13.BÖLÜM

18.9K 552 23
                                    

🐾Bölüm yazmak için girdim son Yazdığım çıkmamış yeniden yazacağım. Üzgünüm 😔

~MİRA~

"Mira! Verdiğin kararla beni çok mutlu ettin."
"Asıl ben çok mutlu oldum. Modacı olmama izin verdiğin için ve Türkçe'yi öğrenmeyi kabul ettiğin için."
"Senin için her şeyi yaparım Mira."
"Teşekkür ederim."

İan, gerçekten de benim için her şeyi yapardı. Çünkü bana olan sevgisine inanıyordum. Bugüne kadar kimse beni İan gibi sevmemişti. Kimse bu kadar değer vermemişti. Ailemin değer verdiğini düşünüyordum ama bir yalanı düşünüyormuşum sadece.

"Ne düşünüyorsun."
"Bana ne kadar çok değer verdiğini."

İan, verdiğim cevapla biraz afalladığını belli etsede hemen kendini toplayıp o muhteşem gülümsemesini takındı.

"Benim için her şeyden önemlisin Mira. Biliyorum her şey çok hızlı gelişiyor.. Geldiğin gün seni sevdiğimi söyledim.."
"Evet her şey çabuk gelişiyor. Çünkü ben güçlü biriyim ve sen bunu biliyorsun. Benim oturup günlerce sağlamayacağımız biliyorsun. Beni tanıyorsun İan."
"İşte bu yüzden seni çok seviyorum. Sen her zaman güçlü bir kadındın. Herkesten farklısın."

İan'ın benim hakkımda düşündüklerini dile getirmesi gururumu okşamıştı. Evet ben Aras'a aşık olabilirdim ama hayatımı bundan sonrasının onsuz olacağını bildiğim için onun için üzülmeyecektim. Beni seven bana her şeyden çok değer veren İan'la hayatıma devam edecektim.

Aslında Arastan uzak olmamda bu kadar kararlı olmama yardımcı oluyordu.

Belki bir gün intikam almak için dönerdim...

🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

İnsanlar evlerinde sıcacık uykunun tadını çıkarırken biz İan'la barda eğlenmene peşine düşmüştük. Bara gelmemizin sebebibi benim ortaklığı kabul etmem, İanın da benim fikirlerimi kabul etmesini kutlamaktı.

O kadar çok içmiştim ki ayakta duramıyordum. İan'ı sorarsanız o da içti ama tabi bünye alışık olunca onu pek fazla etkilememişti.

Tek başıma bu kadar çok içseydim İan kesinlikle demediğini bırakmamıştı. Çünkü bu haldeyken savunmasızdım ne yaptığımı bilmiyordum cidden. Zaten çok kıskanç bir yapıya sahip. Bana bakan gözlere 'Hemen önüne dön yoksa seni öldürürüm.' Bakışlarını atıyordu. Beni kıskanması hoşuma gidiyordu. Kimin gitmezdi ki..

🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

Eve sabaha karşı geldik. Allah'tan içip içip kusma olayım yoktu. O kadar sarhoşumki İan'a dediklerimi sabah hatırlarsam utancımdan ölebilirim. Ne mi diyorum. İşte bunları;

"İan seni seviyorum.. Tabi sen şimdi bana inanmıyorsundur. Ne çabuk diyorsundur ama seviyorum İan."
"Bende seni seviyorum güzelim. Şimdi yatıp uyumalısın."
"Uyumak istemiyorum."
"Mira hemen yatıyorsun."
"Bana bağırma.. Tamam bir şartım var."
"Söyle."
"Yanımda yatarsan uyuyacağım.. Lütfen İaaann.. Kaslı İan.. Yanında yat."
"Mira daha sonra kendine kızcağın şeyleri benden isteme."
"Kızmayacağım. Sadece uyuyacağız hadi."
"Tamam."

Saçmalıklarımla İan'ı ikna etmiştim. Sarhoşluğumdan böyle bir şey istemiyordum. Gerçekten istiyordum. Birine sıkıca sarılıp güvende hissettiğim bir uykuya ihtiyacım vardı. Sarhoş olmam sadece cesaretli olmama yardımcı olmuştu. Tabii ayılınca utancımdan öleceğime eminim.

🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

Sabah İandan önce uyanmıştım. Şuan sarmaş dolaş birbirimize sarılmış haldeyiz. Dün gece benim ısrarım üzerine İan yanımda yatmıştı. Böyle bir şey istediğimi hatırlıyorum. Her dediğim doğruydu İan'ı seviyordum. Tabii aşık olacak kadar değil. Zaten Arastan sonra aşık olacak kadar birini sevebileceğimi bilmiyorum. Neyse.. Bu durum çok karışık.

Şimdi ne yapmalıyım. Hiçbir şeyi hatırlamıyorum ayağına mı yatmalıyım? Yoksa gerçekleri itiraf mı etmeliyim?

Gerçekleri söylemek istiyordum. İan'ın sevgisine ihtiyacım vardı. Tek korkum her şeye çabuk karar vermemdi.


NOT: Arkadaşlar bölümleri yorumlara bağlamayacağım demiştim ama ne yazıkki sınır koyacağım bundan sonra. Sınırı geçti mi hemen bölümü yayınlacağım.

Sizce Mira gerçekleri mi söyleyecek yoksa hiçbir şey hatırlamıyorum rolünü mü yapacak?

🌟 10 yorum + 10 vote sınırdır.

İYİ OKUMALAR... 😊

ORTAKLIĞIN BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin