46. Bölüm

4.7K 214 41
                                    

🎈Mor Salkım adlı hikayemi merak edenler var mı?

🎈 Bölüm duyuruları ve bölüm fotoğrafları artık instagram hesabında paylaşılacaktır.

❗️İnstagram: KzlHatun



İYİ OKUMALAR💕




Hepimiz şaşkınlıkla kutuya bakıyorduk. Gözlerim, Sudenin ellerine kaydığında ellerinin titrediğini farkettim. Ellerini tekrar kutuya uzattığı sıra, başka bir el kutuyu Sudeden önce almıştı.

Şaşkınlıkla karışık kaşlarım çatılmıştı. Kafamı çevirdiğimde kutu Selçuğun ellerinin arasındaydı.

"Ne yapıyorsun Selçuk?"

Sesim yüksek çıkmıştı. Sude hizmetlinin gitmesini söylediği sıra gözlerim Selçuğun üzerinden bir saniye bile ayrılmamıştı.

"O herif bu eve nasıl rahatlıkla bir şeyler yollayabiliyor!"

Selçuk bağırmayı geçmiş resmen kükremişti. Hayret içerisinde verdiği tepkileri izliyordum.

"Kutuyu Sudeye ver.. Hemen!"

Sinirlenmeye başladığım için yüksek çıkan sesime engel olamıyordum. Aras ve Sude sessiz bir şekilde bizi izliyordu. Sude karışmak istiyordu fakat bir şeyler demeye korkuyordu. Gözlerindeki korkuyu görebiliyordum.

Aras daha fazla sessiz kalmayıp, Selçuğun boşluğundan yararlanıp elindeki kutuyu ani bir hareketle aldı.

"Mira haklı, kutuyu Sudeye verelim."

Selçuğun öfkeyle solumasından kötü şeylerin olacağını anlamıştım.

"Mira yukarı!"

Selçuğun öfkeyle bağırması yerimde atılmama neden olmuştu. Ayağı kalkıp kolumdan tuttu. Kolumdan sertçe çekmesiyle ayağı kalkmıştım. Acıdan yüzümü buruşturunca Aras ve Sude araya girmeye kalkıştı.

"Selçuk ne yapıyorsun sen,
kızın canını acıtıyorsun."

"Mirayı bırak!"

Olanlara anlam veremiyordum. İandan, Sude için gelen bir paket vardı ve Selçuk deliye dönmüştü. Bu durumdan şüphelenmeye başlamıştım. Üstelik kutunun içerisinde ne olduğunu bilmiyorduk.

"Siz karışmayın!"

Gözlerim kutuyu bulduğunda içinde ne olduğunu herkesten çok merak etmeye başlamıştım. Aras, kolumu Selçuğun ellerinin arasından kurtarmak için Selçuğu sert bir şekilde ittiğinde serbest kalmıştım.

Selçuk bu harekete karşılıksız kalmayıp Arasın üzerine gelmeye başladığında aklımda sadece kutunun içinde ne olduğuydu.

Aras ve Selçuk arasında tartışma başlayınca kutuya doğru ilerlemeye başladım.

"Miranın canını nasıl acıtırsın!"

"Karımdan sanane!"

Kutuyu ellerimin arasına aldığımda Sudede yanıma gelmişti. Anlaşılan akşam yemeğimizi mahveden kutunun içerisindeki şeyi Sudede merak ediyordu.

Erkekler bize doğru dönüp baktığında Selçuk "O kutuyu açmayacaksın Mira!" Dedi.

Kaşlarım hayretle yukarı kalktı. Selçuk neden bu kadar öfkeli ve panikliydi.

Selçuğu dinlemeyip elimi kutunun kapağına götürdüm. Kutunun kapağını açtığımda hayretle içerisine bakakaldım.

Boş bir kutu yüzünden mi bu kadar gerginlik yaşanmıştı. İan yolladığı boş bir kutuyla, ortalığı bu kadar karıştırabiliyorsa bizi çok kolay parmağında oynatabilirdi.

ORTAKLIĞIN BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin