"Bilmiyorum... Ama öğreneceğim sen şu suyu iç" bana bir şişe şu uzattı suyu içip sakinleşmeye çalıştım sonra şoföre eve gidelim dedi eve gidene kadar kendime gelemedim ve hiç konuşmadım.
Eve geldiğimizde beni odama kadar çıkardı ve arabaya binip adamlarıyla gitti. Nereye gittiğini bilmiyordum çok da umursamıyordum. Yatağıma yatıp uyudum yarın düğün günümdü...
Bütün gece kabuslarla 4-5 kez uyandım, uyudum.
Sabah uyandığımda emir yine yanımdaki koltukta oturuyordu."Günaydın güzelim hadi kahvaltı edelim 1-2 saate makyöz ve kuaförler gelir ben kahvaltıya iniyorum" dedi ve oradan çıktı. Bende üstüme siyah t-shirt ve kareli pantalon giydim.
Saçımı da tarayıp açık bıraktım ve aşağı indim.Emir kahvaltı masasında oturuyordu.
Bende yanına oturdum."Çok güzel olmuşsun"
Biliyorum demek isterdimGülümseyip "teşekkür ederim" dedim
"Sana makyaj yapmasınlar ya sen güzelsin zaten"
Allah Allah paşam! Bu konuşma çok saçma olmaya başladı daraldımm!
Kahvaltı bittikten sonra;
Emir "ben kuaföre gidiyorum randevu saatim geldi sen bekle birazdan seni hazırlamaya gelirler" dedi ve çıktı gitti.
Füsun hanım gelip masayı toparladı.
Bende odama çıktım.bir süre sonra kapı çaldı füsun hanım içeriye girdi
"Defme hanım makyözler geldi içeriye alayım mı?""Tabi tabi gelsinler" içeriye bi 6-7 kişi geldi.
Ohaa!sadece bir kişiyi hazırlayacaksınız 10 kişiyi değilAralarından bir kişi konusmaya başladı
"Merhaba defne ben Aysun, güzellik uzmanıyım siz gelinliginizi giyin arkadaşlar size yardımcı olacaklar sonrada saç, makyaj, tırnak falan yapariz"Gelinliğimi giydim 30-40 dakika sürdü. Hemen makyaj masasına oturdum 3 kişi saç, 2 kişi makyaj malzemelerini masaya dizmeye,
2 kişide üzerimdeki gelinliği düzeltmeye başladılar.5 SAAT SONRA
Saçlarım dağınık topuz makyajım beyaz-kahve tonlarında, tırnaklarım ise beyaz şekilliydi.
Kuaförler eşyalarını toplayıp gittiler. Odamin balkonuna çıkıp bahçeye baktım. Organizasyon ekibi bahçeyi hazırlıyordu
Mavi,beyaz aralıklı bir konseptti. Odama tekrar girip saate baktım saar altıydı. Saat sekiz gibi de düğün başlayacaktı. Telefonuma girdim
Whatsapptan "Bacılarr💍" adlı gruptan mesaj gelmişti almira koymuştu grubun adını.Sevda- hazırlık nasıl gidiyor?
-bitti
Almira- fotoğrafını atsanaaa
-bekleyin
Boy aynasının karşısına geçip fotoraf çektim attım.
"Bacılar💍" grubuna bir fotoraf gönderildi
Almira- emirin dibi düşecekkk!
-Almiraa!
Sevda-Ayy gülmekten koltuktan düştüm ahahaha
Başak- biraz ciddi mi olsak diyorum?
-tamam. Sevda kırıldı mı bir yerin?
Sevda- ayağımı hissetmiyorum
Almira- ben mi sana dedim düş diye?
Başak- kizlarr! Konumuza dönelim almira ve sevda sizde şık bir şeyler giyin davetiymiş gibi
Almira- ok o iş bende sevda kızz bana gel hazırlanalim
Sevda- okeyyss
-kızlar ben kapatıyorum görüşürüzz
Başak- kendineiyi bak kuzumm
Gülümseyip telefonu masay koydum. Dolabımi açıp küçük boy sırt çantamı aldım içine bir kaç kıyafetime koydum çantayı kenara koydum ve yatağa oturdum.
