Odasının camlarından esen hafif rüzgarı hissederek uyandı Mira. Yatağın içinde esnedi ve oturur pozisyona geçerek arkasını yatağının başlığına yasladı.
"Her şey çok güzel olacak. Bugün benim kurtuluşum olacak." Diye tekrarladı son bir kez Mira. Ardından hazırlanmak için kalktı.
Bugün evleneceklerdi ve son olaydan sonra Aras'ı bugüne kadar iki kere görmüştü o da aile yemeği ve düğün alışverişinde.
Aras'ın hiçbir şeyden haberi yoktu. Genç kız, her şeyi kendi planlamıştı. En yakın arkadaşı bile ne yapacağını bilmiyordu. Tabi mutluluğundan şüpheleniyordu çünkü anlamıştı bir şey yapacağını ama ağızından laf alamıyordu.
Aras'ın tepkisini görmek çok isterdi ama bu mümkün değildi. Göremeyecekti ne yazık ki.
Yolda giderken kendi ayarladığı nikah memurunu aradı. Nikah memuru için babasına ne dil dökmüştü. Tabi işe yaramıştı çünkü babası dayanamayıp tamam demişti biricik kızına.
"Selim bey. Her şey planladığımız gibi değil mi?"
"Her şey planladığımız gibi Mira Hanım."
"O zaman birkaç saat sonra görüşmek üzere Selim Bey."
Çok şükür her şey planladığı gibi gidiyordu. İçinde bir yerlerde korku ve tedirginlik yok muydu? Vardı elbette ama o duyguları bastıracak intikam ve nefret duygusunu taşıyordu içinde genç kız.
******************
Genç adam hangi duyguları yaşayacağına karar veremiyordu. Mutlu oluyordu ama babasına olan nefret duygusu ağır bastığı için hemen sönüyordu mutluluğu içinde.
Korkuyordu genç adam. Bir gün aşkı nefretinden daha çok ağır basacağı için. Iplerin elinden kopup gitmesine dayanamazdı çünkü babasına yenilmek istemiyordu. Babasının haklı olmasını istemiyordu.
**************
Genç adam düşünmeden edemiyordu. Olacaklardan habersizdi. Babasına yenilmemek uğruna sevdiğini kaybedecekti ve her şeyi en son herkes öğrendiği zaman öğrenecekti.
Mira, genç adamın suçlanmasını istemiyordu. O yüzden tek başına kalkışmıştı bu işe ya. Aras'ı kendi kadar cesaretli görmüyordu. Korktuğunu biliyordu. Babasından korktuğunu biliyordu. O adama yenilmekten korktuğunu biliyordu. Kendini kandırmıyordu. Bunu anlamıştı. Nefreti seçtiği için saygı gösteriyordu. Daha doğrusu göstermek zorundaydı.
Eğer Aras aşkı seçseydi genç kızın hiçbir şey umurunda olmazdı. Aşkının peşinden giderdi. Nasılsa babası ve sevgili kayınpederinden başka türlü intikam alınırdı.
NOT: Arkadaşlar neden yorum yapmıyorsunuz anlam veremiyorum. Fikirlerinizi merak ediyorum. Lütfen fikirlerinizi belirtir misiniz? En azından Banada yardımcı olmuş olursunuz. Sizin isteklerinizide yerine getirmeye çalışırım.
FOTOĞRAF: Aras. Düğünde baya sinirlenmiş olmalı Mira'ya...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORTAKLIĞIN BEDELİ
General FictionMİRA BOZDAĞ Mira daha 20 yaşında masum bir genç kızdı. Hiçbir zaman bu kadar acı bir şekilde evlendirileceğini düşünmemişti. Asla böyle olsun istemiyordu. Bembeyaz gelinliğine hoşnut bir şekilde aynadaki aksine bakacak sevdiği adamın kollarında mutl...