אנג׳לו-פרק 1

6K 215 168
                                    

פאקינג איזבלה דה רוסו

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

פאקינג איזבלה דה רוסו.

תשננו את השם הזה טוב מאוד.

אני שונאת שגברי מאפיה חושבים שהם יכולים לשלוט עליי בגלל שאני ״אישה״, אם עוד אידיוט אחד יגיד לי את זה אני אתלוש לו את הביצה.

אני חלק עיקרי המאפיה האיטלקית, אם הם ירצו ואם הם לא. היו כמה חיילים שהתנגדו ואמרו למתאו שזה לא ראוי שאני אהיה חלק מהמאפיה כי אני אישה, מתאו נתן לי את העונג לסרס אותם.

אין בי פחד, מעולם לא היה, לעולם לא יהיה.

״בלה!״ קמילה נכנסת לחדר שלי חסרת נשימה, ואוו... למה היא אדומה כמו פומודורו?

״מה קרה קמיל? ולמה לעזאזל את אדומה כמו פומודורו?״ שאלתי בדאגה והיא הביטה בי מבולבלת.

אה, הפומודורו.

״עגבניה באיטלקית.״ הסברתי לה והיא הנהנה. ״ירדו לי המים, והאסטופידו הזה לא עונה לי לטלפון!״

ירדו לה הפאקינג מים? מה עושים במצב כזה בכלל? אלוהים. ממש נהדר. מעולם לא הייתי בהריון, איך לעזאזל אני אמורה לדעת?

״אוי לא קמילה, מה עושים במצב כזה?״ אני שואלת כי אני רוצה לעזור לה, אבל היא נאנחת בכאב וממש לא במצב של לענות לי.

זה הולך להיות קשה יותר משחשבתי.

״בואי, אני חושבת שכדאי שתראי פסיכיאטר.״ היא הביטה בי מבולבלת. ״פסיכיאטר? למה פסיכיאטר?״

״הצרחות הללו לא נראות לי תקינות, הפסיכיאטר יבדוק את זה ויתן לך את הכדורים המתאימים. דה!״ צחקקתי והיא גלגלה את עיניה.

״פשוט תקחי אותי כבר לבית חולים, אני סובלת כאן.״ היא יללה. ״כן, צודקת. בואי אני אעזור לך.״ הושטתי לה את ידי והתקדמנו לכיוון הרכב שלי.

הרכב המושלם שלי, וכמובן שיש לו שם... ״אנג׳לו״, שהפירושו הוא ״כמו מלאך.״ באיטלקית.

והמכונית הזו? היא התינוק שאין לי.

אנחנו נכנסות לרכב שלי, ואני מניעה את הרכב ונוסעת לכיוון הבית חולים. ״תשתדלי שלא ללכלך את אנג׳לו קמיל, אם את מלכלכת אותו את מנקה!״

My fight {2}Where stories live. Discover now