9. BÖLÜM

281 10 3
                                    


Gerçekten herşey hazırdi..

"Yaa almira canımsın"

Hepimiz almiraya sarıldık.

Bir kaç dakika böyle kaldıktan sonra almira hızlı bir şekilde geri çekildi.

Almira "Aa! telefonlar! Telefonlarımızin sinyallerinden bizi bulurlar"

Başak" kıralım telefonları sonra istanbula vardığımızda yeni telefon alırız"

Dinlenme tesisinin bahçesine çıktık. Telefonlarımızı ortaya atıp ayaklarımızla ezmeye başladık. Telefonlar toz haline gelmişti.

Almira" çok rahatladım ya  ölmüşlerimizin ruhuna değsin"

Sevda "taksitlerle aldığım telefonum şuan gözlerimin önünde toz halinde duruyor"

Almira sevdanın sırtını sıvazlayarak
"Nolucak canım?"

Başak" biz senin gibi para sıçmıyoruz canımın içi"

Almira" yaa ha  benim param ha senin paran. Neyse hadi yola çıkalım önümüzde upuzun bir yol var"

Tekrar arabaya bindik.

EMIRIN AĞZINDAN
Hala arıyorduk yer yarıldı içine girdi sanki. Namık yanıma geldi

Namık" abi yengenin arkadaşlarının ev adreslerini buldum gidelim bi bakalım istersen"

"Ilk nereye gidiyoruz"

Namık" başak demir'in evine gidiyoruz".

Başımla onayladım. Arabaya bindik biraz sonra varmıştık. Eve gelip kapıyı çaldık kimse açmadığına göre tek yaşıyordu demekki.

"Kırın kapıyı" dedim. Adamlar kapıyı bi 5-10 dakika sonra kırdı.

Namık "kapıyı kırdım abi"

"Görüyorum namık 10 saat oldu sonunda"

İceriye daldık. Adamlar diğer odaları arıyordu.  Namık ise başak denen kızın odasında dolapları karıştırıyordu.

"Namık napiyorsun?"

"Abi bir şey varmı diye bakıyorum"

"Ne olabilir namık orada kıyafet falan var"

Etrafa baktığımda defne ve arkadaşlarının fotoğrafları vardi ah canim benim her fotoğrafda da hep güzel çıkmış...

  Bölümün diğer yarısını 9. Bölüm olarak geçirdiğim için kısa oldu kusura bakmayınn.

GECE'NİN KADERİ 🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin