Merhaba okurperilerim!
Nasılsınız görüşmeyeli?
AvC'nin ikinci kitabının ismi ve tanıtım yazısıyla buradayım. Bu bölümü yayınlıyor olmam bölümlerin her hafta sonu geleceği anlamına gelmesin.
Çünkü ikinci kitap için hâlâ kurgulama ve inşa edip tekrar tekrar yıkma aşamasındayım.
Ben ikna olana kadar da bölüm yok maalesef.Hadi hadi okuyun.
Ay ışığınız bol olsun.
Canavar.
Lanetli.
Hain.
Avucumu açarak elimi pamaklıklardan içeri düşen ay ışığına doğru kaldırdım. Ayın şavkı parmaklarım arasından sızarak avucuma doldu.
Ayın evresi zamanın ritmiydi. Ölümsüzlük ve sonsuzluktu, aydınlık ve karanlık.
Gelgitleri, yağmuru, suyu ve mevsimleri kontrol eden göksel bir güçtü.
Yakaladım ve onu avucumun içine hapsettim.
Ben mahkûm ve mahrumdum. Peki o neden bu kadar hür ve parlaktı? Göğsümde kabaran kıskançlıkla yumruğumu sıktım. Derimde küçük hilaller bırakan tırnaklarım kan ve kirle doluydu.
Pare pare edilmiş buz ışığı gelinliğim de...
Çünkü ben kapana düşmüş bir ceylandım ve sevdiklerim tarafından ihanete uğramıştım.
Çünkü ben bir haindim ve ihanetimin bedelini ödüyordum.
Ve şimdi küflü bir zindanda, saray duvarlarının ardında kendi halkım idamım için naralar atarken ölümümü bekliyordum.
Ay ışığını salıverdim.
Elimi usulca göğsüme, daha önce hiç olmadığı kadar büyülü, ölümsüz ve sonsuz hissettiren mührüme götürdüm.
“Yolumu kaybettim,” diye fısıldadım. “Ama şimdi de sen yoksun.”
WTF diyor musunuz?
Buralara nasıl geldik böyle...
Efsane bir kitap geliyor. Aklımda büyülü fikirler var, ama önce benim hazır olmam ve heyecanımı dizginlemem gerek.
İkinci kitap ismini nasıl buldunuz?
Vee teorileriniz ne?
Bölümler daha seyrek ama daha uzun -ortalama 10K- olur diye tahmin ediyorum.
IG/TikTok için
@senaseverauthorSpotify Playlist:
https://open.spotify.com/playlist/4PuKbggNSIw76OO17DPEpt?si=6BYvLgyHSfirriDdbw9fPA&utm_source=copy-link
Öptüm. 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVCI VE CEYLAN
Fantasia"Yavru ceylan," diye fısıldadı. "Yolunu mu kaybettin?" Avcı'ydı bu. Her gece karnına gümüş bir hançer sokup, gelin çiçeği beyazı geceliğini kanlar içinde bırakan kâbusuydu. Kasıklarına giren sancıydı. Alacakaranlığa bıraktığı acı dolu feryattı. Ve ş...