Bir kaç dakika sarılmış halde durduk. Hepimizin gözleri dolmuştu.ilk Başak sildi gözlerini burnunu çekti ve konuşmaya başladı.
"Hadi kızlar ya bırakın ağlamayı burada aç bir Başak var çok açımm benn" hepimiz kırkırdadık o gergin ve hüzünlü ortam dağılmıştı.Başak garsonu el işaretiyle çağırıp dört kişilik serpme kahvaltı sipariş etti. 10 dakika sonra masada bir kuş sütü eksikti resmen. Başak Gerçekten açıkmış hızlı hızlı yemek yiyordu. Tabii şaşırmıştım mıydık? HAYIR, o her zaman açtı.
Kahvaltmız bittikten sonra hemen saate baktım 9'dan beri buradaydım ve saat 12 olmuştu.
"Kızlar benim kalmam lazım konağa döneyim artık. "
"Tamam görüşürüz. Defne'm"
"Görüşürüz Defne kuş"Hepsine sarılıp vedalaştıktan sonra arabaya doğru ilerledim, ben bindikten sonra gidip cafe'nin hesabını ödedi. Bunu Emir istemiş olmalıydı. Hesabı ödeyip arabaya döndü ve hızla konağa döndük.
Konak bahçesine girdiğimizde kapıyı açtı indim. Konağa girmeyi hiç istemiyordum. Arka bahçeye gittim havuzun başındaki salıncağa oturdum. Burası huzur veriyordu. Konak ve içindeki şahıs hariç.
15-20 dakika sonra arkamda birini hissettim.
"Üşümüşsündür sevgili müstakbel karıcığım" dedi Emir. Üzerime bir şal örtmüş ve yanıma oturmuştu bile.
"Yarın sana gelinlik almaya gideceğiz Canım"Tamam bakalım nasılsa giymeyeceğim yırtıp atacağım ya onu neyse.
"Tamam " dedim. Ve tekrar konuşmaya başladı geveze.
"Hadi içeri geçelim de Füsun bize birer kahve yapsın. "Ben-seninle-kahve-içmek
Gülmemek için zor duruyorum"Yok ben içmeyeceğim odamda dinleyeceğim sen iç! "Dedim.
Boğazına dursun Emir zübbesii" yok canım bende içmeyeceğim o zaman vazgeçtim. "Dedi.o sırada telefonu çaldı. Ve öfkeyle konuşmaya başladı.
" alo ne demek depoyu yakmışlar ve sen şimdi haber veriyosun or*spu çocuğu kapat geliyorum. "
Aynen bu şekilde bir konuşma yaptı ne kadar hoş değil mi.
"Ne oldu" dedim. Gülümseyerek cevap verdi.
"Yok bişey Defne'm kusura bakma senin yanında küfür ettim. Ben çıkıyorum biraz işim var akşam görüşürüz. "
Dedi. Ve hızlıca çıkıp bütün adamlarıyla birlikte BMW sürüsü halinde konaktan çıktı. Geriye sadece birkaç koruma kaldı.Yerimden kalktım odama çıkmak için merdivenlere yöneldiğim sırada Füsun hanım elinde bir tepsiyle mutfaktan çıktı.
"Füsun hanım onlar kime? "Elindeki tepsiyi işaret ederek böyle sordum.Biraz düşündü ve kekeleryerek cevap verdi.
" bunlar mı ee şey bunlar yukarıda tamir var bir oda da ordaki ustaya götürüyorum Defne hanım. "
Buna inanacağımı mı sanıyordu . Kesin bu evde bişeyler dönüyordu."Tamam " dedim. Kadın hızla merdivenleri çıktı. Bende hemen peşinden koşar adım yukarıya çıktım.
"Bende bir selam vereyim ustaya. " dedim kadının yüzünde şok, korku ve endişe aynı anda yer aldı."Olmaz Defne hanım, Emir bey kızabilir. Lütfen beni daha fazla zor durumda bırakmayın. " şimdilik rahat bırakıcam ama öğrenicem o odada usta yoktu eğer olsaydı illaki ki bir ses duyardım.
"Tamam o zaman ben odama gidiyorum. " rahatlamış bir halde ben odama girene kadar olduğu yerde bekledi. Bende daha fazla zor da bırakmamak için direkt odama girdim. Ve uyudum...
Merhaba okurcanlarr ❤
Bölümler kısa mı? Fikrinizi paylaşır mısınız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'NİN KADERİ 🌙
Teen FictionAdana'da yaşayan 4 yakın kız arkadaş Aralarından biri Defne DURMAZ, babası tarafından bir mafya ile zorla evlendirilmek isteniyor. Düğün gecesi dört yakın arkadaş Defne, Başak, Almira ve Sevda yaptıkları plan doğrultusunda İstanbul'a kaçıyor, bilmed...