Yazarın anlatımıyla
Defne'nin önünde artık hiç bir engel yoktu. Ruhuna bağlı zincirleri yoktu, korkuları yoktu.
Sevdiği adam, oğlu, ve arkadaşlarıyla tamamen bir aileydi artık. Onunda gerçek bir ailesi vardı artık...
Tam herşeye alışmışlardı, herşey yoluna girmişti ki Şeref Durmaz'ın yani Defne'nin babasının öldüğü haberi geldi. Alkol nedeniyle organları iflas etmiş ve o evde bir başına ölmüştü.
Defne cenazeye gitmedi, çünkü o babasını içinde öldürüp de gömeli çok uzun zaman olmuştu.
***
Emir, uzun zamandır kendisini rahatsız eden, kardeşinin katilini. Erdem'i kiraladığı bir depoda öldürdü.
Bir süre sonra Erdem'in yakınları kayıp başvurusu yapınca ceset polis tarafından bulundu ve deliller sonucu Emir Karaaslan arananlar listesine girdi.
Kaçak yollarla Adana'daki villasına dönen Emir Karaaslan yıllar önce Defne'yi o eve ilk getirdiği, onun için ayırdığı odada ateşli silahla intihar etti.
İntihar mektubu bir ruj'un altında bulundu. Mektupta yazanlar şunlardır...
Ben, Emir Karaaslan. Uzun uzadıya sicilimi dökmeyeceğim. on yedi yaşımda aşık olduğum kadını babasından başlık parasıyla aldım ve onu zorla alıkoydum. Neden yaptı diye düşünmeyin! Sadece sevdim. Ve karşılığını alamadım. İçimdeki hırsı dizginleyemedim onu anlamaya çalışmadım. onun hayatının daha yeni başladığını biliyorum. Bunca yıl aslında yaşamıyordu. Sevgili Müstakbel karıcığıma söyleyin, artık her köşe başını ürkerek dönmesin...
...
SON
Bölüm sonu desem ne kadar doğru olur?
Kitap sonu?
Yaşam sonu?Bitti...
Bugüne kadar yanımızda olan ve kitabımıza destek veren herkese çok teşekkür ederiz.
Eğer istenirse yazar tanıtımı yapmayı düşünüyoruz. Ama bir fikrinizi alalım. Sanırım başka söylemek istediğim bir şey yok:)
Hoşçakalın ve Gece'nin kaderini hiç unutmayınn....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'NİN KADERİ 🌙
Teen FictionAdana'da yaşayan 4 yakın kız arkadaş Aralarından biri Defne DURMAZ, babası tarafından bir mafya ile zorla evlendirilmek isteniyor. Düğün gecesi dört yakın arkadaş Defne, Başak, Almira ve Sevda yaptıkları plan doğrultusunda İstanbul'a kaçıyor, bilmed...