29.BÖLÜM

12.9K 375 12
                                    

Selaaammm.. Artık sınavlarım bittiğine göre bir aksilik çıkmadıkça bölümler düzenli olarak gelecek. :))

Fotoğraf: Mira

İYİ OKUMALAR :)

"Son bir şans..Sana son bir şans daha veriyorum Aras."

Aras, söylediklerimden memnun olmuşcasına gülümsedi. Tekrar dudaklarıma eğildiğinde ellerimi göğsüne yaklaştırıp ittirdim. Bir etki yaratmamıştı.

"Aras lütfen..Yakalanacağız." Dememle odamın kapısının açılması bir olmuştu. Açılan kapıya ağzımız açık bakakalmıştık resmen. Arasın şaşkınlığından faydalanıp üzerimden itip ayağı kalktım.

"Mira..Özür dilerim ben yalnızsın sanıyordum."

"Ama yalnız değil gördüğün gibi şimdi çıkabilirsin."

"Araas!.. Sorun değil Murat nereden bilebilirdin. Kapıda dikilme içeri gel."

Murat ikilemde kalsada benim sözümü dinleyerek içeri geldi.

"Kapıyı çalma diye bir şey var." Diyen Arasa sert bakışlarımı attım. Karşılığında omzunu silkip oturduğu koltuğa daha da yayıldı.

"Biliyorum. Çaldım ama nedense duymadınız."

Muratın imasını Arasta bende anlamıştık. Susmayı tercih edip Murata dönüp "Neyse." deyip geçiştirdim. İyiki Aras ağzını açıp konuşmamıştı, daha fazla rezil olmak istemiyordum.

"Ne yaptın şirketler hakkında bilgi topladın mı?"

"Evet.. Yalnız yeni bir manken bulmamız gerekiyor keşfedilmemiş."

"İyide nereden bulacağım mankeni ben."

"Bunu Hande ve Sudeyle de görüşmelisin."

"Tamam Handeyle görüşürüm."

"Mira Sudeylede görüşeceksin özel konuları işine karıştırmayacaksın."

Oflayarak önümdeki dosyalara döndüğümde Aras konuştu.

"Sen kimsinde yapıcaksın edeceksin tarzında konuşuyorsun."

Murat ağızını açıp konuşacağı sıra çıkacak tartışmayı engellemek için "Aras sonra görüşelim olur mu?" Dedim imayla.

Dediğimi anlamış olmalıki "Tamam." deyip odadan çıktı.

Muratın bu konu hakkında yorum yapmasını istemediğim için hemen işe koyuldum.

~~~~~~~~~~~~~

Muratın evine gelmiştim. Bana verdiği odamda yatarken telefonum çaldı. Aras arıyordu. Burada kalacağımı söylediğimde deliye dönmüştü ama sonunda ikna edebilmiştim.

"Efendim."

"Ne yapıyorsun?"

"Yatıyorum."

"Murat nerede?"

"Ne bileyim odasındadır herhalde Aras.. Kontrol etmek için aradığını belli etmesen bari."

"En yakın zamanda bu sorunu çözeceğim ve benimle kalacaksın."

"Of Aras off.."

"Sevgiliye oflanmaz."

Dediği şeyle sırıtırken, ne olursa olsun bu adamı sevmekten vazgeçemiyorum diye düşündüm. Hayatım darmadağın oldu aşk yüzünden ama hala Aras diyordum. Her aşkın zorluğu vardı bizimkide kavuşamamaktı.

ORTAKLIĞIN BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin