BAŞAK DEMİR'DEN
Sevda'nın odasında elbisemi, saçımı ve makyajımı yapıyorduk. Saat on'u geçmiş olmalıydı. Özgür öğleden sonra saat Bir gibi gelecekti. Normalde sabah erken gelecekti ama bir aksilik olduğunu söylemişti.
Sevda'nın bana seçmiş olduğu siyah elbiseyi üzerime giydiğimden beri abartılı olduğunu söylesemde beni dinlemiyor ve saçımı gelinin kız kardeşi gibi şekilden şekile sokuyordu.
(Başak'ın elbisesi)
Tamamladığı saçlarıma son kez saç spreyi sıkan Sevda övgüyle aynadan bana baktı.
"Ta-daaa"
Dedi ve gururla ellerini çırptı. Gerçekten güzel olmuştum. Ama sadece bir karşılama için fazla abartı değil miydi?Ayağa kalkıp boy aynasında kendimi süzdüm.
O sırada Defne odaya girdi.
"Oha Başak çok güzel olmuşsun" heyecanla yanıma geldi. Ve elimden tutup beni etrafımda bir tur döndürdü.
"Ya utandırma kızım. Abartılı oldu zaten. "
Sevda ve Defne omuz omuza yaslanıp beni süzdüler.
"Yoo gayet güzel siz ordan direk nikah salonuna gidin bence" diyerek Almira odaya girdi.
"Almiraa" diyerek kollarımı göğsümde bağladım
"Tamam yaa tamam" dedi. Ve yaklaşıp beni iyice süzdü.
"Eehh yeter ama nazar değdireceksiniz" diyerek yüzümü ellerimle kapattım.
Kızlar gülüşürlerken odanın kapısı bir daha açıldı.
Burak, Ayaz ve Kerem içeriye girdi.
"Sevda'm valla senden korkulur" dedi Ayaz dikkatle bana bakarken.
"Niye? " dedi Defne.
"Baksana Kıza bizim erkek fatma gitmiş yerine pamuk Prenses gelmiş"
Dedi sırıtarak. iki adımda Ayaz'a uzanıp bir yumruk indirdim."Oofff acıdı ama bak. " dedi ayaz dalga geçerek.
"Eee Kim götürüyor prensesimizi prensimize? " dedi Sevda üzerimdeki elbiseyi düzeltirken.
"Biz Defneyle bırakırız zaten ordan da bir yere gideceğiz. " dedi Kerem. Benim için fark etmezdi.
"Tamam o zaman hadi çıkalım. Ben çantamı alıp geliyorum"
Dedi Defne ve oradan çıktı."Ee hadi prenses sende gelde arabada bekleyelim Sultanımı" diyerek. Kerem kolunu uzattı. Nazikçe koluna girdim.
Yavaşça apartmanın içinde merdivenleri inerken keremin kulağına fısıldadım.
"Sen benim abim oldun" dedim. Şaşırarak bana baktı.
"Ama sen benden bir yaş büyüksün baldız" dedi gülümseyerek .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'NİN KADERİ 🌙
Teen FictionAdana'da yaşayan 4 yakın kız arkadaş Aralarından biri Defne DURMAZ, babası tarafından bir mafya ile zorla evlendirilmek isteniyor. Düğün gecesi dört yakın arkadaş Defne, Başak, Almira ve Sevda yaptıkları plan doğrultusunda İstanbul'a kaçıyor, bilmed...