Defnenin ağzındanEn son Ankara'da dinlediğim şarkıyla 2-3 saat kadar uyumuşum, uyandığımda sevda da yanımda hala uyuyordu Başak ve Almira yer değiştirmişti.
Doğal olarak Başak yorulmuştu ve arabayı Almira sürüyordu. Almira uyandığımı anlamış olacak ki
"Günaydın uykucu kuşş" dedi aynadan bana bakarak . Gülümsedim
"Yoruldun mu Almira'm" dedim başını hayır der gibi salladı."Pekii nerdeyiz ben Ankara'dan beri uyuyorum sanırım" dedim gülerek. Almira hemen cevap verdi.
"İzmit'deyiz birtanem saat sekiz buçuk, dokuz gibi İstanbul'da oluruz."Çok az kalmıştı bambaşka bir hayata çok az kalmıştı...
EMİR'İN AĞZINDAN
Defne'm müstakbel karım dünden beri kayıptı. Adana ve çevre şehirleri aratıyordum ama daha tek bir iz bile çıkmamıştı.
Kapı çalındı. "Geel" dememle Namık içeriye girdi.
"Ne var Namık? "
"Abi akşam da yemek yememişsin bende Füsun hanımda sana kahvaltı istedim. Getirdim abi bunu ye yemezsen hasta olursun ben sensiz naparım abi"Namık evli değiliz oğlum ben ölürsem dul falan kalmıycaksın. Heyy Allahım ya
"Tamam Namık masama bırak çık! "
Namık odadan çıktı. Ve telefonum çaldı.
"Alo! "
X:alo Emir bey
"Sen kimsin? "
X: yakında öğreneceksin
"Ya s!kt!r!n gidin başımdan telefon şakasıyla uğraşacak halde değilim bebeler"
X: görürsün bebe kimmiş (kötü bir kahkaha atar)
Ve sonra telefonu yüzüme kapattı. Ne demek istiyor bu gavat!!
Namığa çağırdım 2 dakika sonra geldi.
"Namık oğlum arabayı hazırlat Nusret ŞAFAKOĞLU'NU takip edicez bugün şüpheleniyorum o adamdan. "
"Tamam abi "
Namık arabayı hazırlatana kadar bende duşa girdim. Ve üzerine siyah bir takım elbise giydim. Takım elbisemi dolaptan alırken gözüme damatlığım çarptı...
Aahhh Defne aahhh
Dolabı sertçe kapayıp takım elbisemi giydim.
Emir beyimizin giydiği takımm👇
Namık gelmeden ben aşağıya indim araba zaten hazırdı. Bütün korumları da alıp konaktan çıktım.ŞİMDİ BURDAN SONRASINI BU İŞTE BİR PARMAĞI OLANLAR DÜŞÜNSÜN...
Bölüm kısa mı oldu birazz???
Ama bence böyle daha güzel az'ar az'ar sindire sindire yaşayalım herseyiii 😁
Emir'in takım harikaa değil mı amaaa✨
~D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'NİN KADERİ 🌙
Novela JuvenilAdana'da yaşayan 4 yakın kız arkadaş Aralarından biri Defne DURMAZ, babası tarafından bir mafya ile zorla evlendirilmek isteniyor. Düğün gecesi dört yakın arkadaş Defne, Başak, Almira ve Sevda yaptıkları plan doğrultusunda İstanbul'a kaçıyor, bilmed...