36.Bölüm

64 2 5
                                    

2 GÜN SONRA
DEFNE DURMAZ'DAN

Bulaşıkları yıkıyordum. Ceren gittiğinden beri eleman arıyorduk ama hâlâ bulamamıştık.bulaşıklar, garsonluk, organizasyon, mutfak herşey ikimize kalmıştı. Bu nedenle Ayaz ve Sevda da bizimle geliyordu. Ne de olsa boşboş gezip oturacaklarına beraber çalışabilirdik.

"Yengoçikolattam 7. Masaya iki sütlü kahve" Ayaz neşeyle şakıyarak mutfağa girdi.

"Tamam hazırlıyorum şimdi. " ellerimi kurulayıp kahveleri hazırlamaya başladım.
Ayaz tepemde dikilmiş beni izleyerek sırıtıyordu.

"Ne sırıtıyorsun ağzına askı sokulmuş gibi Ayaz? " Ayaz cümleme kahkaha attıktan sonra göz devirerek kahveyi yapmaya devam ettim.

"Yengoçikolattam " dedi neşeyle.
"Hıı? " umursamayarak. Gözlerimi Ayaz'a çevirdim.

"Sen evlilik düşünüyor musun? "
Ne alaka? Hem bunu neden Ayaz soruyor. Ayaz neden böyle bir şeyi merak ediyor.

"Neden soruyorsun Ayaz? Ne alaka şimdi? " Kahveleri bardaklara doldurdum.

"Evet ya da hayır deme hakkın var sorgu kraliçesi. Cevap ver "
Kaşlarını oynatarak dans etmeye başladı

"Bilmem kim olduğuna bağlı" dedim.
Ayaz'ın sırıtması büyüdü.

"Kız deli. Ver şu kahveleri götüreyim de azcık dedikodu yapalım seninle. Sorgu daha bitmedi bekle. "
Heyecanla kahveleri alıp mutfaktan çıktı.

"Allah Allah noluyor buna ya? " kendi kendime söylenirken Ayaz geri döndü.

"Evet. Şimdi kişiye bağlı dedin yaa" dedi doğrulamak ister gibi.
"Hı-hı" dedim. Ellerimi göğsümün üzerinde bağladım.

"Mesela uzun boylu, esmer , yakışıklı, romantik biri olsa kabul eder misin? "

"Kimden bahsediyoruz Ayaz? "

"Kuyruğundaan" dedi. Sırıtarak. Yani kerem'den. Acaba kerem mi aratıyordu ağzımı?

"Hayır evlenmezdim. " dedim ciddiyetle. Tepkisini merak ediyordum.

Sanki ihanete uğramış gibi baktı yüzüme sonra yaklaşıp iki omuzumdan tuttu ve sarstı beni.

"Oğlum o Senin kuyruğun kuyruğun" dedi dramatik bir edayla. Aşk-ı Memnu repliklerinden birini kullanmıştı.

Kahkaha atarak omzuna elimle vurdum.
"Ay Ayaz iyiki varsın ha "

"Tabii yengoçikolattam ben olmasam kime güleceksiniz" gülümseyerek sarıldık ve sırtına şakayla karışık bir darbe indirdim.

"Sahi benim kuyruğum nerede? "
Yüzüne baktım. Ayaz'ın gülüşü bir anda soldu.

Ensesini kaşıdı, endişelendiğini görebiliyordum.

"Ayaaazz? " sesim yükselmişti, ama olsun. Cevap vermeliydi

"Senin kuyruk bir haltlar peşinde"
Dedi ve devam etti.
"Vallahi daha bir şey sorma anlatamam. Bunu söylediğim için kerem beni sakat bırakacak. Ama eğer devamını getirirsem öldürecek "
Sonra ağzına fermuar çeker gibi yaptı ve mutfağın kapısından çıktı

"Sevdaa! Nerdesin aşkım? " diyerek konuyu dağıtıp ortamdan ayrıldı.

***

Bütün gün keremi görememiştim ve eve gelir gelmez direkt duşa girmişti. Hiç konuşmamıştık.

Kıyafetlerinin ceplerini kontrol ediyordum. Genelde tüm çöpünü cebinde bırakırdı.
Elimi ceketinin iç cebine attım ve elime gelen yüzük kutusunu çöpe attım.

GECE'NİN KADERİ 🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin