2.Bölüm

32.4K 868 26
                                    

Aras, yan koltukta oturan kıza döndü "Nereye gideceksin." Dedi. Tabi kız ona uzaylıya bakar gibi bakınca "Ne oldu" dedi bu seferde ama kız susuyordu.

"Şey.. Aslında ben bir yere gitmeyecektim. Babamı sinirlendirmek için öyle dedim. Yani blöf yapıyordum." Dedi Mira. Masumca kendisine bakmaya çalışan kıza bir şey dememek için kendisini zor tuttu Aras.

"Tamam öyleyse bırakmamı istediğin bir yer var mı?" Diye sordu genç adam. İçinden de umarım eve gitmek istersin bu elbiseyle geziler mi? Ya sabır dedi. Mira ona dönüp "Bir dakika" deyip telefonunu çantasından çıkardı. Bir arkadaşını arıyordu sanırım diye düşündü Aras.

"Bora! Sonunda açtın telefonu. Bir an açmayacaksın sandım neyse bunada şükür. Neredesin?"

"Açtık işte uzatma. Bizim mekandayım ne oldu."

"Kim var yanında da böyle konuşuyorsun."

"Bizimkiler var Mira kim olabilir."

"Sana ne olmuş be böyle dövecek gibi konuşuyorsun. Neyse bağrınmaya başlamadan söyleyeyim de yanınıza geliyorum ayrılmayın bir yere." Deyip adamın yüzüne kapattı telefonu. Tabi yanlarına gidince Bora Mira'yı döver miydi ne yapardı Allah bilir!

Aras, Bora denen herifte kim diye düşündü. Bu kız neden kız arkadaşlarını falan aramıyordu da Bora denen herifi arıyordu anlam veremiyordu Aras. Ne saçmalıyordu böyle hem ona neydi kimi ararsa arasın.

"Mountain klübü biliyor musun?" Dedi Mira genç adama dönerek. Aras, evet diye kısa cevap verdikten sonra ikiside önlerine döndü.

Sessizlikle süren yolculuğun ardından klübe gelmişlerdi ikiside arabadan inince Mira, genç adama dönerek "Gelmek ister misin dedi?" Dedi. Aras, alaycı bir bakış atarak "Burada bir tek senin arkadaşların takılmıyor." Deyip önden ilerledi. Mirada koşar adımlarla yanına gitti "İyiliğimden sormuştum ben sadece ama görüyorum ki hata yaptım." Dedikten sonra bir iki adım attı ve arkasını dönüp adama "Uyuz!" Deyip dil çıkardı.

Insanların bir kaçı onlara bakıyordu ama Mira onlara ne var dercesine kafa sallayıp gözleriyle arkadaşlarını aradı. Bora'yı görmüştü ilk ve hızlı adımlarla onun yanına gidip boynuna atladı. "Boraa!" Diye ciyakladı Mira çalan müziğin sesini bastırmak için. Borada ona sarılarak karşılık verdi.

Kız arkadaşlarından Yeliz "Dil çıkardığın adam sizin ortağınız değil mi?" Dedi lafa atlayan Buse "Ve evleneceğin adam" diye tamamladı. Mira her şeyi açıklamama gerek var mı diye tartıp ölçerken Bora'nın öldürücü bakışlarını farkedince nereye baktığını görmek için arkaya döndü. Şimdi anlaşılmıştı Bora beyin siniri. Aras'a daha fazla öyle bakmaması için Mira elini Bora'nın yanağına koydu. "Öyle bakmayı bırakmalısın" dedi kulağına doğru. Bora, kızın neyi kasteddiğini anlayınca gülümseyip "Elimde değil hayatım" dedi. Mira da sadece gülümsedi.

"Sizlerin dediklerine gelince kızlar, evet ortağımızın oğlu Aras ve ben sizce onunla evlenir miyim şu tipe bak." Dedi. Yeliz "Şu tipe bak demen büyük hakaret adam tam yakışıklılık abidesi." Deyip Aras'a bakmaya devam etti. "Al senin olsun o zaman." Dedi sinirle Mira. Neden sinirlenmişti ki yoksa kıskanmış mıydı? Yok artık!

"Bora'nın duymak istediklerini söyledin. Kaç saattir hepimizi dövecek gibi konuşup davranıyor. Iyi ki geldin." Dedi Ahmet. "Yoksa sevgilim beni kıskandı mı?" Diye sordu Mira. Bora "Saçmalama Mira!" Diye tersledi.

Mira, içkininde etkisiyle dans etmeye başladı. Borayıda zorla kendisine eşlik ettiriyordu. Bora Aras'ın bakışlarının Miranın üzerinde olduğunu ve elini yumruk yaptığını farkedince keyifle sırıtıp Mira'yı kendine çekip dudaklarını dudaklarına yapıştırdı. Mira ilkten şaşırsada Bora'nın öpücüğüne karşılık verdi. Ayrıldıklarında nefes nefese kalmışlardı. Bora arkalarındaki Adamı farkedince Miraya ufak bir öpücük daha verip "Seni seviyorum hayatım" dedi. "Seni seviyorum." Diye karşılık verdiğinde genç kız Bora keyifle gülümsedi. Ama ne yazık ki bir dakika sonra keyifle gülen suratına bir yumruk yemişti Bora.

NOT: -Fotoğraftaki Aras. :)

-Şarkıda Mira'nın klüpte dans ettiği şarkıdır. :)

Şarkıda çok kararsız kaldım. Umarım beğenirsiniz. :)

ORTAKLIĞIN BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin