Emir Karaaslan, gelmişti kendisi tekdi ailesi yoktu ama bir sürü adamı ve koruması vardı ve burda en az 10 araba vardı.
Biraz korkmadım değil, yalan yok bu kadar silahlı adam...
Ona doğru ilerledim . Babam hemen evden çıktı ve yanımıza geldi.
Emir "Defne hazır mısın? Müstakbel karıcığım" Emir Karaaslan'ın karısı olmak.."Hayır değilim 5 dakikaya hazır olurum Emir Bey"dedim . Bozulmuştu sanırım . Kolumdan tuttu ve kulağıma fısıldadı.
" Emir Bey değil kocacığım diyeceksin sevgili karıcığım"
Bu nasıl bir özgüvendi böyle sanki ben onun oyuncağıydım ve o ne derse onu söyleyecektim.Kolumu elinden kurtarıp cevap vermeden eve girdim ve sinirle bir iki parça kıyafeti çantama koyup aşağı indim. Arabaya binmiş beni bekliyordu.
Şerefsiz babam da bahçede sandalyeye oturmuş paralarını sayıyordu. Direkt arabaya ilerledim. Kapıyı korumalardan biri benim için açtı . Ben binince kapıyı kapattı sonra bütün korumalar arabalara bindi .
Sokaktan çıkıp yola girdiğimizde tek nefeste sorumu sordum.
"Düğün ne zaman olacak? "
Pis bir gülümsemeyle bana döndü
"İki gün sonra birtanem, Cumartesi gecesi. "
Cevap vermedim. Umarım Başağın yaptığı plan düzgün bir şeydir.On dakika kadar sonra büyük bir konağın avlusuna girdik. Kapıyı yine bir koruma açtı indim ve konağı süzdüm. Ben burda kaybolurum.
"Karıcığım senin odan yukarıda benimkinin karşısında tabii bir süreliğine ayrıyız , Füsun hanım Defne'ye odasına kadar eşlik edin. "
Hemen karşımda 1.57 boylarında yaşlı bir kadın sanırım konağın hizmetlisiydi. Eliyle içeriyi işaret ederek.
"Hoşgeldiniz Defne hanım buyrun size odanızı göstereyim. "
Başımla onayladım ve kadını takip ettim.Yukarı kata çıktık ve koridorun sonundaki odanın önünde durduk.
" burası odanız Defne hanım. Ben aşağıya iniyorum bir şeye ihtiyacınız olursa seslenin hemen gelirim. "
"tamam Füsun hanım saolun"
Dedikten hemen sonra direkt odama girip kızlara düğün tarihini yazdım. Ve herşeyin yolunda gideceğini hayal ederek uykuya daldım....Uyandığımda yanımdaki sandalyede oturmuş beni izliyordu. Takıntılı manyak. "Uyandın mı sevgili müstakbel karıcığım"
Soruya bak.. Yok uyanmadım.
"Bütün gece beni mi izledin?" dedim manyaktır sonuçta yapar.
"Evet Defne çok güzel uyuyordun" konuşurken pis pis sırıtıyordu. Yerimden kalkıp telefonumu elime aldım saat sekiz buçuk olmuştu.Üzerimi değiştirip kızlarla kafede buluşmam gerekiyordu ama izin almak için bu Zübbeye iyi davranmalıydım.
"Arkadaşlarımla buluşmam gerekiyor bugün , üzerimi değiştireceğim dışarıya çıkar mısın? "Dedim yüzü değişti kaçmamdan korkuyor olmalıydı.
" peki canım şoför seni bırakır ama çok geç dönme ben özlerim seni"pis herif özlermişmiş
"Tamam o zaman sen çık ben üzerimi değiştireyim. "Diyip kapıyı açtım elimle dışarıyı işaret ettim. Çıkarken öpücük attı ve aşağı indi. Hemen kapıyı kapatıp kilitledim. Belli olmaz o manyak pat diye içeri dalabilirdi.Hemen çantamdan bol paça kot pantolonunu çıkarıp üzerime giydim. Üstüne de kırmızı sweatshirtimi giyip. (Medya'da varr) Saçlarımı At kuyruğu yaptım ve ağaşıya indim. Emir masaya oturmuş, Füsun hanım da ona çay koyuyordu. Beni gördü.