Saat 18.30 ve tam bir buçuk saat sonra davetliler gelmeye başladı. Ben yatağıma oturmuş üzerimde gelinlik, aklimda plan, düşünüyordum. Bir süre sonra emir içeriye girdi. Hayran gözlerle bana bakmaya başladıGözlerin çıksın inşallah!
Emir" çok güzelsin defne'm"
"Teşekürler" dedim.
Makyaj masasındaki ruju eline alıp koklamaya başladı.
Sonra bana doğru gelmeye başladı. Ellerine belime doladı. Beni kendine çekti.Emir" rujunun kokusu çok güzel eminim tadı da güzeldir." Sırıtmaya başladı.
Kendimi geriye doğru çektim.
Kendimi çekmemle, yüzündeki gülümseme kayboldu ve alnındaki damarlar ortaya çıktı. Beni kendi tekrar kendine çekip dudağıma direkt yapıştı.
Karşılık vermeyince sinirlenmiş olacak ki
Dudağımi ısırdı. Isırmasıyla dudağım kanamaya başladı. Ağzımda metalimsi bir tat hissetim. Ve mecburen karşılık verdim. Kendime ihane etmiş gibi hissediyordum. Nefesi kesilince geri çekildi. İkimizde nefes nefese kalmıştık. Tam odadan çıkarken.
"Güzelimm rujunun yarısını almışım tazele istersen" gözünü kırpıp odadan çıktı.Pis herif! Nefret ediyorum sendenn!
Tekrar yatağa oturup saatin gelmesini bekledim. Bir süre sonra düğün alanı dolmuştu. Balkondan gelenleri izlemeye başladım
"Bacılar💍" grubundan bir mesajiniz var
Bildirimi geldi. Telefonu elime aldim ve gruba girdim
Almira- gelin hanım bahçeye girmiş bulunmaktayız😎
inanmıyorum acaba başak ne zaman gelir.
5-10 dakika sonra kavga sesleri duydum balkona çıktığımda almira ve sevda aynı siyah elbiseden giymiş pişti olduk kavgasını yapıyordu.
(Almira ve savdanın elbisesii)
Zeki kankalarım yaa!
Tüm korumalar kavganın olduğu tarafa gitti.
Cama biri taş attı. Başak gelmişti. Hemen önceden birbirune doladığım çarşafları aşağıya sarkıttım ve aşağıya indim.Başak" defne şu hanımhanımcık ayakkabıları çıkarda getirdiğim sporları giy"
"Tamam anneciğim kızma"dedim alaycı bir sesle ve elindeki poşeti alıp ayakkabıları giydim.
Gelinliği değiştirecek vaktimiz yoktu.
Almira ve sevdanın kavgası bitmişti. Hemen arka kapıda olan park halinde duran almiranın arabasına doğru giderken arkama dönüp
Bir kez daha sövdüm kalanlaraSevda"hadi hızlı olun tabi düğüne kalmak istemiyorsanız"
Hızla arabaya bindik. Evet gidiyorduk herkeze,herşeye rağmen yeni ve bilinmezliklerle dolu bir hayata gidiyorduk...Hepinize selam karne gününe 1 hafta gibi bir süre kaldı umarım takdir veya teşekkür alıyorsunuzdur.
Karakterlerimiz Sonunda kaçabildiler.
Bakalım bir sonra bölümde neler olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'NİN KADERİ 🌙
Genç KurguAdana'da yaşayan 4 yakın kız arkadaş Aralarından biri Defne DURMAZ, babası tarafından bir mafya ile zorla evlendirilmek isteniyor. Düğün gecesi dört yakın arkadaş Defne, Başak, Almira ve Sevda yaptıkları plan doğrultusunda İstanbul'a kaçıyor, bilmed...