Helloğğ bölümler geç geliyorr kusura bakmayın bu aralar tek yazıyorum.O zaman bölüme geçelim.
İyi okumalar 🍀
Doğum günümde yeniden doğmuştum. 27 Ocak artık babamın kutlamayı bile unuttuğu doğum günüm değildi. 27 Ocak artık yeniden doğduğum ve Kerem'e yaşayarak sarıldığım doğum günümdü.
Saat 8.34 ve yataktan kalkmak istemiyorum. Başak kalkmış, dışarıda bir koşuşturma var ama sebebini bilmiyorum. Kalkıp bakmaya halim yok gibi hissediyorum.
Gözlerini ovuşturdum o sırada kapı tıklandı.
"Defne, girebilir miyim? "
Kerem'in sesiydi. "Gel" dedim.Kapıyı açıp içeriye girdi. Hemen yatağımın yanına diz çöktü.
"Hayatımda ilk defa bu kadar güzel bir uyuyan güzel görüyorum. "
Gözleri gözlerime odaklanmışken bu cümleyi kurdu. Vücuduma bir ısı yayıldı. İçimde demir eridi sanki.Heyecanla "Bende hayatımda hiç bu kadar yakışıklı bir şair görmedim yemin ederim" diyiverdim.
Yemin mi edersin Defne?
Yemin etmesen inanmayacaktı zaten!Kerem gülümsedi. Sonra ayağa kalktı
Ve burnuma bir öpücük kondurdu."Hazırlan gel. Kahvaltı edelim Cafe'ye gideceğiz."
Sonra kapıya yöneldi.
"Tamam patron" dedim sırıtarak. Kerem çıktığında dolabımı açtım ve klasik bir Defne kombini yaptım.Salaş kiremit rengi bir kazak, beyaz pileli bir mini etek ve beyaz spor ayakkabı.
Aynada saçlarıma baktım. Taradım ve düzleştirdim. Sonra odamdan çıktım."Ama güzelim bak Kerem ve Defne bile olduysa bizim Ay'a çıkmamız lazım" Özgür'ün sesi içeriden geliyordu. Salondan içeriye girdim. Ve kerem yanındaki boş sandalyeme oturdum.
"Zorlama istersen Özgür bak çay sıcak tam da tersime geliyorsun bardak elimden kayabilir ona göre" Başak Özgür'ü terslerken neşeyle bir günyadın dedim.
"Günaydınn"
Ayaz gülümseyerek göz kırptı. "Günaydın sabah güneşi yengoçikolattam"Yengoçikolattam mı? O ne yaa..
"Yengoçikolattam mı? O ne lan öyle? "
Kerem'in de tuhafına gitmiş olacak ki bu cümleyi şaşkınlıkla kurdu."Ne var ya bence tatlı bir lakap "
Omzunu silkerek kahvaltısına devam etti."Benim taktığım lakap daha güzel dimi brocuğum? Günaydın Brocuğumm" Burakla ellerimizi tokuşturup selamlaşmamızı yaptık.
"Günaydın kızıl'ım hadi hızlıca kahvaltımızı bitirelim işimiz var"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'NİN KADERİ 🌙
Teen FictionAdana'da yaşayan 4 yakın kız arkadaş Aralarından biri Defne DURMAZ, babası tarafından bir mafya ile zorla evlendirilmek isteniyor. Düğün gecesi dört yakın arkadaş Defne, Başak, Almira ve Sevda yaptıkları plan doğrultusunda İstanbul'a kaçıyor, bilmed...