2 AY SONRA
Kahveleri bardaklara koyup elime aldım diğer bardakları da Başak ve Almira aldı ve içeriye götürdük.
Bu akşam bizim evde oyun gecesi yapıyorduk ve size de sürpriz olacak küçük sırrımı bu gece açıklayacaktım.
Kerem'in yanına yerleştim. Bu oyunu takımlat halinde oynayacaktık. Tabu oynamak istediğim için zorla oyuna başladılar.
İlk takım olan Burak ve Almira başladılar. Almira anlatacak, Burak anlamaya çalışacaktı.
"Burak" dedi Almira elindeki karta umutsuzca bakarak.
"Yok ya bunu bilemez, başka ver defne" dedi. Başka bir kart çekip verdim."Burak" dedi bir daha.
"He canım? " dedi Burak tebessümle.Kelime Kumral idi.
"Aşkım bu ne? " dedi kendi saçlarını tutarak.
Burak sade ve sakin bir şekilde "saç" cevabını verdi."Peki bu nasıl bir saç hayatım? " dedi Almira heyecanla, bileceğinden emin gibiydi.
"Kız saçı? " dedi tereddütle, Almiranın kaşları havaya kalkınca düzeltti cevabını
"Senin saçın aşkım" dedi şirinlikle. Almiranın kaşları daha da çatıldı."Sarılı kahverengili saaçç" dedi bulmuş gibi.
"Ulan, ne deniyor sarılı kahverengili saça? " dedi Almira sinirle.
"Kumlu saç" dedi Burak. Hepimiz gülmeye başladığımızda Almiranın kulaklarından duman çıkıyordu nerdeyse.
"Bak sevgilim, bırtanem benim saçlarım ne renk? " dedi Almira alnını ovuştururken.
"Kumrall" dedi Burak sevinçle. Almira biraz öfke ve sevinçle Burak'ın boynuna atladı. İlk turu kazanmışlardı.
Şimdi sıra bizdeydi.
Önceden bilerek hazırladığım kartı hemen elime aldım.
"Başlıyorum aşkım" dedim ve karta baktım.
"Başla sonsuzumm" dedi yılışarak.
"Ya tamam kerem Konstantirayonumu bozma" dedim. Ve anlatmaya başladım."Biz neyiz? " dedim.
Heyecanla " Evli"dedi."Evet tamam, peki biz ne yaptık? " dedim. Umarım yanlış anlayıp bizi rezil etmezdi.
"Defne.. " dedi. Göz kırptı. " burda mı söyleyeyim hayatım? " dedi sessizce.
"Ya kerem onu mu diyorum. Evli insanların nesi olur? " dedim. Biraz düşündü.
"Çocukları olur, çocuk mu kelime? Çocuk? " dedi bulmuş gibi sevinerek.
"Hayır kelime çocuk değil. Ama bağlantılı zaten. Çocuk adama ne der"
Dedim heyecanla. Bu arada kelime Baba..."Baba" dedi heyecanla.
"Oluyorsun" diye tamamladım. Şaşırdı ve anlamadığımı düşünerek cevabı tekrarladı."Babaa" dedi. Bir daha bizimkiler anlamış arkamda sevinç çığlıkları yaşıyordu.
"Oluyorsun" diye tamamladım tekrar.
"Ne? " dedi gözlerini bile kırpmadan karnıma bakıyordu."Baba- " dedim sözümü kesti.
"Oluyorum, " sonra durdu elleriyle yüzünü ovaladı. "BABA OLUYORUUMM" heyecanla oturduğu minderden kalkıp beni kucağına aldı hala bağırıyordu."BABA OLUYORUM, ANNE OLUYORSUN. ANNE, BABA OLUYORUZ" diğerleri de bizi bir çember içine aldığında mutluluktan ev inliyordu.
"AYAZ, BURAK, ÖZGÜR AMCA OLUYORSUNUZ LAN" diyerek bağırdığında dördü sıkıca sarıldılar. Sonra kızlara döndü.
"TEYZE OLUYORSUNUZ TEYZEEE" yerinden durmuyordu. Sakinleşmesini bekledim fakat gittikçe daha da heyecanlandı. Kahkahamı durduramıyordum.
"Tamam aşkım sakın ol" dedim. Sonra elleriyle karnımı tuttu.
"Özür dilerim bebeğim, çok mu ses yaptım" dedi sanki bebeğimiz karnımdaymış gibi.
"Hayatım o daha bir haftalık " dedim gülümseyerek.
"Olsun, oğlum/kızım seni çok seviyorum" dedi tekrar karnımı okşayarak.
Sonra ayağa kalktı ve bana sıkıca sarıldı. Diğerleri de sarıldığında artık ailemize gelen yeni üyemiz hepimizin kolları arasında güvende gibi hissettim.
Çabuk gel bebeğim, seni çok seviyoruz...
Bölümm sonuuu💞
OY KULLANMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LÜTDEEEN ❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'NİN KADERİ 🌙
Teen FictionAdana'da yaşayan 4 yakın kız arkadaş Aralarından biri Defne DURMAZ, babası tarafından bir mafya ile zorla evlendirilmek isteniyor. Düğün gecesi dört yakın arkadaş Defne, Başak, Almira ve Sevda yaptıkları plan doğrultusunda İstanbul'a kaçıyor, bilmed...