7.BÖLÜM
"Abii! Kapı dinlemeyede mi başladın artık." Ne konuştuklarını duymuş muydu acaba diye düşünmeden edemedi Mira. "Saçmalama kızım herkes sizi bekliyor çağırmaya gelmiştim. Tam kapıyı açacaktım siz çıktınız." Dedi Sedat. Mira bir oh çektikten sonra "Hadi gidelim."dedi
Kırmızı güllerle süslü salona girdiklerinde herkes alkışlamaya başlamıştı bu güzel çifti. Ne kadar birbirlerine çok yakışsalarda onlar birbirlerini hiç ama hiç sevmiyorlardı.
"Gülümsee" dedi genç kız. Aras dönüp "Nee" dediğinde fotoğrafları çekilmişti. "Fotoğrafımızı çekiyorlardı da neyse geçti artık." Dedi Mira önemsiz bir şeymiş gibi.
Herkesin masasına gidip azda olsa sohbet etmişlerdi ne kadar yorucu bir şey olsada.
"Şu gelen senin sevgilin değil mi?" Dedi Aras. Çok sinirlenmişti bu duruma. Ne işi var bu herifin burada diye düşündü. "Ne sevgilisi benim sevgilim yok ki" diye sordu genç kız şaşkın şaşkın. "Klüpte seni öpen herif burada." "Hee biz onunla ayrıldık... Bir dakika bir dakika Bora mı burada? Nerede?" Dedi Mira.
Aras'ın baktığı yöne bakınca hemen görmüştü Bora'yı. Kendisine bakıyordu. Ailelerimizin tanışıyor olması kötü bir şanstı sadece. Nişanlım ve eski sevgilim! Ne ironi ama.
Mira'yı süzen gözlerle bakan Bora'yı görünce Aras nedense bir kıskançlık hissetmişti. Kendisinin olana böyle bakılmasından hoşlanmadı. Sonuçta birbirlerinden hoşlanmasalarda nişanlısıydı Mira.
Aras'a göre kıskançlığın Mira'ya göre sahiplenmenin hareketi olan bir şeyi yapmıştı Aras. Genç kızın beline elini koymuş ve kendisine doğru çekmişti. Mira bunu bekliyormuş gibi tepki vermişti. Gülümsemişti.
Bu hareketlerine kendileride şaşırmış olsada bozuntuya vermediler. Aras, Bora'nın onlara doğru yaklaştığını farkedince huzursuzca kıpırdandı.
"Miracım çok güzel olmuşsun.. Tebrik ederim."
"Teşekkür ederim Meral teyze."
"Tebrik ederim Mira kızım.. Seni hep bizim oğlana almayı istemiştim."
"Teşekkür ederim İhsan amca. Bora benim kardeşim gibi. Kız arkadaşıyla tanıştırmadı mı sizi? Evlenme teklif edeceğim diyordu bana."
Bora'nın annesi ve babası Bora'ya bakınca ne diyeceğini şaşırmıştı. Mira'ya bunun hesabını soracaktı. Slow şarkı çalmaya başlayınca kurtuluşunun dans etmesi olduğunu anladı ve hemen Mira'ya dönerek "Benimle dans eder misin kardeşim?" Dedi imayla.
Mira'nın kabul edeceğini sanmıyordu ama verdiği cevapla şaşırmıştı Bora. "Tabii neden olmasın kardeşim." diyerek koluna girdi. Arkalarında şaşkın ve sinirden kuduran bir Aras bırakmışlardı.
Aras, Mira'nın ne yapmaya çalıştığını anlayamamıştı. Nasıl kabul ederdi o herifle dans etmeyi. P*çe bak ya nasıl sırıtıyor. Zaten annesi babası da ayrı sinir. Tabi babası daha sinir bir adamdı. Neymiş oğluma almayı düşünüyordum. Benim olanı kimse alamaz!
"Beni ne çabuk unuttun."
"Senin için ölmüyordum Bora."
"-Ahaha- Buna inanma mı bekliyorsun. Daha düne kadar peşimden ayrılmıyordun."
"Tam tersi olmasın."
"Hiç sanmıyorum.. Biraz dışarıda konuşalım mı?"
"Konuşacak bir şeyimizin olduğunu sanmıyorum."
"Lütfen Mira."
"Çaresiz bir ses tonu.. Ha birde yalvarır bir ses tonu.. Bu sen misin?"
"Bunu sen istedin"
Bora, Mira'nın elinden tuttuğu gibi bahçeye doğru sürükledi. Herkesin onlara bakmasını umursamadı bile. "Ne yapıyorsun sen bırak! Elim acıyor." Dedi Mira. Salak Bora'nın elinden tutup sürüklemesi yüzünden herkese rezil olmuştu.
