DEFNE'NİN AĞZINDAN
Kahvaltıyı edeli birkaç saat oldu hepimiz öylece evde oturuyoruz Almira ve Sevda içeride dizi izliyor. Sevda odasında kitap okuyor ve ben, ben Sessizce dışarıyı seyrediyorum 1 hafta önce Adana'dan kurtulmak için ağlayarak seyrettiğim gökyüzünü şimdi istanbulda özgürce ve mutlu bir ruhla izliyorum.
Hayat fazla tuhaf...
Kapı tıklandı. "Geell" diye kapıdakiye seslendim gelen Almiraydı.
"Defne hadi üstünü giy gidiyoruz"
Şaşkınlıkla almiraya baktım"Nereye?"
Almira"Dün demiştim ya babam hesabıma para göndermiş diye onu almaya gidelim hem bir havada alırız"
"Off almira sen böyle üstünü giy gidiyoruz diyince korktum bir an"
Almira gülmeye başladı
"Kızım sen iyi misin nereye gidebiliriz ki. Neyse hadi hazırlan bizde hazırlanacağız şimdi"
Çantamı açtım çok kıyafetim yoktu arasından hemen bir tane seçtim kıyafet de almam gerekiyordu.
( Defnenin giydiği kıyafet)
...
Bankadan çıkmıştık ve nusret amca hiç beklemediğimiz bir miktarda hesaba para atmıştı. Alışveriş merkezine doğru gidiyorduk. Almira daha önce istanbula gezmek için gelmişti bu yüzden az da olsa biliyordu buraları...Alışveriş merkezine gelmiştik.
Sevda" ohaa! Çok büyük lan burası"
Sevdanın verdiği tepkiyle hepimiz gülmüştük.
Almira" ilk önce ev ihtiyaçlarını alalım somrada kendimize bir şeyler bakarız"
Almiranın dediği şeyle başımızı onayladık.
..
Market sepeti ağzına kadar doluydu
Başak" babana üzülüyorum almira.."
Almira arabayı başağın üzerine doğru sürmeye başladı.
Almira" biz buna baba parası diyoruz canımm"
Sevda" ee hadi kasaya gidelim artık maşallah bütün marketi aldık"
Kasaya gittik almira parayı ödedi.
Almira" işte şimdi gerçek alış veriş başlıyorrr!"
Almira bizi bir kıyafet mağazasına sürükledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'NİN KADERİ 🌙
Novela JuvenilAdana'da yaşayan 4 yakın kız arkadaş Aralarından biri Defne DURMAZ, babası tarafından bir mafya ile zorla evlendirilmek isteniyor. Düğün gecesi dört yakın arkadaş Defne, Başak, Almira ve Sevda yaptıkları plan doğrultusunda İstanbul'a kaçıyor, bilmed...