הטיסה שלי לצרפת כבר הגיעה,
אני כבר במושבי מחכה לנחיתה, הטיסות הללו נוראיות. אני מוצאת את עצמי בטיסות לצרפת, וספרד כל חודש.
אך אני מתרגשת עם זאת, סופיה התקשרה אליי, ואמרה שהיא מתרגשת שאהיה איתה חודשיים שלמים.
אך מהצד השני... קמילה עשתה לי את המוות. היא לא רצתה שאעזוב. הרגשתי רע, רע מאוד. לקח לי המון זמן להרגיע אותה, והבטחתי לה שאבוא לבקר בסופי שבוע.
המטוס נחת, ובלגן שלם החל במטוס. כולם דחפו אחד את השני, וכמעט נפלתי בגלל איזה אידיוט כלשהו שלא יכל לבקש בנימוס שאזוז.
הייתי צריכה לטוס במטוס הפרטי.
התקדמתי לכיוון הרכב של השומרים של סופיה, סופיה הייתה בתוך הרכב שמוקף בפפראצי. אלוהים. איך היא חיה ככה?
״תעופו לי מהדרך.״ אמרתי בעצבנות ופלסתי את דרכי אל תוך המכונית. כשנכנסתי למושב האחורי, סופיה מיד קפצה עליי בחיבוקים. ״בלה! התגעגעתי אלייך!״ היא אומרת בחיוך חמים שישר מעלה לי את המצב רוח.
״גם אני סופ, אני לא יכולה לחכות לבלות איתך חודשיים שלמים.״ אני מחזירה לה בחיוך. ״דרך אגב, אימי לא גרה איתנו יותר.״ סופיה אמרה באכזבה. ״אוי לא... המצב החמיר?״ שאלתי בדאגה.
ממה שהבנתי, אמא של סופיה הדרדרה לסמים מאז שאביה נפטר, ואני מזדהה עם כאבה של סופיה.
״כן, אני ואד החלטנו לשלוח אותה למכון גמילה מסמים, בתקווה שזה יעזור.״ היא נשמעה מלאת תקווה. מיד החלטתי לשנות נושא, ידעתי שזה יהיה יותר טוב כך. ״איך את חיה עם כל הפפראצי הללו?״ צחקקתי. ״זה בהחלט קשוח, אך התרגלתי.״
כשהגענו לאחוזה, נהנתי מהנוף כל כך, עד שכמובן משהו היה חייב להרוס את הרגע. ״איזבלה? פאק. מה לעזאזל את עושה כאן?״ אדריאן, כמובן.
״אידיוט. לא עידכנו אותך?״ שאלתי ברצינות. ״לא. עכשיו תסבירי לי מה לעזאזל את עושה כאן.״ הוא ענה לי בחריפות, אלוהים, הוא פספס כדור או שניים היום.
״יש סוכן דוגמנות בשם מנואל, והוא שובינסט מזדיין שמטריד בנות ולא מוכן לשלם דמי הגנה למאפיה והקמפיינים שלו מזלזלים במאפיה. הגעתי לכאן מכדי לטפל בו.״ הוא כיווץ את גבותיו. ״מנואל? שיט.״
YOU ARE READING
My fight {2}
Romance״רק אל תשכחי, הגבול בין שנאה לאהבה דק.״ ״במקרה שלנו, הגבול הוא עבה ביותר.״ ״עוד נראה לגבי זה איזבלה... ואל תשכחי, זה שהגבול עבה לא אומר שאי אפשר לחצות אותו. האמת שזה רק מאתגר אותי, ואני אוהב אתגרים.״ הוא קורץ לי, ויוצא מהחדר. משאיר אותי מבולבלת ע...