27.BÖLÜM

13.2K 392 16
                                    

İYİ OKUMALAR :)

2 GÜN SONRA

O günden sonra yani abime ilişkimizi söyledikten sonra abimin "Sonunda her şey yoluna giriyor." demesi beni mutlu etmişti.

Şimdiyse toplantı odasında oturmuş birbirimizden nefret ediyormuşuz gibi rol yapıyorduk. İana oyun oynuyorduk. Roller değişmişti.

"Toplantıyı ne zaman bitireceğiz, akşama nişanım var ve siz sabahın köründe toplantı yapıyorsunuz."

Sudenin üzerine atlamamak için kendimi zor tutuyorum. Oyun olsa bile nasıl izin verdim ben bu nişana.

Abim "Mira hanım toplantı istedi ve yaptık, iş her zaman önemlidir bizim için Sude." dedi. Bu toplantıyı gıcıklığına yapmıştım. Aras, abim ve yengem bunu biliyordu. Tabii bu Arasın hoşuna gidiyordu. Onu kıskanmam hoşuna gidiyordu. Beni kıskandırmak için Sudeye yakın davranmasına katlanamıyordum. Bende İana yakın davranmaya karar verdiğimde Arasın yüzü her saniye kasılmaya başlamıştı.

"Toplantı bitmiştir değil mi hayatım."

"Ah tabikide hayatım. Hadi yemeğe gidelim."

"Tabii."

Arasın gözlerinin içine bakarak İanın elini tuttum. Kafasını imayla salladığında daha sonra bunun hesabını ona vereceğimi anladım.

🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

Vücudumu saran, gözlerimin rengini ortaya çıkaran, kol ve göğüs kısımları transparan olan elbisemi üzerime çok yakıştırmıştım. Arasın elbiseme ne tepki vereceğini çok merak ediyordum.

İanın hayran dolu bakışlarını üzerimde hissediyordum. Eskiden olsa bakışları rahatsızlık vermezdi ama şimdi rahatsız oluyordum.

"Çok güzel olmuşsun."

"Teşekkür ederim."

"O herifin olduğu hiçbir yere gitmek istemiyorum."

"Biliyorsun ortak olduğumuz için gitmezsek dikkat çekeriz ve dedikodular alır başını gider. Birde bunlarla uğraşmak istemiyorum."

"Haklısın hayatım."

🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

Nişanın olduğu mekana girerken tüm gözler üzerimizdeydi. Hissettirmek bir yana apaçık bakıyorlardı.

Dejavu yaşıyormuşum gibi hissediyordum. Geldiğim ilk günki gibi bir giriş olmuştu.

Bize gösterilen masaya ilerlerken Arası gördüm. Bana bakıyordu. Gözlerimin içine baktıktan sora beni baştan aşağı süzdü ve çenesinin kasıldığını buradan görebiliyordum.

"Madem buraya kadar geldik tebrik edelim."

İanın sözüyle ona dönüp baktım. Başımı onaylar bir şekilde salladım. İan ve Arasın yan yana olması ne kadar tehlikeli olsada dikkat çekmemeliydik. Çünkü bütün gözler üzerimizdeydi.

İan ve Arasın düşmanca tokalaşması bittikten sonra sıra bana gelmişti.

Arasla tokalaşırken elimi çok sıkmıştı. Yüzümü kasmamak için kendimi zor tuttmuştum. Aras bana doğru eğilip kimsenin duymayacağı bir ses tonunda "Bu elbisenin hesabını sonra vereceksin." dedi buz gibi sesiyle.

Masamıza oturduğumuzda ara ara Arasın sert bakışlarına maruz kalıyordum.

Bizim masada annem, babam ve abimler vardı. Babam benden tarafa hiç bakmıyordu. Böyle davranması ne kadar canımı acıtsa da yaptıkları aklıma geldikçe onun yüzünden bu durumda olduğumu hatırlıyorum.

ORTAKLIĞIN BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin