Yazarın anlatımıyla
Emir fotoğraflara dakikalarca baktı ve daha sonra Namığı yanına çağırdı.
"Namııkk gel "
Namık ciddiyetle içeriye girdi.
"Buyur abi? "
"Namık sen şimdi bir grup adamı Defne'yi kaçıran diğer kızların evlerine gönder biz de eve geçelim.""Ama abi Bence Nusret Ağa'nın evine biz bakalım"
"Niyeki onun ne alakası var bu işle? "
"Abi Defne yengeyi kaçıran kızlardan Almira ŞAFAKOĞLUNUN babası Nusret ŞAFAKOĞLU""peki o zaman arabalara binin bende geliyorum. Şu resime biraz daha bakayım. "
Emir bi iç çekti. Sanki daha önce hiç bu kadar çaresiz kalmamıştı...DEFNE'NİN AĞZINDAN
Gerçekten herşey hazırdı ve biz yeni hayatımıza doğru yoldaydık.
Ne kadar mutlu olsam da aklımı karıştıran birşeyler vardı, acaba Emir beni aramaya başlamış mıydı?
Neyse bulamaz beni o manyak.
Bulamaz dimi?? Korkuyorum galiba..."Defne gülüm? Tesisten çıkalı 2 saat oldu hiç konuşmadın iyi misin? "
Başağın sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım."Evet ya iyiym biraz dalmışım. "
Cevabım pek tatmin etmemiş olacak ki Hepsi birden "EMİN MİSİN? " diye sordular.
Bilmem eminim galiba iyiyim, iyi olmasam bile olmak zorundayım."İyiyim ya Allah Allah".
Dalgaya vurmaya çalışan bir Defne Durmaz wooww trip atar gibi iyiyim dedim." pekii"
Sonunda inandınız."He bu arada nerdeyiz yaklaştık mı İstanbul'a" Sevda'nın sorusuna karşılık Almira cevap verdi.
"Yanii yaklaştık diyebiliriz Ankara'dayız. "
Cevap yok sessizlik bir kaç dakika sürdü sonra Başak radyoyu açtı.
Şarkı
Ben gökyüzünü tutamam . DiyorduYıldızları çalanlar var...
Bu karanlığın sebebi, onlar. Bu vazgeçişimin suçlusu onlar...EMİR'İN AĞZINDAN
Diğer korumalar Sevda Gürsoy isimli bir kızın evini araştırmaya gitti bende Namıkla birlikte Nusret ağanın evine gidiyordum.
Konağın avlu kapısına geldiğimizde kapıyı açtılar arabayla içeriye girdik.
Nusret Ağa arka bahçesinde kahvesini içiyordu tüm öfkemle konuşmaya başladım.
"NUSRET AĞAAA KIZIN NE HALTLAR EDİYOR BİLİR MİSİN? "
"Ne yapmış benim kızım Emir bey? "
"KARIMI KAÇIRDI HABERİN YOK HERHÂLDE"
öfkem ağır basıyor..
"Öyle mi? napabilirim şimdi. Arıyorum arıyorum açmıyor zaten dünden beri. "
Bu adam niye bu kadar sakin bilmiyorum amaa bu işin içinde bu da var.
"KIZINA SAHİP ÇIK NUSRET AĞAA EĞER ONLARI BEN BULURSAM KIZINA OLACAKLARI SEN BİLİRSİN"
Adam hala sakin bir şekilde.
"BULURSAN EMİN OL ENSENDE POLİS DE OLACAK. "
Hiç bir şey söylemeden sinirle arabama doğru gidip bindim.
Namık " Abi neye kızdın ne oldu? "
"Sussss namıkk susss""Tamam abi özür dilerim. "
Bunca derdin arasında bir de Namığa hesap veriyorum ya..
...
Bölüm nasıldııı?????
Namık adamı kanser eder dimi ama sjsjjssjsj
(Bölüm içerisinde büyük harfle yazılan diyaloglar yüksek sesle konuşmayı ve bağırmayı temsil etmektedir.)
~✨D
İyi günlerrr❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'NİN KADERİ 🌙
Novela JuvenilAdana'da yaşayan 4 yakın kız arkadaş Aralarından biri Defne DURMAZ, babası tarafından bir mafya ile zorla evlendirilmek isteniyor. Düğün gecesi dört yakın arkadaş Defne, Başak, Almira ve Sevda yaptıkları plan doğrultusunda İstanbul'a kaçıyor, bilmed...