43. Bölüm

5.2K 229 50
                                    

🎈Arkadaşlar, @LaraDuman7 arkadaşımız kitabım için kapak hazılarmış (Fotoğraftaki) bende kendisine okuyucularımada danışmak istiyorum senin için sorun olmazsa tabi dedim. O da bundan onur duyacağını söyledi. Şimdi sizlere soruyorum, şuanki kapağımız mı? Yoksa fotoğraftaki kapak mı? Fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim. Çünkü fikirleriniz benim için önemli. 💕

İYİ OKUMALAR💕


-6 Ay Sonra-

Havanın bunaltıcı sıcaklığından dolayı bahçede oturmaya karar verip bahçeye çıkmıştık.

Sudeyle birlikte portakal sularımızı yudumlarken göz ucumla Sudeye baktım. Yorgun ve birazda bitkin gözüküyordu.

"Bugün kendini nasıl hissediyorsun."

Sorumun ani olmasıyla Sude birkaç saniye durakladı.

"İyiyim."

Sude soruma sadece kuru bir iyiyimle karşılık vermişti. Oysaki iyi olmadığını biliyordum. Korkuyordu. Ölüm korkusu yaşıyordu. Bebeğinin veya kendisinin ölmesinden korkuyordu.

"Hanımlar."

Sesin geldiği yöne kafamı çevirdiğimde Selçuğun bize doğru geldiğini gördüm.

"Ne yapıyorsunuz burada."

Selçuk yanağıma küçük bir öpücük bırakıp karşımdaki tekli koltuğa geçti.

"Biraz hava alalım dedik."

Selçuk cevabıma yanıt olarak başını sallamakla yetindi.

"Bu akşam bizimkilere geliyorsunuz değil mi?"

Ailemin düzenlediği akşam yemeğine katılma kararını Selçuk bana bırakmıştı. Akşam olmasına az kalmıştı ama ben hala karar veremiyordum.

"Bilmiyorum Sude."

"Mesafeni korumakta kararlısın hala."

Sudenin sözleriyle gözlerim Selçuğun gözleriyle buluştu. Ailemle mesafemi korumamı söyleyen taraf Selçuktu. Beni üzmelerinden korkuyordu.

"Öylede diyebiliriz."

"Zaman geçiyor ama kırgınlıkların geçmesi zor diyorsun yani."

Sudenin söylediklerine sesimi çıkarmadım. Lafı değiştirmek için ani kararımla ayağı kalktım ve konuştum.

"Akşam için hazırlanmaya başlasam iyi olur."

Verdiğim kararla Sude ne kadar mutlu olduysa Selçukta bir o kadar mutsuz oldu.

Bahçeden çıkmış evin içerisine girmiştim. Islık çalarak salona giren Arası gördüğümde durakladım.

"Ooo.. Mira hanım."

"Aras bey."

Arasın gözleri üzerimde bir süre dolaştıktan sonra gözlerimle buluştu.

ORTAKLIĞIN BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin