Uyandığımda odadaydı ve baş ucumdaki masada bir silah vardı. Küçük bir çığlık attığım sırada Emir uyandı. Silahtan korktuğumu anlamıştı. Hemen masadan silahı alıp beline sakladı. "Güzelim korkma sadece benim oyuncağım" lafa bak sanki su tabancasından bahsediyoruz.
"Ne oyuncağı ya manyak mısın sen? "
"Tamam güzelim sakin ol, bir daha görmeyeceksin söz veriyorum. " umarım.
"Neden burdasın ve bu silah neden baş ucumda?"hemen cevap verdi.
" gece bir vukuat oldu. Eski bir dostumla aramızda ama sen merak etme hallettim. "Ay çok merak ediyordum Emir bey" sen üzerini giy sonra kahvaltı edip gelinlik almaya gideceğiz. "
"Peki"
Sırıtarak odadan çıktı.
Senin o sırıtan ağzına köpekler... Neyse sakin olmalıyım yarın ondan kurtulacağım relaxDolabımı açıp göbek dekolteli siyah elbisemi alıp giydim.* Medyada varr. * saçlarımı açık bıraktım ve çantamdaki açık kahve tonlarındaki ruju sürdüm.
aşağıya indim. Emir geldiğimi fark edip bakışlarını bana çevirdi. Vee konuşmaya başladı.
"Defne'm çok güzel olmuşsun. Ama bu elbiseyi değiştirmen gerek. "Ne! Çok gozol olmoşson omo boş olbosoyo doğoştormon gorok.
"Neden değiştirmem gerek? " dedim.
"Çünkü bu güzellikle herkes sana bakar ve sana bakarlar sana ben onların gözlerini oymak zorunda kalırım güzelim" kafayı yiyeceğim laflara bak. Benim güzelliğim sanane."Bunu konuşmayalım lütfen ben açım kahvaltı edelim"dedim ve cevap vermesini beklemeden masaya oturdum.
Emir de karşıma oturdu. Sanırım onu fazlasıyla sinirlendirmiştim çünkü alnında belirmiş damarı görebiliyordum.Füsun hanım çayları koydu ve kahvaltı etmeye başladık. Hızla kahvaltımızı bitirdik. Emir masadan kalkıp. " canım benim küçük bir işim var çıkmadan önce halledeyim sen beni burada bekle. "Dedi ve yukarı çıktı.
Ben de içimdeki merak duygusuna mağlup olup peşinden yukarıya çıktım. Koridorun sonundaki bir odanın kapısının önünde durdu ve hemen yerdeki saksının içinden bir anahtar çıkardı.sonra kapıyı açıp içeriye girdi. Kapıyı aralık bırakmıştı biraz daha yaklaşıp içeriyi görmeye çalıştım. Füsun hanım bu odada tamirci olduğunu söylemişti yalandı.
Emir bir anda konuşmaya başladı içeride biriyle mi konuşuyordu!
" o küçük beynini s*ktiğimin patronun dün gece beni çatışmaya davet etti. Ne cüretle ha?"
Bir adım daha yaklaştım ve gördüğüm şey karşısında şok oldum oda da bir hastane yatağı vardı ve yatakta bir adam yatıyordu.Emir sinirle odadaki bir şeyleri kırıp döktü.odadan çıkacağını anladım ve sessizce merdivenlere yöneldim. Kapıyı kilitleyip anahtarı aynı yere koydu. Bende sessizce aşağıya indim. Ve koltuğa oturup düşüncelere daldım.
Kimdi o adam neden ordaydı Emir ondan ne istiyordu ve neden lütfen haldeydi. Elleri ve ayakları kelepçeyle yatağa sabitlenmiş. Üzerinde sadece iç çamaşırları vardı. Ve her yeri kesik ve yaralarla doluydu.
Ben bunları düşünürken Emir geldi.
"Güzelim hadi kalk araba hazır gidelim." cevap vermeden hızla arabaya gidip bindim. O da karşıma oturdu. Sessizce camdan dışarıyı izliyordum. Yarım saat olmuştur. Dönüp ona baktım.Sırıtarak beni izliyordu.
"Neden öyle bakıyorsun? " diye mırıldandım. "Çok güzelsin ona bakıyorum. " dedi .Takıntılı! Yarım saattir beni izliyordu.
"Teşekkür ederim" dedim istemsizce. Ve dışarıyı izlemeye devam ettim. Araba az ileride bir gelinlikcinin önünde durdu. Arabadan inip dükkana girdik. Orta yaşlı güzel bir kadın bizi karşıladı.
"Hoşgeldiniz Emir bey, Hoşgeldiniz Defne hanım".dedi." hoşbulduk "diye karşılık verdim.Emir hemen bir koltuğa oturdu.
Kadın bana dönerek. " eveet nasıl bir gelinlik istiyorsunuz gelin hanım" dedi gülümseyerek.
"Sade, zarif bir gelinlik istiyorum. Çok göze batmayacak birşey yani. " dedim.
Emir hemen araya girdi.
"Hayır, Ayça hanım bence taşlı, kabarık, sırt dekolteli bir gelinlik daha güzel olur. ""Tamam o zaman ben getireyim bir kaç seçenek de gelin hanım denesin. " dedi adını yeni öğrendiğim ayça hanım. Kadın iki gelinlik getirdi ve Emir hemen birini seçip beni deneme kabinine yolladı. Kabine girip soyundum ve gelinliği yavaşça üzerime geçirdim ama arkasını bağlaması için Ayça hanımı beklemem gerekiyordu.
"Şey.... Emir, ayça hanım orda mı ? Gelinliğin arkasını bağlamama yardım etmesi gerekiyor da. " cevap gelmedi. Kabinin kapısının açıldığını karşımdaki aynadan gördüm. Ayça hanımın geldiğini düşünerek. "Ayça hanım bunun bağlaması zor mudur?" diye bilgi edinmeye çalıştığım sırada bana yardım etmek için kabine giren kişinin Ayça hanım olmadığını fark ettim....
Merhabalar beyfendiler ve hanımefendiler :)
Sınav haftasına girdiğimiz için bölümler biraz uzun aralarla gelecek. Bilgilendirmek istedim.Karakter tanıtımı kısmında düzenleme yapılmıştır..
Kendinize iyi bakınn❤
(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'NİN KADERİ 🌙
Teen FictionAdana'da yaşayan 4 yakın kız arkadaş Aralarından biri Defne DURMAZ, babası tarafından bir mafya ile zorla evlendirilmek isteniyor. Düğün gecesi dört yakın arkadaş Defne, Başak, Almira ve Sevda yaptıkları plan doğrultusunda İstanbul'a kaçıyor, bilmed...