Ah, kimin için atıyor bu Yürek?
Gözlerim tavanda, üşüyorum... Soğuk çok ama çok soğuk. Kulaklarımda Duman'ın yürek şarkısı; Ah, kimin için atıyor bu yürek? diyor. Bende bilmiyorum kimin için atıyor bu yürek?
Odamda yalnız başımayım Başak Özgürle dışarıda. Üşümem yalnızlığımdan mıdır bilmem. Saatlerdir müzik dinliyor, tavanı seyrediyorum.
Şarkı biterken derin bir nefes alıp kulaklığımı çıkartıyorum. Yataktan kalkıp kapıya yöneliyorum.koridora çıktığımda herkesin odalara dağılmış olduğunu görüyorum.
Canım o kadar sıkkın ki kimse olmasa da bomboş karanlık oturma odasına geçip televizyonun açılmasını bekliyorum.
Sonra telefonum çaldı. Odama koştum. Arayan Özgürdü.
Ö:Defne! Defne çabuk çabuk Cafe'ye gel.
D:ne? Niye?
Ö:ya sen gel kerem burda kavga çıkarmış sanada çağırmışlar ama kulaklıktan duymamışsın evde kimse yok sende çıkgel
D:peki çıkıyorum şimdi.
Telefonu kapattım. Üstüme başıma bakacak lüksüm yoktu. Hemen montumu aldım ve evden çıkıp bir taksiye atladım.
***
"Aahh kerem aahh rahat dursan olmaz mı bir kere ya bir kere? " kendi kendime söylenerek taksiden indim. Ve Cafe'ye doğru koşmaya başladım.
Kapısının önüne geldiğimde. İçerisi karanlıktı. Kapıyı ittirdim. Açıldı.
Boğazımı temizledim ve karanlığa doğru seslendim.
"Özgür? "
Ses gelmedi."Özgürrr? " dedim bir kez daha. Sonra ışık düğmesini buldum ellerimle arayarak ve ışığı yaktım.
"İyiki doğdun Defnee doğum günün kutlu olsun Defnee"
Bana sürpriz doğum günü yapmışlardı."İyi doğdun bebeğim" Başak bana sarıldı. Sonra Almira "iyiki doğdun kuşuum" dedi ve sımsıkı sarıldı.
Sonra Sevda'm "iyiki doğdun Prensesiimmm" diyerek saçlarımı okşadı ve sarıldı.
"İyiki doğdun ve iyiki varsın Borcuğum" bu Buraktı. Onunla da sarıldık.
"İyiki doğdun Yeng-" Özgürün bu lafını sert bir çimdikle susturan Ayaz'a baktım.Özgür ve Ayaz'a da sarıldım.
Sonra kerem bana yaklaştı. Gözlerimin içine baktı.
"İyiki doğdun kızıl'ım"
Kızıl değil
Kızıl'ım
Onun kızılı...Sonra kollarını açtı sımsıkı sarıldı. Bir anlığına sıcak bir kalkanın içinde gibi hissettim. Sıcak ve güvenli.
Sonra ayrıldık. Tabii fırsattan istifade bizim çakma magazinciler de bizi çekiyordu.
"Eeee nasıl ayarladınız bunu" dedim. Tek tek gözlerinde gözlerimi gezdirirken.
"Biz önden çıkıp hazırladık" dedi Başak.
"Sonra biz çıktık çünkü Özgür ve Başak didişmekten süsleme yapamıyorlardı. " dedi. Ayaz, Sevda, Almira ve Burak'ı göstererek.
"En sonda ben gittim. Aslında seni ben götürmek istedim ama böyle daha güzel olur dediler. Hem sende nasıl korktuysan benim kavga etmemden on dakikada geldin" Kerem gülümseyerek benimle dalga geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'NİN KADERİ 🌙
Teen FictionAdana'da yaşayan 4 yakın kız arkadaş Aralarından biri Defne DURMAZ, babası tarafından bir mafya ile zorla evlendirilmek isteniyor. Düğün gecesi dört yakın arkadaş Defne, Başak, Almira ve Sevda yaptıkları plan doğrultusunda İstanbul'a kaçıyor, bilmed...