אני מתארגנת לנשף עם הבנות, סערת רגשות מתחוללת בתוכי. אני לא יודעת מה יקרה עם המאפיה המתחרה,
אני בעיקר לחוצה.הבנות נראות כל כך יפות,
אני בטוחה שמתאו הולך לבצע רצח המוני שם.״סופיה! את נראת יפייפה.״ אני וקמילה מיהרנו להרים לסופיה, השמלה שהיא לקחה היא סטייל שונה מעט ממה שהיא רגילה אליו. ״כן! וואו. זה נראה מדהים.״
״תודה בנות, אבל אני שונאת את הנשף הזה. בבקשה אל תנטשו אותי. אני פוחדת ששוב בנים ינסו להציק לי, זה כל-כך מעצבן.״ סופיה נשמעה מצוברחת, לעולם לא נטשנו אותה ולעולם לא היינו נוטשות. ״מי הציק לך? תתני לי שם ואני אטפל בו.״ מיהרתי לאיים.
״קרה משהו סופיה? אדריאן לעולם לא היה נותן לזה לקרות. לא?״ קמילה גם חוקרת. ״לא, הוא היה צמוד אליי במשך כל האירוע, הלכתי לשירותים לרגע אחד ובחור משך אותי, אם אדריאן לא היה מגיע בזמן... אני לא יודעת מה היה קורה לי.״
לעזאזל. אני שונאת שהיא עוברת את כל הדברים הנוראים האלו, זה שהיא יפה לא נותן לגברי מאפיה את הזכות לעשות בה כרצונם.
המאפיות שובינסטיות מאוד, זה עצוב. אבא שלי היה מספר שאמא שלי סובבה לו את הראש מהרגע הראשון שהוא ראה אותה, שהיא סובבה אותו על האצבע הקטנה שלה.
כשהייתי קטנה, שנאתי דיסני. שנאתי סיפורי אגדות מטופשים. הייתי חיה על הסיפור אהבה של ההורים שלי.
זה היה הדבר היפה ביותר ששמעתי, לצערי, אין לי מי שיספר לי אותו יותר, ועם השנים, אני נוטה לשכוח.אבי היה מספר שאמא שלי נהייתה המלכה של המאפיה, שאף אחד לא העז להגיד ציוץ לא במקום. אבי אמר שהיה לי חשוב לחנך את מתאו וטיאגו בצורה שהם יכבדו נשים, אבי לא סבל גברים שלא מכבדים נשים.
אבא שלי לימד אותי לא לתת לגברים אחרים לחשוב שיש להם כח עליי מכיוון שאני אישה, הוא אמר לי להתגאות בכך שאני אישה, להרים את ראשי וללמד את כל השובינסטים לקח מזוין. זה בדיוק מה שעשיתי, לעולם לא נתתי לגבר להשפיל אותי.
כשאנחנו יורדות, הראשון שעוצר אותי הוא מתאו. ״איזבלה.״ אלוהים, רק שלא יחפור לי להחליף. ״אני לא מחליפה.״ מיהרתי להגיד. ״לא, התכוונתי להגיד שאת דומה לאמא, מאוד.״
YOU ARE READING
My fight {2}
Romance״רק אל תשכחי, הגבול בין שנאה לאהבה דק.״ ״במקרה שלנו, הגבול הוא עבה ביותר.״ ״עוד נראה לגבי זה איזבלה... ואל תשכחי, זה שהגבול עבה לא אומר שאי אפשר לחצות אותו. האמת שזה רק מאתגר אותי, ואני אוהב אתגרים.״ הוא קורץ לי, ויוצא מהחדר. משאיר אותי מבולבלת ע...