6.Bölüm

310 9 4
                                    

Giren kişinin Ayça hanım olmadığını gördüm, gelen Emirdi.
"Ayça hanım nerde? O gelsin lütfen" dedim. Cevap vermeden gelinliğin iplerini bağlamaya başladı, bende sesimi çıkaramadım.

Bağlayınca beni kendine döndürdü ve yaklaştı refleks olarak ellerinle dudaklarımı kapattım. Geriye doğru gittikçe o da bana yaklaşıyordu.
Şuan tek isteğim buradan çıkmak...

Sırtım duvara çarpınca daha da geriye gidemeyeceğimi anladım. Artık sabrım kalmadı bütün kuvvetinle tokadı yapıştırdım.

Pis heriff.

Öfkeli gözlerle bana baktı. Onu daha önce hiç böyle görmemiştim. Kolumdan tutup beni kendine yaklaştırdı.
"Sana bana nasıl tokat atarsı-" cümlesi yarıda kaldı çünkü ayça hanım içeriye girdi.
Ohh sonunda!

"Kusura bakmayın Defne hanım sesinizi duyamadım, gelinliğin iplerini bağladınız mı? " dedi ayça hanım.
Emir "ben hallettim ayça hanım"
Bon hollottom oyço honom.
Gıcık!

Ayça hanım" Ee Defne hanım bu gelinlik modelinizi beğendiniz mi? "

"Evet bunu alalım" demek zorundaydım yoksa emir saçma sapan bir tane gelinlik bulurdu.

Emir kafasıyla onayladı
"Tamam çıkarda paketlesinler. Bende dışarıda bekliyorum"

Ayça hanım" Defne hanım ben iplerini çözüp çıkıyım mı yoksa komple çıkarmanıza yardımcı olayım mı?"

"Siz iplerini çözüp çıkın ben gelinliği kapıdan uzatırım. " dedim başıyla onaylayıp iplerini çözmeye başladı. İplerini çözümünü bitirip kabinden çıktı. Hemen gelinliği sıyırıp kapıyı aralık açtım ve gelinliği uzattım. Sonra hemen üzerimi giyinip kabinden çıktım.

Emiri görmezden gelip arabaya bindim. O da gelinliği ödedi.

Bende dışarıyı izlemeye başladım. Arabanın önünden bir siyah araba geçerken bizim arabanın içine bir kaç el ateş atmaya başladı korkudan kafamı eğdim bir süre sonra araba hızla uzaklaştı. Ben şokun etkisiyle kıpırdıyamadım bile..

Emir koşarak gelip kapıyı açtı ve yanıma eğildi.

"Defne? İyi misin? Bak geçti? Defne bir şey söyle korkmaya başlıyorum"

Emire baktım

"O-Onlar kimdi? "...






















Hepinize merhabalarr:)
Sınavlarınız umarım iyi geçiyordur..
Azda olsa yazmaya çalıştık umarım beğenirsiniz🤍

LÜTFEN OYLAMA YAPAR MISINIZ ARKADAŞLAR 🤍






GECE'NİN KADERİ 🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin