම ගන්න හදලා තිබ්බ හට් එක ගාවට ආවා..

" ම්... ලමයි... මේ තියෙන්නේ අපේ ගමේ විශේෂයෙන් හදපු ආයුර්වේදීය ලිකර් (liquor) එකක්........ ම්..... මේක ඇත්තටම සීතල නැති කරගන්න ඒම සෑහෙන්න හොඳ බෙහෙතක් ඈ..." අංකල් ඒම කිය කියා ගෙනාපු කළ ටික එක එක ලමයා අතට බෙදලා දුන්නා..

" ආ.. ඒනං කට්ටිය බෙදා ගන්න... මං ගිහින් එන්නම් ලමයි.... " අංකල් අන්තිමට අත වනාගෙන යද්දි හැමෝම ස්තූතියි කියලා ඔලුව නවන්න අමතක කලේ නෑ..

.
.
.
.
.

" හේයි.. කවුද මේක බොන්න එන්නෙ ආ....... " ඒ අතර යුංගි අතට හම්බ උන මැටි කලෙත් අතර එයා ආවෙ ටෙයොංග්ලා හිටිය තැනටයි....

ආපු ගමන් ජිමින් දිහා බැලුවම ජිමින් ඒ අතේ තිබ්බ කලේ බලෙන් ඇදලා අරගෙන උඩ ආවරණයත් ගලවන්න ලැස්ති වෙලයි හිටියේ..

" ඒ.. ඇනබෙත්......" යුංගි ඇහුවත් ඇනබෙත් ඉක්මනට ඔලුව දෙපැත්තට වැනුනෙ එයාට බොන්න ලොකු කැමැත්තක් නෑ කියලා අගවන්නයි.

ඊලගට යුංගි බැලුවෙ රෝස් දිහා.. රෝසුත් ජිමින්ට දෙවනි නෑ..... දැනටම කළේ දිහා බලං කෙල ගිලිනෝ..

" ආග්... ඔප්පා... මම ඉතින් චුට්ටක්....." රෝස් හිනා වේවී අතෙන් පෙන්නද්දි යුංගිත් හිනා උනා..

" හ්හා.. මෙයා මේම හිටියට මෙයාට හොඳට බොන්න පුළුවන්...." ජිමින් බාජනේ කට බැදලා තියන පටියේ ගැටේ ලෙහන්න දගලන ගමන් කියද්දි රෝස් හිනා වෙලා ඔලුව වැනුවා..

.
.
.

" ආග් මේ.... ඔය ඩබල.... " යුංගි ටෙයොංග් ජංකුක් දෙන්නා දිහා බලද්දි දෙන්නම වටපිට බලන්න ගත්තා.

" ම්... මේ.. මම සාමාන්‍යයෙන් ඩිංක්ස් ගන්නෑ.... " ටෙයොංග් කෙලින්ම කිව්වත් ඒකෙන් යුංගියි ජිමින් වගේම රෝස්ගෙ පවා මුණ අවුල් වෙලා ගියා..

Golden Blood [ Taekook ] ✅ Where stories live. Discover now