22.Bölüm

117 3 0
                                    

Bu kadar kolay olacağını düşünmediniz değil mi?...

KEREM'İN AĞZINDAN

Klübenin içerisinde dağıldık birer köşeye öylece düşünüyoruz.

Bu kadar kolay olacağını düşünmüştük.

"Ben demiştim, mafya demiştim yakalayamayız demiştim. Belkide herşey bitti.. "

"Almira karamsar konuşma bak çarpıcam ağzına"
Başakla Almira tartışıyor Sevda ve Ayaz köşede ağlaşıyor Burak ve Özgür iki yanımda oturmuş, sanki hepsi burda ama ben burada değilim.

Bedenim buradayım dese bile ruhum kayıp şimdi. Ne olduğunu anlayamıyorum buralara nasıl geldim neler oldu bunu kabullenemiyorum...

...

DEFNE'NİN AĞZINDAN

"Hep böyle kaçacak mısın? "

"Bu kaçmak değil seni korumak.! "

"Kimden koruyorsun ya sen beni? Senden başka kim zarar verebilir bana? "

Burnundan derin bir nefes soldu ve cevap vermedi.

"En iyisi biraz radyoyu açalım. Sevgili karıcığım"

Senin karın kadar başına -... Sakinim

Radyoyu açtı. 1-2 dakika reklam dinledikten sonra bir şarkı çalmaya başladı. Daha önce duymadığım bir şarkı. Sözleri, çok anlamlıydı.

Ne ki benden istediğin?

Bana sormadın isteğimi...

Sözüne tuzak düşmemeliyim, düşmemeliyim..

"Bak! " dedim Emir'e dönerek
"Şarkı bile benim söyleyemediklerimi söylüyor. "

"Bana sormadın isteğimi"

Hiç oralı olmadı. Ama kızdığını fark ettim ve başımı cama yaslayıp uyumaya çalıştım...

***

"Defne,defne hadi kalk güzelim geldik"

Emir'in sesiyle uyandım.
"Nerdeyiz, nereye geldik? "

"Evimize! Bize ev aldım bak "

Biz, asla biz olmayacağız.

"Beni bırak lütfen, yetmedi mi peşinden sürüklediğin mal gibi satın aldığın? "
Gözlerim dolu dolu ben bu kelimeleri sarf ediyorum ama beni dinlemiyor.

Kapıdan içeriye girdik. Ev iki katlıydı.

"Beğendin mi yeni evimizi? "

Sinirle cevap verdim.

"Ne kadar rahatsın? Polisten falan haberin var mı senin? "
Sorduğum soruya ne cevap verecekti bakalım.

"Var canım olmaz olur mu? Ama onların benden haberi yok. Olamaz da" sırıtarak manzarayı izlemeye devam etti.

"Neden bu kadar güveniyorsun kendine ya seni şikayet ederlerse? "

"Edemezler Defne! Ede-mez-ler. Senin arkadaşların bilir beni merak etme. "

"Onlar bilebilir ama Kerem? Ayaz? Burak? Ya ortağın Özgür? Güçlü bir ailesi olduğunu duymuştum.
ya seni yakalatırsa. " şeklinde ona sorular sordum ama sadece sustu.

Bende sustum. Sustuk ve biraz oturduk.

"Yorgunsun çık yukarıdaki odalardan birinde yat dinlen" sert ve tek düze bir sesle bana emretti. Ve bende en azından kafa dinlerim diye yukarıya çıktım.

GECE'NİN KADERİ 🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin