🎈 Arkadaşlar bazılarınız Selçuk karakterini seviyorsunuz bazılarınızda Aras karakterini. Herkesin sevdiği bir karakter olabilir o yüzden neden şu karakter çıktı ortaya gibi düşünceleriniz olmasın.
İYİ OKUMALAR :)
~ SUDE ~
Selçuk ve Miranın masaya geri gelmemesiyle gittiklerini anlayıp bizde kalksak iyi olur dedikten sonra eve geldik.
Aras banyo yapacağını söyleyip banyoya girdiğinde bende camın kenarındaki koltuğuma geçip oturdum.
Koltuğumda oturmuş öylesine dışarıya bakarken elim karnıma gitti. Karnımı okşarken kendi kendime konuşmaya başladım.
"Ufaklık, senin dünyaya gelmeni sabırsızlıkla bekliyorum. Çünkü beni gerçekten seven tek kişi sen olacaksın. Baban seni sevecek ama beni hiçbir zaman sevmeyecek çünkü o hep Mirayı sevecek yani teyzeni.."
Gözümden akan yaşı sildikten sonra konuşmama devam ettim ama bu sefer bebeğimle konuştuğumu sanarken kendi kendime bir boşluğa konuşuyordum. İçimdekileri bir boşluğa anlatıyordum.
"Geçmişte beni umursamayan babanın intikamını en çok Miradan aldım. Çünkü babam gibi İanda Mirayı çok seviyordu ve sevdiğim adamın bana ihanetiyle her şey dahada karmaşık bir hal almıştı."
Banyodan çıkan Arasın konuşmasıyla yerimden sıçramıştım.
"Sude iyi misin? Kimle konuşuyorsun."
"Aras.. Korkuttun. Bebeğimizle konuşuyordum hayatım."
Aras, 'anlıyorum' dercesine başını salladıktan sonra yatağa kendini bırakıp uzandı.
"Sude.."
"Efendim Aras."
"Bu evlilik oyununa kendini fazla kaptırmasan iyi olur."
"Sen yine aynı şeyleri söylemeden ben söyleyeyim, Bebeğimiz doğduktan sonra bir yaşına basmadan boşanacağız.. Ama şunuda unutma bebek benimle büyüyecek."
"Her şey anlaştığımız gibi.. Güzel."
Derin bir nefes alıp oturduğum koltuktan kalktım. Hamileliğim herkes tarafından duyulursa ailesi tarafından sorun olacağından aramızda anlaşma yapıp öyle evlenmeye karar vermiştik. Bu anlaşmayı kabul etmemin tek sebebi bebeğim doğduktan sonra herkesten uzak sadece bebeğimle yaşamak istediğimden dolayı kaynaklanıyordu. Aras söz vermişti bebeği görmesi dışında kimsenin beni rahatsız etmesine izin vermeyecekti.
Mutfağa gidip bir bardak süt içsem iyi olur düşüncesiyle odadan çıktım. Merdivenleri yavaş adımlarla inip mutfağa doğru ilerledim. Dolabı açıp süt kutusunu alacağım sıra işittiğim sesle yerimden sıçradım.
"Ooo Sude hanım uyku tutmadı herhalde."
"Sizide uyku tutmamış galiba Selçuk bey şuan burada olduğunuza göre."
"Öyle."
Kutudaki sütü bardağa doldurup mutfakta bulunan sandalyelerden birine oturdum. Selçukta dolaptan aldığı suyu bardağına doldurduktan sonra karşımdaki sandalyeye gelip oturdu.
"Hamilelik nasıl gidiyor."
"Gayet iyi."
Selçuk başını anlıyorum dercesine sallayıp konuşmasına devam etti.
"Planımızda hamile kalman yoktu ama iyi oldu, Mira bebeği duyunca Arastan dahada uzaklaştı."
"Miranın tek suçu çok sevilmesi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORTAKLIĞIN BEDELİ
General FictionMİRA BOZDAĞ Mira daha 20 yaşında masum bir genç kızdı. Hiçbir zaman bu kadar acı bir şekilde evlendirileceğini düşünmemişti. Asla böyle olsun istemiyordu. Bembeyaz gelinliğine hoşnut bir şekilde aynadaki aksine bakacak sevdiği adamın kollarında mutl...