Öncelikle merhaba <3
Bölümü yazmaya geldimm. Ama yorgunum.
Umarım yorgunluğum bölümün ilerleyişini etkilemez,buarada kitap kapağını değiştirdik nasıl olmuşş? neyse bölüme geçelimm.
İyi okumalar.Saatlerdir televizyon izliyorum ve aşırı sıkıldım. Emir hala eve dönmedi. Ha önemsediğimden değil sadece o varken daha çok olay oluyor.
Ben bunları düşünerek televizyona bakarken Kapıdan birisi girdi.
Hah iti an çomağı hazırla.!
"Sevgilim uyanmışsın, nasılsın? "
Göz devirerek cevap verdim.
"Daha iyi olduğum günlerde olmuştu"Gülümseyerek paltosunu astı ve gelip hemen yanıma oturdu.
Rahatsız olmuş bir ses tonuyla
"Bu kadar dipdibe oturmamıza gerek var mı? "
Dediğimde koltuğun diğer köşesine doğru kaydı.Böyle daha iyi
"Ne izliyoruz peki Defne hanım? "
Sorduğu soruyla birlikte aslında ne izlediğimi bile bilmediğimi fark ettim. Yine düşüncelere dalmıştım.
"Hiç öylesine açtım sonrada dikkatim dağıldı izleyemedim" diye cevap verdim.
Kumandayı elimden alıp bir film aramaya başladı."Korku filmi sever misin? " sorusuna imalı ve iğneleyici bir cevap verdim.
"Sevmem korkarım adı üstünde korku filmi, onu ancak korkmak isteyen psikopatlar izler"
Sırıtarak muzip bir yüzle bana baktı.
"Peki o zaman romantik film izler miyiz güzelim? "Aklından neler geçiyor Emir karaaslan??
Titrek bir sesle cevap verdim.
"Onuda sevmem mıç mıç vıcık vıcık... Yok onu da açma"Bir kahkaha patlattığında şaşkın gözlerle ona bakarak neden böyle güldüğünü anlamaya çalışıyordum.
"Neye gülüyorsun Emir? "
"Romantik filmlerden korkmana! "
"Korkmuyorum!! "
"Öyle mi küçük hanım " sırıtarak televizyondaki kapağı yağmurun altında öpüşen bir kadın ve bir adam olan filmi açtı.
"Ya hayır Emir istemiyorum"
Diye itiraz ettiğimde beni umursamadı bile."Tamam o zaman sen doya doya izle ben odama çıkıyorum"
Diyerek trip attığımda gözlerini üzerime dikti."Dur, biraz konuşalım filmi falan boşver"
Yüzüne anlamsız bir ifadeyle baktım.
"Gel otur şuraya"
Diyerek yanını gösterdi. Gidip oturdum."Bak Defne ben se-"
Konuşması yarıda bölündü çünkü telefonu çalıyordu.Telefonu sessize alarak konuşmaya devam etmek için bana döndü.
Ama telefon bir kez daha çaldı.
"Açsana belki önemlidir"
Dediğim sırada o da onayladı ve telefonu açtı.E:alo?
...
E:aloo???
...
EMİR'İN AĞZINDAN
E:aloo???
"Ses vermiyor mu? " Defne'nin sorusuna başımı evet der gibi salladım.
? :Alo! Emir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'NİN KADERİ 🌙
Teen FictionAdana'da yaşayan 4 yakın kız arkadaş Aralarından biri Defne DURMAZ, babası tarafından bir mafya ile zorla evlendirilmek isteniyor. Düğün gecesi dört yakın arkadaş Defne, Başak, Almira ve Sevda yaptıkları plan doğrultusunda İstanbul'a kaçıyor, bilmed...