Mira, "Abii!" diye ciyakladı şokun etkisiyle. Şuan abisi karşısında Aras'ı ensesinden mi tutuyordu yoksa gözleri oyun mu oynuyordu ona. Genç kız gözlerini kapatıp açtı ve karşısındaki manzara aynıydı.
"Ya abi Mira!" dedi sert bir sesle Sedat. "Hoşgeldin abiciim" Mira abisinin ne kadar sinirli olduğunu gözlerinden anlıyordu. Abisine sevimli sevimli bakıyordu ama bu bile işi yaramamıştı. Abisi ikisinede bağırarak "Geçin şuraya" dedi. Aras ve Mirada ikiletmeden koltuğa oturdular.
"Abi açıkla.."
"Kes sesini Mira!"
"Ama Abi valla her şey göründüğü gib.."
"Mira, sen ne yapıyorsun he ne yapıyorsun? Beni zorla evlendiriyorlar diyorsun yardım et diyorsun geliyorum ama Hanfendi Aras beyin omzundan barlardan çıkıyor evine gidiyor evlenme teklifleri alıyor senin amacın ne kızım" dedi bağırarak Sedat. Mira neredeyse ağlayacaktı güçlükle "Evlenme teklifi falan yok yalan haber" dedi. Bu salak niye susuyordu bir şey demiyordu. Ayrıca neden bütün azarı ben işitiyorum!
"Yalan söylemeyi bırak Mira! iki gün sonra nişanlanacaksınız o kadar." itiraz istemiyorum ses tonuyla söylemişti bunu Sedat. Genç kız içinden ne yalanı ya yalan söylemiyorum ki ben. Ah salak Mira şu playboyu sinir etmek için gidip yalan haber yaptırdın yalancı duruma düştün. Bir dakika bir dakika abim ne demişti! iki gün sonra.. Nişan!
Aras ve Mira göz göze gelip hemen Sedat'a döndüler. "Neee!" diye bağırdı ikiside. Aras sonunda konuşarak "Asla böyle bir şey olmayacak. Biz nişanlanamayız birbirimizden nefret ediyoruz. Hem Mira başkasını seviyor şey yani sevgilisi var" dedi. Mira, yuh bu adam ne saçmalıyor. Konuşmadı konuşmadı konuşmaya karar verincede bombayı patlattı. Benimde bir sabrım var diyerekten ayağı fırladı Mira. Aras'a döndü sinirle.
"Sen.. ne saçmalıyorsun. Zaten her şey senin yüzünden oldu. Tam baş belasısın biliyor musun? Yüzüme aval aval bakma." Dedi Mira. Tam gitmek için adım atmıştı ki sehpanın üzerindeki su dolu şişeyi gördü ve eline alıp Aras'a döndü tekrar. Hande ne yapacağını anlamıştı ki "Yapma" dedi. İki adamda aynı anda "Neyi" dediler. Hande "Bunu" dedikten sonra Mira, Aras'ın başından aşağı suyu döktü.
"Serinlemen içindi" dedi gülümseyerek Mira. "Ben gidiyorum" deyip kapıya yöneldi. "Miraa buraya gel!" dedi Sedat. Mira, gülümseyerek el salladı sonrada kapıyı çarpıp çıktı.
*****************
Mira taksiye atlayıp eve gitti. Duş alması gerekiyordu. Kimseye görünmemek için eve arka kapıdan girmeye karar verdi.
Güzel bir duş aldıktan sonra yatağına uzanıp telefonunu eline aldı. Bora'yı aramalıyım diye düşündü. Olanlar hakkında ne açıklama yapacaktı bilmiyordu."Alo"
"Bora nasılsın"
"İyi Mira sen"
"İyi bende neredesin yanına geleyim mi?" Bu ne soğukluk böyle hem peşimden gelme hemde soğuk davran odun! Gerçeği çıkan haberleri göz önünde bulundurursak soğuk davranması normal.
"Hayır" dedi Bora. Bu şaka mı? Ne demek hayır!
"Ne demek hayır! Peşimden gelmediğin halde sana kızmıyorum bile ama sen bana hayır diyor.." diyordu ki arkadan gelen sesle donup kaldı Mira.
"Aşkııımm kiminle konuşuyorsun ya benimle ilgilen biraaz"
Kadın sesiydi! yanlış duymuyordu ve Bora'ya 'aşkım' diyordu. "Şerefsiz!" deyip telefonu kapadı Mira.
Gözlerinden akan yaşlara engel olamıyordu. Sevdiği adam onu aldatmıştı. "Nasıl yapar bunu bana nasıl" diye mırıldandı.
Bir saat olmuştu hala ağlıyordu Mira. Bora'yı gerçekten seviyor muydu? Onuda bilmiyordu. Sevdiğim adam desede Bora'yı gerçekten seviyor muydu bilmiyordu. Kalbinde acı hissetmiyordu sadece öfke vardı. Öfkesi aldatıldığı için miydi yoksa zorla evlendirilecek olmasından dolayı ailesine miydi onuda bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORTAKLIĞIN BEDELİ
General FictionMİRA BOZDAĞ Mira daha 20 yaşında masum bir genç kızdı. Hiçbir zaman bu kadar acı bir şekilde evlendirileceğini düşünmemişti. Asla böyle olsun istemiyordu. Bembeyaz gelinliğine hoşnut bir şekilde aynadaki aksine bakacak sevdiği adamın kollarında mutl...