DEFNENİN AĞZINDAN
Onlar bize bizde onlara bakıyorduk.
"Siz kimsiniz?" Dedim.
Aralarından biri cevap verdi"Asıl siz kimsiniz? Kamil amcanin evinde ne yapıyorsunuz?"
Kamil amca dediği bu evin önceki sahibiydi sanırım.
Almira duruma açıklık getirdi
"Biz bu evi satın aldık.""Nerden inanıcaz size? Belki dolandırıcısınız?" bu seferde başka bir çocuk konuştu bir kaşını yukarıya kaldırarak.
Almira" Ya kardeşim bizim dolandırıcı gibi görünen halimiz mi var?"
Sevda "tamam madem inanmıyorsunuz arayin şu kamil amcayı sorun evi satın mi aldık yoksa hırsız mıyız" dedi net bir ses tonuyla.
"Peki. Ara kerem bakalım doğru mu söylüyorlar"
İsmini kerem olduğunu öğrendiğim çocuk telefonu çıkardı. Ve kamil amcayı aradı Bir kaç calıştan sonra telefonu açtı
"Alo? Oğlum kerem nasılsın"
Kerem "iyim amcam iyim de sana bişey soracağım"
Kamil amca bir şeyi hatırlar gibi cevap verdi
"Haa oğlum söylemeyi unuttum. Arayacaktım aslında seni ama yaşlılık işte. Neyse benim daire varya orayi sattım ben haberiniz olsun bugün geliceklerdi galiba"
Dördümüzde kollarımızı göğüs altında birleştirmiş kamil amcanın dediklerini dinliyorduk
Kerem "geldiler amcam geldiler"
Demişti. Başını kaldırmadan"Oğlum bak adanadan gelmişler kızlar. Birbaşlarına göz kulak olun"
Kerem" tamam amca sen merak etme. Neyse ben seni tutmayayım görüşürüz ellerinden öpüyorum"
"Sağol oğlum görüşürüz"
Diyip telefonu kapatmışlardı
Sevda "Ee şimdi inandınız mı?"
"Tamam ya anladık nerden bilelim yani! "
Çocuğa bak ya bi de trip atar gibi cevap veriyor.
"Tamam öğrendiniz işte çıkın gidin şimdi evimizden" Almira sinirle bunları söylerken. Çocuk birdaha cevap vermek için ağzını açtığında.
Kerem olarak tanıdığımız çocuk ona eliyle sus işareti yaptı. Ve iyi akşamlar diyip çıkıp gittiler.Sevda" hırsızmışız! Hasbam!"
"Tamam kızlar. Yanlış anlaşılmaydı hâloldu."
Almira " ben Almira ŞAFAKOĞLU'YUM. Nasıl bana, bize hırsız derler ya? Neyse sakinim."
Sevda"Bu sakin halinse... Şu çocuklarla hiç iyi anlaşmayacak gibiyiz"
Başağı onaylayarak kafamı salladım
"Katılıyorum."
Almira" hadi otele gidelim hem eşyalarda gelmedi"
Evden çıkıp kapıyı kitledik.
Araba binip hotele doğru yol aldık.EMIRIN AĞZINDAN
Bu durumdan çok sıkılmaya başlamıştım artık. Defneyi gözümün önünde görmemişim beni deli ediyordu.
Kapı çalmıştı"Gir!"
Sesimle kapı açıldı namığın elinde defnenin babası vardı. Onu getirmesini ben söylemiştim."Abi şeref beyi getirdim"
İlk şerefe ondan sonra namığa baktım
"Tamam sen çık" namık çıktıktan sonra kapıyı kapattik sevgili müstakbel kayınbabamla baş başa kalmıştık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'NİN KADERİ 🌙
Novela JuvenilAdana'da yaşayan 4 yakın kız arkadaş Aralarından biri Defne DURMAZ, babası tarafından bir mafya ile zorla evlendirilmek isteniyor. Düğün gecesi dört yakın arkadaş Defne, Başak, Almira ve Sevda yaptıkları plan doğrultusunda İstanbul'a kaçıyor, bilmed...