"Kes sesini Mira! Sana kibarca sordum sen alay ettin. Çünkü sen zorbalıktan anlıyorsun." Diye gürledi Bora. Mira etrafına baktı kimsenin göremeyeceği ve konuşmalarını duymayacağı bir köşeye gelmişlerdi Allah'tan.
"Seninle konuşmak istemiyorum Bora. Bunu anlamak bu kadar zor mu?"
"Ben istiyorum."
"İşte sen böylesin Bora. Kabasın. Hep kendi istediğin olsun ist..." Daha cümlesini tamamlayamadan Bora kızın dudaklarına yapışmıştı. Sömürürcesine hırsla öpüyordu.
Mira, karşılık vermiyordu. Şaşkınlığını üzerinden atınca borayı ittirmeye çalıştı ama nafile adam yerinden kıpırdamamıştı bile. Tek çarenin bacak arasına tekme atmaktı ve bunu yapacaktı.
Attığı tekmeyle karşısındaki adam acıyla inlemişti. "Bir daha sakın bana dokunma!" Deyip oradan koşar adımlarla uzaklaştı genç kız.
********************
Her şeyi görmüştü Aras. Ağaçların arasından olanları izlemişti. O herif nasıl olurda benim olanı öper diye Bora'ya dalacaktı ama kızın kendisini kıskandığını bilmesini istemediği için kendini tutmuştu. Borayla daha sonra ilgilenecekti.
Mira'nın verdiği tepki hoşuna gitmişti. Karşılık vermeyip tekmeyi basmıştı. Hala seviyor olsaydı duygularına yenik düşüp karşılık verirdi.
*************
Daha ne olduğunu anlayamadan genç kızın ağzı kapatılmıştı. Çırpınıyordu ama nafile, ağzını kapatan eller çok güçlüydü. Bir odaya girdiğinde ağızı serbest bırakıldı. Genç kız arkasını döndüğünde karşısındaki adamı görünce şok oldu.
Kendini toplayabildiğinde karşısında sırıtan adama sert bir tokat attı. "Sen.. Sen pisliğin tekisin!" Dedi Mira öfkeyle. Aras, kendisine atılan tokatla yüzündeki gülümsemesinin ciddi bir ifadeye bürünmesine neden oldu. Kızı sertçe iterek arkasındaki kapıya yaşlanmasını sağladı. Kızın üstüne eğilerek "Bana tokat atmanın bedelini ödeyeceksin." Diyerek kapının anahtarını çaktırmadan alıp cebine attı.
Mira korkuyla kapıyı açmak için arkasını döndüğünde kapının kilitli olduğunu farketti. Tekrar arkasını döndüğünde keyifle sırıtan Arası gördü. Aras üzerine doğru yavaşça daha da çok eğildi. "Sen artık benimsin!" Dedi buz gibi sesle ve Mira'nın ürpermesine neden oldu.
Sözlerine devam ettiğinde ise Mira şaşkınlığını gizleyemedi. "Dudaklarında o herifin izinin kalmasına izin veremem." Dedi Aras kıskançlık sezilen ses tonuyla. "Sen bizi mi gözet.." Cümlesini tamamlayamadan dudaklarında Aras'ın dudaklarını hissetti.
O kadar narin öpüyordu ki genç kız kendinden geçmişti. Bütün her şeyi unutmuştu kendisini Aras'ın öpüşüne bırakmıştı. Karşılık veriyordu çünkü bunu istiyordu.
Ellerini Aras'ın saçlarında dolaştırdı. Belindeki el kendisini genç adama daha da yaklaştırdı.
Ayrıldıklarında ikiside nefes nefeseydi. Alınlarını birbirlerine yasladılar soluk soluğa. Ilk konuşan Aras oldu.
"Bu yaptığımız çok yanlıştı."
"Evet."
"Kendime engel olamadım. Üzgünüm."
"Tamam yaptığımız hataydı bende kendime engel olamadım ama üzgünüm deme."
"Neden?"
"Bu yüzden" deyip bu sefer kendi öptü Aras'ı.
NOT: Yorum yapıp beğenirseniz sevinirim. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORTAKLIĞIN BEDELİ
General FictionMİRA BOZDAĞ Mira daha 20 yaşında masum bir genç kızdı. Hiçbir zaman bu kadar acı bir şekilde evlendirileceğini düşünmemişti. Asla böyle olsun istemiyordu. Bembeyaz gelinliğine hoşnut bir şekilde aynadaki aksine bakacak sevdiği adamın kollarında mutl...