" Günaydın Defne hanım. "
"Günaydın" diye mırıldandım.
Emir arkasına dönüp beni süzdü.
"Kırmızı sana çok yakışmış Canım sen hep kırmızı giy"Sırf sen beğendin diye bir daha kırmızı giymeyeceğim manyak
"Teşekkür ederim ben çıkıyorum , kahvaltıyı arkadaşlarla yapacağız. "
Kafasını salladı ve cevap verdi. "Tamam Defne'm akşam görüşürüz"
Cevap vermeden bahçeye çıktım.Şoför kapıyı açtı hemen arabaya binip kızlara mesaj attım. "Ben çıktım kafeye geliyorum"
"Nereye gidiyoruz Defne hanım? "
"******* kafeye"dedim pencereden dışarıyı izlemeye başladım. 20 dakika kadar sonra kafeye gelmiştik arabadan inerken. " ben dönüşte yürümek istiyorum sen git"dedim ama şoför itiraz etti. "Hayır Defne hanım ben beklerim. " Başımla onayladım . Ve kafeye girdim.Kızlar çaylarını almış beni bekliyorlardı. Hemen yanlarındaki boş sandalyeye oturdum. Almira hemen konuşmaya başladı. "Eee Defne'm enişte nasıl iyice tanıştınız mı" kıkırdadı bende çok ciddiye almadım. Başak hemen araya girdi. "Tamam bırakın şakaları planımızı anlatıyorum. Defne seni odaya çıkardıklarında biz düğün davetlisi gibi bahçeye giricez ben çaktırmadan arka bahçeye senin pencerenin altına geleceğim. Almira ve Sevda ön bahçede kavga çıkartacak. Ve bütün korumalar ön bahçeye akın edince sen camdan atlayacaksın ben seni tutucam. Almira ve Sevda 'da kavgayı bir iki dakika da bitirip arabayı arka kapıya getirecek. Ve biz de binince herşey tamam olucak İstanbul'a kaçacağız. Koca şehirde bizi bulamazlar. Var mısınız? "
Almira"varım sonuna kadar varımmm"
Sonra Sevda " sizinle herşeye varım ben"dedi.
Şaşırmıştım nasıl yani onlar da mı benimle kaçacaktı.
"Ne yani siz de mı benimle kaçacaksınız? " dedim.Hepsi aynı anda "tabii ki" diye bağırdı.
"Ama sizin okulunuz var kızlar aileniz size karşı tavır alır aranız bozulur yapmayın. " dedim başak kararlı bir ses tonuyla cevap verdi.
"Ortaokulda verdiğimiz sözü unutmayalım her zaman ve her şeyde birlikte olacağız. Birimiz üçümüz, üçümüz birimiz için. " gözlerim doldu. Almira "ağlama hemen sulu göz yaa" . Sonra Sevda çıkıştı. "Ağlama Defne'm kıyamamm""İyi ki varsınız " dedim artık gözlerimden yaşlar süzülüyordu.
Sevda "dayanamayacağım sarılıcam ben bu sulu göze" dedi ve boynuma sarıldı. Sonra Almira geldi sarıldı ve en son Başak hepimizi sarmaladı bir abla gibi kollarının altına almıştı hepimiz ağlıyorduk. Arkadaşlık buydu. Gülerken de ağlarken beraber olmaktı...Selamm okurcanlarımm :) bu bölümde ağlayan duygusal okurlar olmuş olabilir onlara burdan kocaman bir ❤yolluyorum sizi seviyorum.... :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'NİN KADERİ 🌙
Teen FictionAdana'da yaşayan 4 yakın kız arkadaş Aralarından biri Defne DURMAZ, babası tarafından bir mafya ile zorla evlendirilmek isteniyor. Düğün gecesi dört yakın arkadaş Defne, Başak, Almira ve Sevda yaptıkları plan doğrultusunda İstanbul'a kaçıyor, bilmed...