YAZAR TANITIMI 1

66 4 1
                                    

Öncelikle Merhaba :)
Bu hesap üzerinde iki kişiydik. Ben ~D koyuyordum zaten yazdığım kısımlara neyse... Siz bana Genç Yazar diyebilirsiniz ;)

Geçen yıl 9.sınıftım, yeni tanıdığım ve sonra çok yakın arkadaş olduğum bir kızla karar verdim bu kitaba. Yani kitabımızın ikinci yazarıı...

Arkadaşlığımız son bulmasına rağmen, hayal kurmuş ve başarmaya başlamıştık, ve sonuna kadar beraber başardık. Hiç bir zaman bu yola onunla çıktığıma pişman olmadım. Her haliyle, her kusuruyla, her ayrıntısıyla bize ait bu kitaba cidden çok değer veriyorum.

Karakterler ve konuya gelirsek eğer, konu ikinci yazarımızın fikriydi yani F'nin. Baktık her kitapta kız mafyaya aşık oluyor, biz de dedik bu düzeni bozalım bu sefer kız boyun eğip aşık olmasın. Ve ortaya böyle bir dünya çıktı.

Karakterlerden kendime en yakın gördüğüm Emir oldu. Bir çoğunuz Emir'i iğrenç, psikopat, kötü adam olarak görüyor ve hoşlanmıyorsunuz.
Emir karakterinin her bir diyaloğu, iç sesi, hitap etme şekilleri bana ait. Her şeyiyle onu ben yazdım.

Neden dört kız var derseniz eğer, bu aslında bizim dört arkadaş olmamızdan kaynaklanıyordu. Başak, Defne, Sevda ve Almira bizi temsil ediyordu aslında.

İmam hatip öğrencisiyiz ,bu kitap ikimiz içinde bir ilkti, ilk kez bir kitap yazdık. Ve bu beraber yaptığımız ilk ve son şeydi.

Neyse daha fazla uzatmak istemiyoruuum :D

Bu kitap, bu hikaye bitmiş olabilir ama ben piyasadan çekilmeyi pek düşünmüyorum :)
Bir aralar başlamış olduğum KIZIL'IM
Kitabıma devam edeceğim. KIZILIM'A da bir şans vermenizi tavsiye ederim:)

Kendinize iyi bakın, Gece'nin Kaderini unutmayıınn❤🙃

Yorumlar kısmına kitabımın linkini bırakıyoruumm 🧡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GECE'NİN KADERİ 🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin