28.Bölüm Part-1

12.3K 412 6
                                    

❗️Herkese Merhabaa :) İnstagram açtım. Bölümler hakkında kısa bilgileri falan orada paylaşacağım takip etmek isteyenler için kullanıcı adımı yazacağım. Bulamazsanız bana mesaj atın ya da yorumda da yazabilirsiniz linkini atarım. :)

İnstagram: KzlHatun

İYİ OKUMALAR :) 💕

"Aras ne yaptın!"

"Ne oluyor burada."

Abime döndüğümde yanında birkaç adamıyla yanımıza gelmişti.

"İan.." fısıltıyla söylediğim ismi Aras duymuştu ve İana doğru adım attığımda kolumdan tutup kendine çevirdi.

"Ne yapıyorsun sen! Bir daha bu adamın ne adını ağzına alacaksın ne de yanında bulunacaksın anladın mı beni!"

Şaşkınlığımın izin verdiği kadarıyla konuşmaya çalıştım.

"Ta..tamam."

Kolumun acısını yeni yeni hissettiğim için "Kolum acıyor." dedim. Aras anında ellerini kolumdan çekmişti.

Abim ne diyeceğini bilmez bir şekilde ikimize bakıyordu sadece. Handenin be Sudeninde bahçeye gelmesiyle kadro tamamlanmıştı.

Hande şaşkın gözlerle bize bakarken Sude öfkeli gözlerini üzerimizde gezdiriyordu.

Abim korumalara hiç kimse bu tarafa gelmesin diye emir verip bir tanesine de Arasın elindeki silahı alıp yok etmesini emretti. Anlaşılan bu olay bu bahçede kalacaktı.

Sudenin konuşmasıyla ortalığın karışacağı kesindi.

"İan bunu sizin yanınıza bırakmayacak. Oyun bitti artık."

Yerde baygın yatan İanı abimin adamları hastaneye götürmek için aldıklarında derin bir nefes alıp Sudeye döndüm.

"Oyun çoktan bitmişti Sude."

Abimin "İkinizde kesin sesinizi ve içerideki konukların bir şey anlamaması için içeri geçin." uyarısıyla Sude bağırarak konuşmaya başladı.

"Sen ne diyorsun be ne konuğu ben bu adamla nişanlanmıyorum oyun bittiğine göre gidiyorum."

"Ya içeri geçersin ya da İanı bir daha hiç göremezsin."

Sude mecburen içeri geçmek zorunda kalmıştı. İanı ne kadar çok sevdiği gözlerinden belli oluyordu. Aslında Sudeninde bir suçu yoktu. Her şeyi İana olan sevgisinden dolayı yapıyordu.

Aras ve Sude içeri geçince abim, yengem ve ben kalmıştık. Tabi birde korumalarımız yanımızdaydı.

"Mira senide Handelere bırakacaklar nişan bitince bizde oraya geleceğiz."

Tam itiraz etmek için ağzımı açıyordum ki abimin "İtiraz istemiyorum Mira." demesinden sonra bir şey desemde boşa ağzımı yoracağımı biliyordum.

-3 SAAT SONRA-

Hande yengemin evinde üç saattir bekliyorum ne gelen vardı ne bir telefon eden. Sinirden ne bulduysa yemiştim. Hande, mutfağı bu kadar dağıttığımı görünce çıldırabilirdi. Üzerimdeki elbiseyle dolaşmaktan sıkılınca Handenin dolabından rahat bir şeyler giymek için bakındığımda kırmızı çicekli elbiseyi görünce yine elbise giymeye karar verdim. Üzerimdekinden daha rahat olduğu kesindi.

Kapının açılma sesini duyunca üzerime elbiseyi geçirip salona geçtim.

"Sonunda gelebildiniz."

"İanla yattın mı?"

Abimin sorusuyla yerimde afallayınca sadece "Ne." dedim. Abim sinirli ses tonuyla bir kez daha aynı soruyu yöneltti.

ORTAKLIĞIN BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin